"İyi olduğuna emin misin?" Jongin endişeyle sorarken Kyungsoo'da yanında duruyordu.
"Eminim Jongin. Doktor bile iyi olduğumu söyledi."
"Yinede biraz daha hastanede kalmalıydın."
"Ama canım sıkıldı." Baekhyun dudaklarını bükerek söylerken Chanyeol elinde meyve suları ile yanına geldi. Sevgilinin yanında geçerek kolunu omuzuna attığında meyve suyunuda uzattı.
Kyungsoo diğerlerini gülerek izlerken karşısında kalan sınıf kapısından Sehun ve Luhan girmişti. Sehun ona bakmadan normal bir şekilde yerine geçerken Luhan korkmuş görünüyordu. Dikkatli bakan biri ellerinin titrediğini fark edebilirid. Dışarıdan üşümüş gibi görünsede yüzü hiçte öyle demiyordu.
Luhan sınıfa girdiği gibi Kyungsoo ile göz göze gelirken arkasında yaratıkta ortaya çıkmıştı. Luhan arkasındaki varlığı hissederek daha çok titremeye başlarken Kyungsoo korkuyla ona bakıyordu.
"Neyin var?" Jongin onun bakışlarını fark edince endişelenerek sordu.
"Kapıda, Luhan'ın arkasında yaratık duruyor."
Kyungsoo'nun söyledikleriyle diğerleri göremeyeceklerini bildikleri halde kapıya baktılar. Luhan yerine geçerken yaratık kapıda durmaya devam ediyordu.
Öğle modasında öğrenciler kentine giderken Baekhyun'da arkalarından takip ediyordu. Chanyeol, yeni sevgili olmuş Jongin ve Kyungsoo çiftine sataşırken Baekhyun onları gülerek izlemekle yetindi. Kyungsoo'nun utangaç tavırları ve Jongin'in korumacı yapısı oldukça sevimli ve hoş duruyordu.
"Acele et Sehun."
Arkasından gelen sesle başını çevirirken ona arkası dönük duran Luhan'ı gördü. Camdan gelen güneş ışınları arasında duruşu...
Hastane camındaki yansımadan gördüğü yaratığı anımsadı. Ve onun gösterdiği silüet...
Gözleri korkuyla açılırken bakmaya devam etti. Sınıftan çıkan Sehun küçük sevgilisini öperken Baekhyun geri dönerek titrek adımlarla arkadaşlarını takip etti.
*
"Büyüyü yaptıranı buldum sanırım." Chanyeol yatağın ucuna otururken söyledi. Sevgilisi merakla ona bakarken anlatmaya başladı.
"Büyüyü yapan kişiyi tanıyorum. Büyükannen ile tanıştığım zaman söylemiştim. Annemde büyüler ile ilgileniyor diye. Aslında ailemiz büyük bir büyücü ailesi ama bu işi yapan son kişi annem. Annemle konuştuğumuzda yapan kişiyi bana anlattı. İsim vermemiş ama anlattığı tanıma uygun bir kişi var."
"Ailen hakkında sonra da konuşabiliriz. Bana o kişiyi söyle."
"Sehun. Tanıma uygun tek kişi o." Baekhyun şaşkınlıkla bakarken ağzını açtı. Bir süre konuşmadan bekledikten sonra kekeleyerek konuştu.
"Nasıl yani? O Soo'nun yakın arkadaşı değil mi?"
"Bende şaşırdım ama annemin dediğine göre bizim okuldan ve beyaz tenli, belirgin hatlada sahip somurtkan biri."
"Tanrım, kesinlikle Sehun. Peki neden böyle yapsın ki?"
"Bilmiyorum. Bunu Jongin'e söyleyemeyiz. Yoksa hemen gidip saldırır. Sehun'un yapma nedenini öğrenip pişman olmasını sağlamak daha uygun."
"Haklısın. Okula dönünce onu izleyelim. Şimdi buraya gel. Özledim seni."
Baekhyun kollarını açarken uzun sevgilisi eğilerek sarıldı. Baekhyun'un açtığı boşlukta uzandıktan sonra kısa olanı üzerine çekti. Sargıların arasındaki saçlarını okşarken Baekhyun mırıldandı ve geniş göğüsün üzerinde rahatlıkla yayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the damned | kaisoo
FanfictionKyungsoo hasta mıydı? Deli miydi yoksa? Hayır... Hasta ya da deli olmadığına emindi. O kişiler gerçekti. Bedenindeki izler bunun en iyi kanıtıydı.