Da, sunt încă în podul casei mele cu frații și surorile mele, cu cele 4 poze în mână și cu un zâmbet tâmp pe față.
-Cum adică îl simți ca un tată? mă întreabă Amanda.
-Păi cu un anume motiv mama mea și-a pus numele de familie al lui. replic eu.
-Kayla, numele tău vine de la femeia aia? întreabă Leon, pentru prima oară când îi aud gura pe ziua de azi.
-Cred că da. Dar nu înțeleg de ce nu i-am văzut vreodată pe niciunul și nu înțeleg de ce mi-a pus mama numele ei când m-a adoptat?
-Dar, dacă la pus în amintirea ei, spune Andrew, așa s-ar explica și faptul că nu i-am văzut niciodată și faptul că mama ta și-a pus numele lui de familie.
-Tată și mama mi-au zis că ei au fost primi care au lucrat cu mătușa Bella și mi-a spus că i-a cunoscut și niște prieteni care nu sunt în familia noastră.
-Acum mi-am dat seama de ceva! afirmă Noah cu rânjetul pe buze.
-Ce??? întrebăm toți la unison.
-Mama ta și-a format o familie din 39 de persoane cu prieteni. Spune și se apucă de râd împreună cu toți ceilalți.
-Vreau să-mi promiteți ceva! îi rog eu pe oamenii cu care am conviețuit de când am fost adoptată.
-Ce e?? Întreabă Ambar îngrijorată.
-Nu mă veți părăsi niciodată și așa cum au făcut părinții noștri noi toți și copii noștri vom locui aici împreună.
-Bella Junior. spune Addison și toți râdem.
-Stai Sebastian, tu ai zis că părinții tăi au lucrat prima dată cu mama mea??
-Ăăăăă....... da! afrirmă Seb într-un sfârșit.
-Addison, Ambar, Amanda, Stephanie, Noah, Seb, Lewis și Leon mergeți și interogații pe mătușa Angie și unchiul Alec. spune Eathen.
-Iar noi restul mai căutăm câte ceva pe aici! reiau eu fraza lui Eathen.Stephanie P.D.V
Coborâm scările pentru a discuta cu mătușa Angie și unchiul Alec.
-Stephanie stai, am tocuri în picioare și nu pot să fug. Blestemați teneșii din picioarele tale. țipă Addison la mine.
-Mamă, tată stați. spune Sebastian și îi pot vedea pe mătușa Angie și unchiul Alec urcând scările la etajul unde Kayla, Hanna, Noah, Sebastian, Amanda, Addison și Ambar au camerele.
-Tocmai veneam la tine fiule! spune unchiul Alec și ne îmbrățișează pe fiecare în parte.
-Ce vreți să vorbiți cu mine? întreabă Sebastian
-Păi dragule, spune Angie, eu și tatăl tău am vrea ca tu și William să fiți alături de noi, împreună cu toți copii din casa asta la o excursie.
-Wow mamă, ai spus ceva atât de simplu ca vacanță și l-ai pompat cu tot felul de cuvinte.
-Dragule! Îl apostrofează mătușa Angie.
-Și unde va fi vacanța asta?
-Pe un vapor, în jurul lumii timp de 3 luni în vara asta.
-Ce????? spune mirat Will intrând în cameră.
-SUPER! am țipat eu și restul grupului.
-Revenind la situație, Stephanie! mă îndeamnă Leon.
-A da! spun eu amintindu-mi de lucrul pentru care am venit.
-Vreți să ne spuneți ceva, scumpilor? ne întreabă mătușa Angie
Mătușa Angie este mereu foarte atente la aspectele noastre faciale. Întotdeauna își dă seama de când suntem triști sau când ne apasă ceva. Un lucru e sigur, de interogatoriul mătușii Angie nimeni nu scapă.
-Da mătușa! afirmă eu.
-Păi mai stați aici s-au îmi spuneți, știți că eu nu sunt ca Alec al meu. De mine nu veți scăpa. spune mătușa Angie și unchiul Alec se uită suspicios la noi.
-Mătușa Bella a lucrat cu voi nu-i așa. deschide Louis subiectul.
-Dă, noi am fost primi care au lucrat Bella și.... spune unchiul Alec, dar primește un ghiont de la mătușa Angie.
-Și cu cine? spunem toți la unison
-Cu restul părinților. continuă unchiul Alec, dar ceva mă face să cred că nu zice adevărul.
-Ok. Băieți, haideți! îi îndemn eu pe băieți.
-Dar, nu am....
-Nu mă interesează! îi tai eu fraza.Mergem împreună către pod.Sper din suflet că putem afla ce a fost în trecutul părinților noștri. Când pe Kayla o apucă ceva este extrem de greu să i-o scoți din cap.
Kayla P. D. V.
Aud cum clanța de la ușa podului este răsucită și îi văd pe frații mei intrând în încăpere.
Îi fac semne din cap lui Stephanie și aceasta îmi răspunde negativ.
-Nu fi tristă Kayla! spune Addison văzând semnele date între mine și Stephanie.
-Exact,vom găsi o rezolvare la misterul familiei Tomson sau care o fi numele de fată al mamei tale. îmi spune Anabella.
-Exact, mătușa Bella nu poate ascunde pe vecie cea ce este și a fost între ea, membri familiei noastre și oamenii ăia din poze. îmi spune Noah, dar mai mult decât să mă ajute mă enervează.
-NOAH STEPHAN NORMAN, încep eu să ții, OAMENII ĂIA AR PUTEA FII O PARTE IMPORTANTĂ A VIEȚII MELE ȘI A MAMEI MELE!
-AIA NU E MAMA TA ADEVĂRATĂ! țipă și Noah vizibil nervos la țipetele mele.
Noah niciodată nu a mai țipat la mine și asta mă doare cel mai tare. Oricât de mult ne-am certat el niciodată nu a avut forța să ține la mine.
Fug din pod cu cele 4 poze în mână și dau să merg la etaj.
-Scumpa mea, ce s-a întâmplat? mă întreabă mătușa Alessia, sora mamei mele, dar dau peste ea, în capătul scărilor, și fug în camera mea. Mă trântesc în pat și strâng pozele în mână în timp ce plâng. Știu că par o copilă, dar cel mai rău lucru e ca una dintre cele mai importante persoane din viața ta să țipe la tine ca la un străin.Noah P. D. V.
O văd pe Kayla plângând și fuge spre camera ei.
-Uite ce ai făcut, istețule! spune Evelyne către mine.
-E un moment dificil pentru ea Noah. Spunând că mătușa Bella nu e mama ei ai lovit-o unde o doare cel mai tare. În familie. îmi spune și Landrew, dar nu mai stau să mai ascult certurile lor pentru mine și fug către Kayla cu toți în spatele meu, dar o văd pe mama gata să mă omoare în capătul scărilor.
-Copii pot să știu care dintre voi este vinovat de faptul că una dintre nepoatele mele plânge în hohote și nu vrea să-mi deschidă ușa să vorbim? ne întreabă mama și toți se trag în spate lăsându-mă pe mine în evidență.
Lucrul pe care mama mea îl ura cel mai tare era atunci când o vedea le Kayla plângând, deoarece o considera fiica ei, și întotdeauna când Kayla a avut nevoie de un sfat și mătușa Bella nu era, mama mea a avut grijă s-o sfătuiască cu sfințenie pe verișoara mea.
-Noah Stephan Norman, începe mama una dintre certurile el tradiționale.
Mai întâi îmi spune numele întreg, apoi țipă la mine, și în final îmi spune să mă duc să-i cer scuze Kaylei pentru că sunt un tâmpit.
-Cu ce ai supărat-o pe Kayla? mă întreabă mama.
-Păi i-am cam spus Kaylei că mătușa Bella nu e mama ei adevărată.! afirm eu și văd cum vena de pe fruntea mamei mele este gata să explodeze.
-Ce dracu ai făcut, copil inconștient ce ești? spune mama furioasă.
-Puțin spus că i-a zis Kaylei. A țipat la ea mai mult. mă dă de gol Sebastian.
-Mersi, frate! Îi mulțumesc fratelui meu.
-Ști că dacă nu o împaci pe Kayla și mătușa ta află ce ai făcut te expediază cu un șut în Timbuktu. îmi afirmă mama.
-Nu m-am gândit deloc la mătușa Bella. afirm eu.
-Păi când ai țipat la fiica ei trebuia să te gândești că ai dat de dracu'!! spune mama pe un ton mai ridicat și mai nervos decât de obicei.
-Offf..... Sunt mort! gândesc eu cu voce tare.
-Du-te în secunda doi și împacăți verișoara. Singurul lucru mai periculos decât Kayla e mama ei și persoana care a educat-o. îmi spune mama.
Fug repede sus și încerc să deschidă ușa de la camera Kaylei, dar e încuiată.
-Kayla, te rog deschide-mi! o rog eu dar degeaba pentru că nu-mi răspunde.Kayla P. D. V.
-Kayla, te rog deschide-mi! îmi aud pe Noah cum bate la ușă cu nervi.
Ies pe balcon și văd mașina mamei parcând în fața casei.
Deschid ușa și plec.
-Ce mă bucur că ai deschis...
Îl aud pe Noah, dar atunci când vede că fug pe scări și că nu am de gând să-l ascult, vine în fugă după mine.
-Mama! țip eu sărind în brațele mamei mele.
-Ce e scumpa mea? mă întreabă mama îmbrățișându-mă strâns.
-Mă bucur extrem de mult să te văd. Îi spun eu mamei, dar sar în brațele bunicului meu.
-De ce ai ochii roșii, scumpo? mă întreabă mama luându-mă din brațele bunicului.
-S-a certat cu Noah, pentru că el a țipat la ea.! spune Anabella
-Ce a țipat Noah la fiica mea, mai exact? întreabă mama.
-Păi a spus că dumneavoastră mătușă nu sunteți mama ei adevărată! spune Evelyne cu o frică în voce.
-Nu e nevoie de atât formalitate, îmi fond sunteți familia și cei mai importanți oameni din viața mea.afirmă mama mea.
-Nu ai auzit-o pe Evelyne mătușă Bella. A țipat la Kayla că nu ești mama ei adevărată. reia Sebastian, iar eu îi arunc o privire urâtă lui Sebastian.
-Se mai..... STAI CE????? țipă mama și o prind de mână că să un omoare pe nimeni.
-CE A FĂCUT?? țipă și bunicul.
-Lăsați-l, intervine Eathen, cea mai mare pedeapsă pe care o poate lua Noah e să nu-l mai bage în seamă Kayla.VOT ȘI COMM!!
PLS, vreau păreri!
😘😘😘😘
CITEȘTI
Satul Blestemat 3-Suflet Rătăcit
AdventureCe se întâmplă atunci când fiica ta încearcă să-ți afle trecutul întunecat? Ei bine, atunci când Bella Tomson adoptă o fetiță, care ajunge să crească,ea află cât de greu este atunci când unicul tău copil încearcă să-ți afle trecutul întunecat. Fiin...