-KAYLA, PUTEM SĂ MAI VORBIM! țipă Noah la mine.
-M-AM SĂTURAT RĂU DE TOT SĂ MĂ MAI CERT CU TINE NOAH! țip eu la Noah.
-TREBUIE SĂ VORBIM KAYLA-ALESSIA TOMSON.
-PARCĂ BELLA NU ERA MAMA MEA! țip eu. AȘA-I NOAH? Întreb eu sarcastică.Bella P. D. V.
Noah și fiica mea se ceartă de vreo două ore. Eu și Alessia nu mai putem suporta țipetele din casa asta. Chad este cu mâinile la urechi și așteptată ca fiul lui și fica mea să nu mai ține unul la altul.
-ÎMI PARE EXTREM DE RĂU CĂ AM ȚIPAT LA TINE! spune Noah și eu o văd pe Kayla coborând la etajul 1,unde eram și noi.
-NU TE IERT! țipă Kayla la Noah.
-DE CE? întreabă Noah sec.
-PENTRU CĂ TU NU ȘTI CE ÎNSEAMNĂ CA PERSOANA CARE ȚI-A DAT NAȘTERE SĂ NU TE VREA. NU ȘTI CUM E SĂ ȘTI CĂ MAMA TA NU TE-A VRUT! BELLA TOMSON POATE NU E MAMA MEA, DAR ESTE UN ÎNGER, UN ÎNGER CARE A VRUT SĂ AJUTE UN COPIL LIPSIT DE MAMA! POATE CĂ EA NU E MAMA MEA, DAR ÎN 17 ANI A FOST MEREU ALĂTURI DE MINE ȘI NICIO MAMA DIN LUME NU I-AR PUTEA LUA LOCUL, NICIO MAMĂ DIN LUME NU-I AJUNGE NICI MĂCAR LA DEGETUL MIC! țipă fata mea cu șiroaie de lacrimi în timp ce urcă sus.
A vorbit atât de frumos încât mi-a dat până și mie lacrimi în ochi. Nu-mi vine să cred că asta este fata mea.
Niciodată de când o știu nu a mai vorbit atât de frumos cuiva. Sincer am crezut că mi-a vorbit mie. Nu am mai petrecut timp împreună de mult. Eu sunt mai mereu ocupată cu cazurile mele, iar ea e ocupată mai tot anul cu învățatul. Asta mă face să mă gândesc dacă ar trebui să petrecem mai mult timp împreună. Un weekend întreg am să stau doar cu fiica mea minunată și o să ne distrăm la nebunie.
Urc sus spre camera ei. Bat la ușă constatat și aud un.
-Cine e? întreabă fata mea.
-Sunt mama ta deschide-mi te rog. îi spun eu.
-Deschid acum, nu e nevoie să-mi spargi ușa. spune grăbită.
Da ultima dată când nu a vrut să-mi deschidă ușa cu bunul am scos-o din balamale, dar acum e reparată. A reparat-o Alec acum o săptămână.
Ușa se deschide și Kayla mă poftește înăuntrul camerei sale.
-Niciodată nu te-am mai auzit vorbind așa de frumos despre o persoană. sparg eu liniștea.
-Niciodată nu am avut despre cine să vorbesc atât de frumos, niciodată nu te-am apreciat mai mult. Mulțumesc pentru toate dățile când ți-am dat bătăi de cap, pentru toate mofturile pe care mi le-ai suportat în 17 ani. spune și mă strânge puternic în brațe.
-Te ador, mi amore. mă alintă mama.
-Și eu mama, și eu. îmi spune fetița mea.
-Offf, mielușica mea neagră. o alint eu. În acest weekend vom petrece timp împreună. anunț eu.
-Dar am teme de făcut! spune Kayla.
-Vrei să stai cu mine și să te distrezi în weekend-ul distracției sau să faci teme și să cureți baia băieților o săptămână? o întreb eu.
-Weekend-ul distracției să fie! anunță ea. Dă-mi 30 de minute ca să mă îmbrac și cobor.
Ies din cameră și o las pe fata mea să se schimbe.Kayla P. D. V.
Ies rapid de la duș și încerc să aleg cu ce să mă îmbrac. Mă îmbrac cu o rochiță roz și în picioare niște adidași Nike roz cu negru
-Kayla, coboară! strigă mama la mine.
-Vin acum mamă. Trebuie doar să-mi iau geanta.
Îi spun mamei și îmi iau geanta în care pun cele 4 poze găsite în cutia cu amintiri am mamei.
Cobor scările și trec pe lângă Noah, însă nu am chef să mă mai cert cu el așa că aleg să-l ignor.
-Am venit. îi spun mamei intrând le locul din dreapta al mașinii.
-Unde vrei să mergem? mă întreabă mama.
-Ce zici dacă am merge la mall.
-Sunt de acord. îmi răspunde mama.
Pornește mașina și în mai puțin de 20 de minute suntem în fața mall-ului din centrul orașului New York.
Am mers cu mama la toate magazinele din mall. Am luat o mulțime de lucruri. Mi-am luat mai mulți teneși și mult mai multe cărți. Am luat mai multe cărți cu detectivi. Poate mă vor ajuta mai mult în cazul mamei mele.
Am petrecut două zile memorabile alături de mama mea fiecare zi a fost de neuitat.
Mama mea e cea mai tare!
CITEȘTI
Satul Blestemat 3-Suflet Rătăcit
AventuraCe se întâmplă atunci când fiica ta încearcă să-ți afle trecutul întunecat? Ei bine, atunci când Bella Tomson adoptă o fetiță, care ajunge să crească,ea află cât de greu este atunci când unicul tău copil încearcă să-ți afle trecutul întunecat. Fiin...