Cum am spus și la celelalte capitole,vă rog frumos să vă uitați la media ! Nu vă spun asta dintr-un anume motiv,dar dacă vă uitați la media și la toate pozele și videoclipurile postate într-un capitol puteți descoperi ceva.Eu am descoperit niște melodii superbe și niște poze geniale prin toate cărțile citite de mine,nu neapărat cele pe care le vedeți la listele mele de cărți de pe profil ci și pe cele din biblioteca mea de pe Wattpad pe care n-o vedeți,pentru că ori nu le-am terminat de citit ori nu doresc sa le afișez.Cum am spus , uitați-vă la media,Pls.
@IoanaPopa77Capitolul nou:
Kayla P.D.V.
-Sunt o criminală !Sunt o criminală!Sunt o criminală!Asta, sunt!țip ca o nebună și Landrew mă strânge și mai tare în brațe.Cum de a atât de calm în aceste circumstanțe!Cum de este atât de calm știind că s-a îndrăgostit de o criminală!
-Kayla, uită-te la mine!Fi calmă!Fi calmă!Nu ești o criminală!Ai făcut ce trebuia!Omul acela a omorât-o pe Willma !spune și mă ridică în stil mireasă și mă urcă în mașina lui pe locul de lângă șofer!
-Cum ai ajuns atât de devreme, Landrew?întreb eu curioasă.
-Slavă Domnului că am ajuns așa repede.Când mi-ai dat mesajul eu mă plimbam prin Central Park.La asta nu v-ați gândit, nu-i așa domnișoara Tomson!?spune el și eu mă intimidez.-Nu !Nu m-am gândit!
-Nu îți face griji este vina mea.Dacă îl mințeam pe Noah asta nu s-ar fi întâmplat.
-Dacă îl mințeai pe Noah frații noștri se ascundeau și nu și-ar fi recunoscut sentimentele și acum eu nu știam că Noah este îndrăgostit de Stapehanie.
-De ceilalți știai?
-Nu dor că Hanna îl place pe Sebastian.Atât!Dar sunt supărată le Noah pentru că nu mi-a spus că îi place de Stephanie,dar și eu am partea mea de vină.
-De ce?Tu ce ai făcut?
-Nici eu nu i-am spus că-mi place de tine!spun eu și mă înroșesc pe loc.
Restul drumului a fost tăcut.Am ajuns la spital și m-au bandajat.M-au ținut încă câteva ore ca să îmi facă niște teste,după m-am urcat cu Landrew în mașină și am plecat spre casă.Pășeam normal,dar șciopătam un pic.
Am ajuns în fața casei și Landrew m-a cuprins cu mâna.Este normal....Acum suntem totuși un cuplu.Și mă și ajută să mă sprijin așa că este super.Sper să nu mă țină foarte mult la întrebări.
Intrăm în casă și toată lumea se uită uimită la noi.
-Frate,ea e Kayla,ști nu......spune Andrew suspicios ținând-o pe Anabella la brațul său cum mă ținea Landrew pe mine.
-Da,cam știu.
-Fiule când am spus să îți găsești o iubită nu m-am referit la fiica BELLEI TOMSON.spune unchiul Austin fiind mirat.
-Lasă-mi băiatul în pace,Austin!zice mătușa Erika.
-Să-ți amintesc că este și al meu!zice și unchiul Austin râzând sec.
-Vorbești de parcă tu l-ai purtat 9 luni pe el și pe fratele lui!spune mătușa Erika.
-Ce pot spune!?Mama a câștigat!zice mărețul Austin,cel care nu se dă bătut niciodată, și își ia soția venind spre mine și lâundu-mă în brațe.
-Când ai început tu să te dai bătut,tată?!întreabă Landrew sarcastic.
-După ce o să te însori ai să vezi! atenționează unchiul Austin și urcă sus la etaj cu mătușa Erika în brațe stil mireasă.
-O să-mi iau și eu prietena și mergem sus!spune Landrew lâundu-mă în brațe și alergând cu mine pe scări că ultimul nebun.
Când să dăm de ușa camerei mele apare bunicul în față.Ai dat de dracu',Kayla Tomson .
-N-ai ceva să-mi spui domnișoara Tomson.
-Nu.......
-Kayla....
-Dar.....
-Kayla,darurile le primești de Crăciun și de ziua ta.
-Putem vorbi mai târziu când e și mama.....
-Dacă-ți place extrem atunci cheam-o și pe mama ta.O să ai de a face cu cea mai mare mafiotă a tuturor timpurilor.spune și se dă la o parte,iar noi intrăm în camera mea.
Landrew mă așază frumos pe pat.și se așează pe scaunul de la biroul meu.
-Dacă eram o familie normală,acum eram felicitați,nu aproape omorâți!spune Landrew și începe să râdă în hohote.
-Păcat că mie îmi place să fiu anormală!zic eu și mă întind pe pat.
Stăm câteva minute așteptând îl liniște,după care Landrew vine spre pat și se pune lângă mine în fund,iar eu stau întinsă pe pat.Dă să mă sărute,dar suntem întrerupți de fetele mele,Stephanie,Anabella,Evelyne,
Hanna,Amanda,Ambar și Addison, surorile mele care n-au putut găsi decât momentul când Landrew era gata să mă sărute!Când ele intră așa neinvitate noi încă stăm la câțiva centimetri unul de altul și ne abținem să nu râdem în hohote.
-Kayla,să ne spui toate........începe Hanna și se oprește când ne vede.
-Te las cu fetele,că sunt sigur că băieți mă așteptă în camera să mă ciufulească!zice Landrew și se ridică de pe pat gata să plece.
-Dacă-ți fac ceva la păr le i-au pielea de pe ei!zic eu și el iese zâmbind,iar fetele mele mă bombardează cu 1000 de întrebări.
-Mai lăsați-mă să respir!Landrew P.D.V.
Intru în camera mea și exact cum am presupus,băieții erau acolo și mă așteptau.Erau gata să sară când....
-Dacă îmi faceți ceva la păr,Kayla vă ia pielea de pe voi!spun înainte ca ei să sară și când mă aud se dau în spate și se pun pe pat,gata să mă bombardeaze cu întrebări.
Normal că eu trebuia să-i mint și să le ascund faptul că ,verișora și sora lor l-a omorât pe Christian.
-Păi Kayla se plimba prin parc și eu am mers la ea.Am început să vorbim și să păi.....mna.......
-Am înțepes.!zice Naoh.
-Dar dintre toate fetele tu ai aleso pe Kayla Tomson,fiica Bellei și a lui Harry Tomson!zice Andrew mirat.
-Nu înțeleg ce atâta mare caz din faptul că m-am îndrăgostit de Kayla,doar nu e fiica unui mafiot sau.....încep eu
-Ba da! Țipă toți la mine și mă simt ca ultimul nebun.Am uitată,Kayla este fiica celei mai bune mafioate din lumea care a exterminat rezultate mafiilor din multe țări:Protugalia, Franța,Anglia,și tot așa.Kayla P.D.V.
Mă simt atât de bine vorbind cu fetele mele,niciodată nu am crezut că o să mă îndrăgostesc de un membru al familiei.Bine nu este tocmai un membru al familiei.Doar am crescut împreună,nu avem același sânge.Oricum eu sunt dintr-o cu totul altă familie.
Asistenta de la spital i-a spus mamei,adică Bella,că mama mea,persoană care ma născut,a vrut să-mi pună numele Lynn,după ce ma dus pe mine să mă schimbe să mă aducă la mama,ea a fugit și atunci a apărut Bella,mama mea,și m-a luat de acolo.Nu i-a păsat că mama mea a vrut alt nume,ci a ales ca eu să fiu fiica ei și să am numele Kayla,numele celei mai bune prietene ale ei,numele Alessia,după mătușa mea și numele de familie Tomson,de la singurul om pe care l-a iubit vreodată.
-Pământul către Kayla!Răspunde!!!KAYLA!țipă Hanna la mine.Nu mă pot mișca,pur și simplu mă uit în gol până când palma Amandei intră în contact cu obrazul meu drept.
-AUUUUUUUUU!țip eu tare
-Bun,deci acum că te-ai trezit spune-ne cum te-ai întâlnit cu Landrew.
Bineînțeles că nu le voi spune că sunt o criminală și că am dezamăgit -o pe mama și pe Willma,omorându-l pe Christian.
-Păi eram la cofetarie și l-am văzut pe Landrew intrând.Am vorbit,și vorbit.....Nimic special.inventez eu repede ceva mai bun decât să le spun persoanelor care sunt cele mai dragi și mai speciale că i-am dezamăgit și am omorât o persoană.
-Am înțeles.interveni Ambar,însă se vedea în ochii ei că nu credea o fărâmă din cea ce ziceam eu.Adevărul!Nu pot să spun adevărul!Toată lumea m-ar crede o dezamăgire.Am dezamăgit prima regulă pe care am învățat-o!
Doar Dumnezeu poate să de-a și să i-a viață.
CITEȘTI
Satul Blestemat 3-Suflet Rătăcit
AventuraCe se întâmplă atunci când fiica ta încearcă să-ți afle trecutul întunecat? Ei bine, atunci când Bella Tomson adoptă o fetiță, care ajunge să crească,ea află cât de greu este atunci când unicul tău copil încearcă să-ți afle trecutul întunecat. Fiin...