Capitolul 14.Băiat de bani gata

24 0 0
                                    

Kayla P.D.V.

-NOAH!!!!!țip și alerg din ce în ce mai tare până acasă.NOAH!!!!spun când ajung și îl văd în tocul ușii cu buza spartă și un tip masiv care îl ținea strâns de gulerul cămășii!
-TE DISTRUG,IDIOTULE!Unchiule Chad.Tu mergi la mătușa Alessia.Eu îl rezolv pe jegul ăsta din fața mea.
-Acum!spune unchiul Chad și intră în casă după mătușa Alessia.
-DĂ-I DRUMUL SAU JUR CĂ TE OMOR CU MÂNA MEA!!!țip eu și scot pistolul apropiindu-mă din ce în ce mai tare de tipul ăla.
Fac o întoarcere și îi dau cu piciorul stâng în cap.Se clintește puțin după care îi dau cu pistolul tare după ceafă.Acesta cade, împreună cu Noah.Mă arunc după el și îl prind în brațe.
-NOAH!!!!Noah ești bine?întreb eu.
-Aș fi mai bine dacă nu m-ar vedea vecinii că sunt ținut pe jos în brațe de o fată.spune și începem să râdem eu strângându-l mai tare ca niciodată.

Chad P.D.V.

Sunt sigur că nepoata mea se poate descurca cu matahala aia.Doar e fiica Bellei.
-ALESSIA!țip tare și sparg ușa camerei noastre,unde era Ale ținută de câte un braț de 2 matahale.
Îl elimin ușor pe unul din peisaj,iar celălalt vine spre mine,iar eu mă duc și o cuprind în brațe pe Alessia.Dacă a pățit ceva Drake ăla sau cum dracu'   l-o chema o să o încurce rău.
Îndrept pistolul către el și acesta cade la pământ fără ca măcar să fi tras,dar apoi o văd pe Kayla ținându-l cu o mână pe fiul meu și în cealaltă având pistolul cu care la lovit pe tipul ăla.
-Mătușa  Alessia ești bine? întreabă Kayla speriată.
-Sunt bine.Slavă Domnului că Noah și prințesele mele sunt teferi.
-Mă duc să am grijă de rănile lui Noah.spune Kayla și iasă din cameră cu fiul meu.
-Mă duc să duc gunoiul!spun eu și îi iau pe netrebnicii de jos pe sus și cel din pragul ușii

Kayla P.D.V.

Îl întind pe Noah pe canapeaua din living și încep să-i curăț rănile.
-Slavă Sfântului că ești teafăr că dacă nu dărâmam casa asta peste tăntălăi ăia.
-Sunt bine Kayla.Mulțumesc! Mi-ai salvat viața!zice Noah uitându-se adânc în ochii mei.
-Te iubesc,vere! N-aș suporta să se întâmple ceva rău cuiva din familia noastră.Ceilalți unde sunt?
-Mătușa Bella i-a trimis o săptămână la bunicii mei pe toți.Au spus și ei că ar vrea o vacanță de la toată agitația asta și cum e sfârșitul anului mătușa Bella le-a permis o săptămână la bunicii mei.zice Noah.
-Ok.Tu stai aici cu mătușa Alessia și unchiul Chad.Eu am să i-au duba din garaj și mă duc la mama.
-Am înțeles!zice Noah și pornește televizorul,iar eu îi cer lui Juan să-i facă mâncarea lui preferată: curcan cu cartofi și legume.
I-au duba din garaj și accelerez repede spre depozitul de pe strada Washington.

Bella P.D.V.

-Dacă matahalele tale îi rănesc pe Noah și Alessia,jur că o să fac să regreți ziua când te-ai născut.zic eu
-Nu-ți face griji mamă.De el mă ocup eu!spune Kayla intrând cu pistolul în mână,dar îl aruncă pe jos.Asta pățesc oamenii care ating un singur fir de păr de pe capul verișorului meu sau a oricărui membru al familiei mele.încheie și începe să-l bată zdravăn pe Drake cu tot ce apucă.Zici că e nebună,dar sunt mândră de ea.Nu a uitat niciodată că familia este cea mai de preț.
După ce termină cu bătaia pe care i-a dat-o lui Drake,își i-a pistolul de pe podeaua depozitului și ne urcăm toți în duba adusă de Kayla și pornim spre casă.
-Ai fost incredibilă acolo Kayla.zic eu și o strâng în brațe.
-Noah este vânăt și zgâriat, și are buza spartă.Merita să-i iau părul din cap.spune și Max parchează mașina înapoi în garaj.
Intru în casă și îl găsesc pe Noah dormind buștean pe canapeaua din living.Îl pup scurt pe frunte, părintește și urc sus spre camera lui Chad și a Alessiei.Văd ușa pe podea și deja știu din a cui bani o să se repare stricăciunile.CHAD.
-Slavă Sfântului că ești teafără,nu știu ce m-aș fi făcut dacă tu,Noah sau prințesele astea mici pătrați ceva rău.spun eu și îi pun mâna pe burtica deja mai mare.

Ziua următoare
Kayla P.D.V.

Este dimineață.Simt cum creierul meu vrea să se ridice,dar corpul meu nu e de aceeași părere cu el.Mai stau câteva minute în pat după care decid să-mi trântesc corpul adormit până la duș pentru a-mi mai răsfăța puțin pielea.Îmi fac rutina de dimineață merg spre dresing pentru a-mi alege și o ținută potrivită.Noah e deja mai bine și a ieșit la alergat împreună cu unchiul Austin și cu unchiul Max.
Îmi aleg niște haine.Mă îmbrac așa :

Cobor scările grăbită și mă ciocnesc de un corp tare și masiv

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor scările grăbită și mă ciocnesc de un corp tare și masiv.Prima dată am crezut că e Noah,dar după ce mi-am ridicat capul din pământ văd un băiat arătos cu ochii verzi ca smaraldul și părul șaten deschis spre blond,îmbrăcat într-un tricou negru și niște blugi bleumarin.
-Ai grijă pe unde mergi,idiotule și ce cauți în casa mea
-Ai grijă cu tonul,păpușă.Sunt fiul lui Sawyer Jons.zice el părând îngâmfat.Stai că vezi tu băiat de bani gata ce ești!
Îmi scot pistolul din geantă și îl lipesc pe noul meu amic de perete și îi pun pistolul la tâmplă.
-Ai grijă tu cu tonul.Sunt fiica Bellei Tomson așa că eu zic să ai grijă cu cuvintele că poate îți mânâncă șoriceii limba.zic amenințătoare și îi dau drumul când în ușă apare Noah.
-Hey,frate am uitat să-ți spun că vară-mea are pistol?zice Noah sarcastic și se uită la mine de parcă aș fi făcut ceva rău,nu mi-am luat apărarea în fața unui băiat de bani gata.
-Noah ea e fiica Bellei.Verișoara despre care mi-ai vorbit.
-Da bună eu sunt,dacă n-ai fi un tăntălău mai mare decât casa mea aș da mâna cu tine.zic eu nervoas
-Kayla poți te rog să te dai de pe Ben.zice Noah.E prietenul meu.
-Cred că-l prefer pe Dylan decât pe ăsta.Măcar ăla a avut maniere când venea pe acasă.
Dacă nu știți și bineînțeles că nu știți.Dylan este un vechi prieten de-al lui Noah care a încercat să o sărute pe Hanna când era împreună cu Ambar și a făcut un dezastru capital în familia mea.După ce Ambar a acuzat-o pe Hanna cum că i-ar fi luat iubitul ea nu a mai vorbit cu Ambar cred că vreo 3 luni.
-Gata Kayla.zice Noah și-l las pe netrebnic lângă el.
-Mă duc să-mi mânânc micul dejun făcut de Juan și Noah încă ceva......
-Da???
-Dacă mai aud vreodată din gura lui că-mi spune "păpușă" jur că-l dau la lei.
-Ben,am uitat să specific că verișoara mea inocentă are că animale de companie 3 tigri și 2 lei.
-Frate deja îmi era frică de ea,dar acum cred că o să fac pe mine.zice Ben,dar mă prefac că nu-i aud.
Chiar dacă nu v-ar veni să credeți să știți că eu chiar am 2 lei și 3 tigri.
Tigri am trei masculi:Carlos,Sean, Drew,iar lei am două femele: Anastasia și Lena.

Noah P.D.V.

-N-ai început prea bine relația cu Kayla.zic eu și Ben râde.
-Are pe cineva? întreabă Ben.
-Da are 3 tigri și 2 lei și mai are ca partener de bal un pistol și când o vezi cu cizme să ști că are și cuțite.
-Noah,nu la asta m-am referit!zice Ben.
-Știu,dar dacă o enervezi pe Kayla nu iasă nimic bun.
-Îmi poți spune despre ea te rog?mă întreabă Ben,iar eu dau din cal afirmativ.
-Ce ai vrea să ști?
-Spune-mi ce e interesante la verișoara ta.
-Păi....E chiar foarte haioasă,e amuzantă.O cunosc de când a fost adoptată de către mătușa Bella.Ba chiar ia pus și numele mamei:Alessia.
Este o persoană pe care poți mereu,este ca o sora.E drăguță, deșteaptă, frumoasă, gingașă,foarte foarte, foarte vulcanică și am uitat să-ți spun că nu a avut niciodată un sărut cu un băiat.
-Wow,dacă n-ați fi rude ați putea fi împreună.zice Ben,iar eu râd zgomotos.Mă întind pe pat și mă relaxez.
-Ce ar vrea să devină?mă întreabă Ben.
-Biolog mari.spun și rămânem câtva timp în tăcere,până când aud un țipăt și cad jos din pat.
-Cine pisici vărului de gradul al 3 al mamei a țipat de m-a dat jos din pat!strig iritat în timp ce Ben râde.
Cobor jos repede și o văd pe mama stând nemișcată ca o statuie în timp ce mătușa Bella și Amanda o țin de câte un braț.
-Ce se întâmplă?întreb sperirat.Ce are mama?
-NAȘTE!!!!!țipă tata și fugim toți sper mașină.Abia aștept să-mi văd surorile mai mici.

Ce frumos mod de a cunoaște o persoană?Ce credeți că se va întâmpla mai departe.Aflați citind.

Satul Blestemat 3-Suflet RătăcitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum