Capitolul 6.Concursul de frumusețe

24 0 0
                                    

După două săptămâni de la găsirea jurnalului

Au trecut două săptămâni și eu tot nu am apucat să citesc jurnalul mamei.
Era nevoie de o cheie specială.
De câteva săptămâni în coace Stephanie se poartă foarte ciudat.Este închisă în ea și nu mai vorbește cu noi.Nici măcar pe Eathen nu-l mă bagă în seamă de câteva zile.
Cobor din pat într-un final și decid să merg la duș,iar peste 20 de minute mă îmbrac pentru o nouă zi de școală.
Mă îmbrac așa :

Peste câteva minute sunt în mașină alături de Hanna,Noah și Stephanie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Peste câteva minute sunt în mașină alături de Hanna,Noah și Stephanie.
Cu Noah nu mai vorbesc deja de două luni,iar fiindcă Stephanie nu mai prea vorbește cu noi decât atunci când are nevoie de ceva ,singura persoană ci care mai pot vorbii este Hanna,iar ea este complet absorbită de Sebastian.
Deși am crescut ca o familie,nu suntem rude de sânge,iar ei se pot îndrăgosti unii de alții,chiar și eu pot,de oricine înafară de Noah,care este vărul meu.
-Am ajuns!anunță șoferul.
Am intrat în școală alături de Hanna și Eathen.O văd pe Stephanie cu încearcă să fugă de noi repede în clasă.

Stephanie P.D.V.

O văd pe Kayla cum se uită foarte suspect la mine,așa că decid s-o iau la fugă,însă sunt apucată de încheietura mâinii drepte și trasă spre debaraua omului de serviciu.
-Ce naiba faci?!spun eu supărată.

Kayla-Alessia P.D.V.

Sunt în debaraua omului de serviciu și e timpul ca sora mea să îmi spună ce are.
-Steph,acum e momentul să spui ce ai!spun eu.
-Ce vrei să zici?mă întreabă Stephanie.
-De câteva săptămâni tot vreau să vă spun ceva tuturor și pur și simplu nu am găsit momentul oportun ca să vă spun.
-Atunci......
Când sunt și eu pe cale să spun o propoziție mereu apare cineva care să mă întrerupă și asta mă enervează la culme,iar de data asta persoana care mă întrerupe este nu mult prea adoratul,în momentul de față,Noah.
-Haideți mai repede că vă caută doamna profesoară de franceză.Mă rog mai mult o interesează de Kayla.
Da,sunt una dintre cele mai bune elev la limbi străine,iar la noi în liceu la secțiunea mea,d ar și la matematică și informatică se fac 7 limbi străine: engleză,franceză,spaniolă,germană greacă,italiană și rusă,însă doar la elevi mai avansați și din nefericire pentru Stephanie ea nu era printre elevi străluciți la limbi străine concentrându-se cel mai mult pe matematică, biologie,fizică și chimie,spre deosebire de mine care mă concentrez mai mult pe limbi străine și biologie marină,preferata mea.
-Cum ne-ai găsit Noah??îl întreb eu.
-Wow notați în calendar.Este primul cuvânt pe care mi l-ai atribuit în aceste două luni.spune el aplaudând din camere batjocoritor.
-Ipocrit.șoptesc eu.
-Scuze ce???
-Hello,gemenii certăreți mai exist și eu pe această planetă,sau mai bine zis în camera îngrijitorului,unde mă târât Bella Junior.
-Scuze Stephanie,te rog continuă.....spun eu stânjenită.
- De câteva...... începe Stephanie ,însă este întreruptă de către Andrew,Landrew,Hanna și Eathen.
-Hey dragilor!ne salută Hanna.
-Pot vă rog frumos să termin o propoziție!ne roagă Stephanie și pe ușă mai intră Sebastian,Will.Lwis,Anabella,Evelyne și Addam.
-Mai vine lume.spune Stephanie destul de iritată de atât de multe întreruperi.
-Vai,scuze.spune Anabella.
-Bună,fetelor.spun Leon și Tomas intrând și ei în camera îngrijitorului împreună cu tripletele Ambar,Addison și Amanda.
-Stephanie așteaptă de vreo patru intrări de ale voastre să-mi comunice ceva așa că vă rog să vă țineți gura.îi cert eu.
Dacă am fi trăit într-o familie normală în acest moment nu mai eram în debaraua îngrijitorului cu 18 persoane.
-Adevărul este că mie frică să particip la asta.spune Stephanie grăbită astfel încât să nu mai fie întreruptă de alte intrări și îmi dă un pliant roz sclipicios  cu o coroniță mare pe el.
-Sunteți invitată printre puținele concurente la unicul concurs international de modă.
Vă rugăm să fiți prezentă pe data de 5 mai la concursul "Miss New York". citesc eu tare pliantul.
-Wow Steph,ai primit o invitație la co concursul internațional de modă.Ar trebui să fi în extaz.remarcă Amanda.
-E o ocazie unică și minunată.adaugă și Eathen.
-Mie frică.Vor veni concurente din alte țări de exemplu Franța,Italia,Anglia,Spania,Japonia.
-Steph,tu ești ce mai frumosă dintre noi.spune și Ambar.
-Are dreptate.zice și Noah.
- E adevărat.Stephanie este cea mai frumoasă fată din familia noastră.
Și cine nu ar crede.Are părul de un blond deschis ca nisipul și șuvițat cu mai multe nuanțe de blond,iar ochii eu sunt la fel ca oceanul de dimineață când lumina caldă a soarelui se revarsă peste ocean.
-Kayla,iar gândești cu voce tare!remarcă Sebastian.
-Ohhh,la naiba!spun eu aproape șoptit.
-E amuzant un lucru.Stephanie are ochii ca un ocean,dar Kayla este cea care nu poate fi îmblânzită precum un ocean.
-Mersi Noah.Ști cum să înveselește lumea.spune Tomas.
-Eu bine eu sunt de acord cu restul familiei Steph.zice și Addam.
-Și noi.spun Andrew și Landrew la unison.
-Au dreptate.Dacă am învățat ceva important în familia noastră mare este faptul că la bine la rău,fete sau băieți,la boală și la sănătate,ne vom susține și ne vom ajuta tot timpul,indiferent de cât de greu sau dureros ar fi.zic eu.
-Mereu.spunem toți 18 la unison.
-Mersi mult prieteni.Știți ce am învățat eu din familia asta mare?ne întreabă Stephanie.
-Ce?zice curios Leon.
-Că noi nu suntem o familie de pieezători și nici de fricoși așa că voi merge la acel concurs cu fruntea sus și voi câștiga trofeul și titlul de "Miss New York".spune Stephanie cu multă încredere.
-Asta-i atitudinea.spun Evelyne și Lwis simultan.
-Orice ar spune cineva despre familia noastră,mie îmi place la nebunie să fac parte din ospiciul ăsta de nebuni.spune Will și ne ia pe toți în brațe într-o îmbrățișare strânsă de grup.
Asta înseamnă o familie.Niște oameni minunați cu care împărți rele,bune și persoanele care îți vor fi pentru totdeauna alături în viață indiferent de cât ar dura,iar acum când înțeleg asta cel mai bine am niște socoteli de încheiat cu Noah.
-Noah?
-Da.
-Îmi pare sincer rău pentru cearta noastră și pentru toate cuvintele urâte pe care ți le-am spus sau le-am gândit.Acum când înțeleg mai bine lucrurile aste îmi cer..... nu apuc să termin deoarece sunt luată pe sus și învârtită prin cameră cu putere de către Noah spre amuzamentul familiei noastre.
FAMILIA-este un izvor de iubire și de respect.

Satul Blestemat 3-Suflet RătăcitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum