5.Bölüm

2.8K 143 17
                                    

Kızlar yine biz geldik.Hepinize gerçekten teşekkürler.Bu kadar tutacağını bilmiyoduk.Daha fazla uzatmadan ikayeye başlıyalım.

♥ Sizleri Seviyoruz ♥ 

Olivia'dan Devam:

BadGirl'ler aşık olmaz lafını kim söylemişse götünden sallamış.BadGirl olsamda benimde bir kalbim var hani.Bende aşık olabilirim.Ama bunu kimseye belli edemem.Hepiçimde yaşarım.Bana göre insanın bir kere aşık olma hakkı var.Ne o öyle önüne gelene aşık olmalar filan.Bende bu bir kerelik aşık olma duygumu James'ten yana kullanmıştım.James ile hala öpüşürken daha fazla ileri gitmemek adına geri çekildim.Ellerim hala onun yüzünü avuçlarken oda benim yüzümü o büyük ve sıcacık elleriyle avuçladı.Sırıtarak konuşmaya başladı''Ne yani sende beni seviyor musun?_'' ''Evet hemde çok''dedim onun ses tonunun aksine fısıldayarak.Geri çekilip arabayı çalıştırdım ve bizim eve doğru sürmeye başladım.Radyoyu çalıştırdığımda Eminem-Not Afraid çalıyordu.Sesini son ses açarak ve bağırarak söylemeye başladım.James'de bana eşlik edince gözlerim kocaman oldu.Müziğin sesini kısıp ona şaşkınca baktım.''Neden öyle bakıyorsun?''deyince''Okulda sadece ben Eminem'in hızına yetişiyor zannederdim ama sende varsın''dedim gülerek.''Demekki öyle değilmiş güzelim''deyip yanağımdan makas aldı.

Evin önüne geldiğimde arabayı park yerine park edip aşağı indim.Çantamı koluma takıp Jame sile birlikte kapının önüne geldik.Tam anahtarları çıkarırken kapı açıldı ve abim şaşkınca bize bakmaya başladı.''Şey abi James'te geldi sorun olur mu?Okulda gördüm de''dedim sırıtarak.''Ah tabi bücür.Hoşgeldin dostum.İçeri gelin ve bana yardım edin.''dedi kapıdan çekilerek.Ceketimi ve çantamı vestiyere koydum.Abim içeri geçince bende tam içeri geçecekken kolumdan çekilmemle arkamı döndüm.James hızlıca boynuma kocaman ve sulu bir öpücükle süslendirip kolumu bıraktı.''Heyy abim görücek!!''dedim şakadan kızarak.''Görmez ya''dedyip bir tane öpücük kondurunca şakadan koluna vurmamla içeri koşar adımlarla girdi.Gülerek içeri girdim ve mutfağa geçiş yaptım.Yemekleri yapmaya başladığımızda saçma saçma şeylerden söz ediyorduk.Gerçekten bu iki eşşek benim hayatmın erkekleri. Yemek yapma işi bittiğinde, içeri geçip kendimi koltuğa attım. Abim ve James'da öyle. Biz öylece durmaya devam ederken, kapı çaldı. ''Ben bakarım.'' diyip ayağa kalktım. Kapıyı açmamla Valeria'nın  içeriye atlaması bir oldu. ''Yavaş ol, mal!'' ''Kes be!'' Oflayıp diğerlerine sarılmaya başladım.  ''Hoş geldiniz, geçin hadi!.'' Hepsi sırayla içeriye geçmeye başladı.  

- 1 Saat Sonra Madioson-


Çok eğleniyorduk. Yemeklerimizi yemiştik. Şuan ise tabu oynuyucaz. 

Ben:Kim kiminle eş olacak?

Scarlett: Ben oynamıcam.

Olivia:Neden?

Scarlett:Canım istemiyor.

Olivia:Peki.

Ben:o zaman ben, Gerorge'yi alıyorum.

Valeria:Ben, Victoria'yayı alıyorum.

 Martin:Pekala ben, Olivia'yı alıyorum.

Martin ve Olivia yumruklarını tokuşturdular.

Jack: O zaman biz de James ile takım olucaz.

Olivia:İlk kim başlıyor?

Valeria:Biz 1. takımız.

Olivia:Biz 2.takımız.

James: Biz 3.takımız.

Gerorge:Pekala, o zaman biz 4.takımız.

Victoria:İlk ben mi anlatıcam , sen mi?

Valeria:Sen anlat.

Victoria:pekala.

(Kelime: 1 Nisan)

Victoria: Bak şimdi, ımm 31 Mart'tan sonra ne gelir?

Valeria: 32 Mart.

Victoria: Allah belanı versin be!.

James: Süre bitiyor hanımlar.

Victoria: Bak şimdi, hani böyle o gün şaka yapılır.

Valeria:1 Ni-

James:Süre bitti!

Victoria: Lanet olsun! Biraz daha bekliyemedin mi!?

James:Maalesef.

Martin: Sıra bizde. Ben mi anlatıyım, sen mi anlatıcan?

Olivia:Ben anlatıcam.

Martin: tamam.

(Kelime: tamirat.)

Olivia:Televizyonun çalışmama sebebi ne olabilir?

Martin:Bozulmuştur.

Olivia:Hah! Bişey bozulunca ne yaptırırsın?

Martin:Tamir.

Olivia:Çok güzel! Türet bunu.

Martin:Neyini türtcem bunun be!?

Olivia:Hımm.. Eşşeğin büyüğüne ne denir?

Martin:At.

Olivia:Çok güzel! Birleştir şimdi.

Martin:At tamiri!.

Olivia: Harbiden bravo yani.. Senin gibi bir maldan da anca bu cevap beklenirdi zaten!

(Herkes gülmeye başlar.)

Victoria:Süre de bitmişti zaten.

- Sabah Victoria'nın Ağzından-

Sabah Kalktığımda saat 6:00'ı. Oha lan ben bu saatte nasıl uyandım?. Dün Olivia'larda kalmıştım. Dün tabu'da James ve Jack kazanmıştı. Ondan sonra da zaten her kes kendi evine gitmişti. Her kes gittikten sonra Olivia James ile ilgili her şeyi bana anlatmıştı. Daha fazla düşünmeyi kesip yataktan kalktım ve üstümü giyinip aşağıya indim. Mutfağa girdiğimde, hemen kahvaltılıkları çıkarıp masaya koydum.  Buz dolabından krep malzemelerini alıp krepi de yapmaya başladım. Kreple, yaptıktan sonra onları da masaya koydum. ''Günaydın.'' Arkamı döndüğümde Jack ile karşılaştım. ''Günaydın.'' ''Bugün nasılsınız küçük hanım?'' dedi ve sırıttı. ''Küçük hanım'mı? Kapa çeneni aptal!'' ''Evet küçük hanım, neyse ben Olivia'yı uyandırmaya gidiyorum.'' diyip gitti. Yaklaşık 10 dk sonra merdivenlerden Jack ve Olivia indi. ''Günaydın Victori'' ''Günaydın Oliv'' Masaya oturup kahvaltımızı yaparken Jack konuşmaya başladı. ''Bak görüyor musun Oliv? Victoria bile krep yapıyor, sen daha yumurta bile kıramıyorsun.'' Olivia hemen söze atladı ''Kapa çeneni, abi!'' ''Artık çıkalım mı Oliv?'' ''Tamam.'' Jack hemen söze atladı. ''Ben bırakıyım mı?'' ''Gerek yok abi, benim arabam var zaten.'' diyip yanağına öpücük kondurdu. Bende diğer yanağına öpücük kondurdum ve evden çıktık. Oliv sürücü koltuğuna geçtiğinde bende hemen yolcu koltuğuna geçtim ve kemerimi taktım. Olivia'da kemerini taktıktan sonra, arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı. --------------- Olivia oulun içine giriş yapınca bütün gözler bize döndü. BadBoy grubu da dahil. Oliv arabayı park ettikten sonra arabadan havalı bir iniş yaptı. Peşinden aynı işlemi bende yaptım.

- Olivia'nın Ağzından-

Arabadan havalı bir iniş yaptığımda, aynı işlemi Victori'de benden sonra yapmıştı. Bizim kızlar, bankta oturuyordu. Victori ile onlara doğru ilerlerken arkamdan bir ses duydum. ''Olivia!'' Arkamı döndüğümde james ile karşılaştım. Gülümsiyerek bana yaklaşıyordu. Yanıma geldiğinde dudağıma ufak bir öpücük kondurdu. Bütün oul bize şaşkınca bakıyordu. Ona gülümseyip elini tutum ve bizim kızların yanına gitmeye başladık. BadBoy grubuna baktığımda Harry sinirle bize bakıyordu.  

Merhaba! Gerçekten siz inanılmazsınız. Kısa zamanda gerçekten baya bir büyüdük. Umarım böyle devam eder. Bu bölümü ben ve Aslı beraber yazdık, umarım beğenmişsizidir. Sizleri seviyoruz.

Bad Boys&Bad GirlsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin