16.Bölüm

1.4K 67 21
                                    

Miribağğ. Çok mu geciktik? Bunun için çok üzgünüz. Okul, dershane falan yeni bölüm yazacak vaktimiz olmuyor. :(  Bundan sonra daha erken yayınlamaya çalışacağız. Bir de oylar ve yorumlar biraz düşmüş. Oylar ve yorumları  yükseltin lütfen.  :( Sizi seviyoruzzz. İyi okumalar.. 

-Olivia'nın Ağzından-

Harry dudaklarıma yapıştığında neye uğradığımı şaşırdım. Tanrım! Hala çok güzel öpüyor. Sanırım dayanamayacağım. Harry'ye karşılık vermeye başladığımda gülümsediğini dudaklarının gerilmesinden anladım. Harry'nin dudaklarından ayrıldım ve koşarak arabama gittim. Kapıyı açtım ve bindim. Tanrım! Ne kadar geri zekalıyım! Be-ben onu gördüm. James'ı. Gözleri dolu doluydu. Her ne kadar o gördüğüm bir hayalet olsada çok kötü hissetmiştim. Sanki onu aldatıyordum. Evet, Harry'den hoşlanıyorum. Bunu da kabul ediyorum fakat James.. Onu hala tam olarak unutmuş değilim. 

 Gözlerimdeki yaşlar fırlarcasına akıyordu.Kafamı arkaya yatırdım ve ağlamaya başladım.Arabayı çalıştırıp dağ evine sürmeye başladım.Yarına kadar iyice kafamı dinlemem gerekiyordu.Radyomu açtım ve Rihanna-Fool in Love şarkısına eşlik ettim.(Multimedya) 

 Dağ evine geldiğimde arabyı bagaja park edip indim.Eve girdiğimde ışıkları açmadan üst kata çıktım ve terasa geçiş yaptım.Terastaki puflardan birine oturup gözlerimi kapattım.

Gözlerimi aşağı kattan gelen kırılma sesiyle açtım.Hızla oturduğum puftan kalkıp belimdeki silahı çıkarttım.Kapıyı sessizce açtım ve aşağı inmeye başladım.Merdivenlerin sonunda kapşonlu biri vardı.Yanımdaki vazoyu görememiş olacağım ki elimin ona çarpmasıyla devrilip kırıldı.O anda kapşonlu bana baktı.Ohaa!1!!1!!1111

''Harry?''

''Pardon seni korkutmak istemedim.Kızlar senin burda olabileceğini söylediler bende geldim.O andan beri yoksun''

Elimdeki silahı yavaşça belime koydum ve merdivenlerden indim.Karşımda bana zümrütleriyle bakıyordu.Şuan ona sarılmamak için zor duruyorum ama bir yandan da James'i aldatmış gibi hissediyorum.

''Seni seviyorum.Neden bunu anlamıyorsun.Seni canımdan çok seviyorum Olivia''Adımı onun ağzından duymak beynimi çürütmüştü.O kadar güzel söylüyordu ki ....

 ''Asıl sen ben anlamıyorsun.Harry ben senle tekrar birlikte olamam.Çünkü-

''Çünkü ne Olivia?Çünkü ne?James mi sorun.Neden hala onu unutamıyorsun o öldü Oli.Sen inanmak istesende istemesende o öldü.Biliyorum o her zaman kalbinde kalıcak ama benide anla.Seni seven şu kalbimi anla.''

Gözleri dolmuştu.Ama sadece onun değil benimde gözlerim dolmuştu.James ölmüştü.Buna inanmak zorundaydım ama sanki ona ihanet ediyor gibiydi içim.

''Neyse fazla canını sıktım.Ben sadece iyimisin diye bakmaya geldim.Yarın ki baskında görüşürüz.''Tam arkasını gidecekken duramsını sağlayacak bir şey yaptım.Onu öptüm.

Öptüm.

Ben Harry'i öptüm.

Ne kadar James'i unutamasamda onu öptüm.Onun üzülmesi benim bin kat daha üzülmeme sebep oluyordu.İlk başta şaşkınlıktan karşılık vermesede sonradan ellerini belime koyup karşışlık vermeye başladı.Onu seviyordum.Ona önceden aşıktım ama bir daha aşık olur muyum bilemiyordum.

Yavaşça benden ayrılıp gözlerime baktı.Gece olmasına rağmen yeşilleri adeta bir ışık gibi parlıyordu.

''Seni seviyorum.''

''Bende seni seviyorum''

Dediğim şeye ben bile şaşırırken onun şaşırması normaldi.Ben ona az önce ''Seni Seviyorum''mu dedim??Ben kesinlikle kafayı yedim.Normalde duygularımı dışa fazla vurmazdım ama bunu söylemiştim.

Bad Boys&Bad GirlsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin