Selaaam. Naılsın aşkımlar. Umarım iyisinizdir. Aslı ile benim bu hesapta yeni bir hikayemiz var. İsmi One Direction And Mysterious Girls bakarsanız sevininiriz. Bu arada multide Valeria var.
-Madison'un Ağzından-
Olivia ve James ele ele bize doğru geldiğinde, şaşkınlığımı gizleyemedim. BadBoy gurubuna baktığımda Harry sinirle James ve Olivia'ya bakıyordu. Louis'e baktığımda onunda bana baktığını fark ettim ve hemen gözlerimi kaçırdım. Göz ucuyla tekrar Louis'e baktığımda bana sırıtarak bakıyordu. Piç. Tekrar Harry'ye baktığımda kendini zor tuttuğunu fark ettim. Olivia ve James'a baktığımda gülümsyerek bize bakıyorlardı. Olivia'ya 'neler oluyor?' bakışımı attığımda bana 'sonra anlatıcam.' bakışı attı. (O ne lan? Bakışlarla anlaşıyorlar.) Zil çaldığında herkes sınıflara dağılmaya başladı. İnekler işte ne olacak?! Ben bunları düşünürken James ve Olivia'ya baktığımda, öpüşüyor olduklarını gördüm. BadBoy grubuna baktığımda çocukların Harry'yi zor tuttuklarını fark ettim. James söze atladığında ona doğru döndüm. ''Görüşürüz aşkım. Görüşürüz millet'' diyip uzaklaşmaya başladı. Bizde kızlarla kendi binamıza doğru ilerlemeye başladık. Sınıfa girdiğimizde hemen söze atladım. ''Bize ne olduğunu anlatıcak mısın?'' Olivia bize her şeyi anlattığında Victoria hiç şaşırmamıştı. ''Sen niye şaşırmadın?'' ''Ben zaten biliyordum.'' Sinirle Olivia'ya baktığımda, bana dudağını ısırarak baktığını fark ettim. ''Demek Victoria'ya söylersin ama bize en son anlatırsın! Öyle olsun.'' ''Üzgünüm, anlatmaya vaktim olmadı.'' dediğinde ona başımı salladım. Sınıfa BadBoy grubu girdiğinde, gözüm direk Louis'e kaydı. Bana göz kırptığında ona orta parmağımı gösterdim. Tam birşey diyecekken hoca girdiği için susmak zorunda kaldı. Ders edebiyattı. Lanet olsun! Hoca bize bakarken biz hala ayağa kalkmamıştık. Ne yani, birde ilk okul çocuğu gibi ayağa mı kalkıcaz? Çok beklersiniz. Daha doğrusu ben ilk okuldayken de ayağa kalkmıyordum ama konumuz bu değil. Hoca sabır diler gibi yukarı baktığında, el işareti yapmamak için kendimi zor tuttum. Hoca derse başladığında kafamı sıraya gömüp gözlerimi yumdum. Aynı işlemi Scarlett ve Victoria'da yapıyordu. Valeria, hocayı dinliyormuş gibi yapıyordu. Yerim ben bu kızı yaa. Olivia'aya baktığımda, deftere birşeyler karalıyordu. Çok dalgın gözüküyordu. Deftere baktığımda annesini ve babasını çizdiğini fark ettim. Sırtını sıvazladığımda, bana burukça gülümsedi. Zil çaldığında kızlarla hemen dışarıya çıktık. BadBoy grubu çoktan çıkmıştı. Dışarıda bir kalabalık olduğunu gördüğümüzde kızlarla oraya doğru ilerlemeye başladık. Herkes bize yol verirken kavga olduğunu anlamıştık. Daha çok ilerlediğimide bunun Harry ve James olduğunu gördüm.
-Olivia'nın Ağzından-
Dışarıda ki kalabalığa doğru ilerlerken, bunlaım James ve Harry olduğunu gördüğüm gibi koşmaya başladım. Kızlarda arkamdan koşuyorlardı. Harry, James'ı altına almış yumrukluyordu. Çocuklar ise onları ayırmaya çalışıyordu. Aralarına girip bağırdığımda Harry ve james'da dahil herkes bana döndü. ''Siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz!?'' Harry, beni gördüğünde sinirle bana baktı ve James'ın üzerinden kalkıp omzuyla omzuma vurarak geçti. Normalde olsa bunu yaptığına pişman ederdim ama şuan James'ı bu halde bırakamam. Hemen James'ın yanına koşup yüzünü avuçlarımın arasına aldığımda, bana gülümseyerek baktı. ''İyi misin?'' ''E-evet''
-Valeria'nın Ağzından-
Kolumu birinin çekmesiyle neye uğradığımı şaşırdım. Biri beni duvara yasladığında önüme baktım. Bunun Niall olduğunu gördüğümde gözlerimden ateş saçarak ona bakmaya başladım. Söylediği söz ile yerime çakılı kaldım. ''Arkadaşına söyle arkadaşımdan uzak dursun!'' Aptala bak ya! Sanki Olivia Harry'ye git James ile kavga et dedi. Ama ben bunun altında kalır mıyım? KALMAM! ''Asıl sen o arkadaşına söyle o benim arkadaşımdan uzak dursun!'' Bana dayadığında sinirle ona baktım. ''Son kez söylüyorum. Arkadaşın Harry'den uzak dursun!'' Bacak arasına dizimi geçirdiğimde iki büklüm olmuştu. Karnına tekme atıp oradan uzaklaşmaya başladım.Hah!Salak.Kendini bir bok zannederse olacağı budur.Birden kolumun tutulmasıyla yanağıma darbe yemem bir oldu.Yanağımı tutup gözlerime gelen yaşları geri göndermek için direnmeye başladım.''Seni piç.Sen kimsin lan!!'diye bağırıp yumruklarımı yüzüne vurmaya başladım.Birden kollarımı tutup beni üzerinden attı.Beni burda tek başıma bırakıp okula doğru yürümeye başladı.Allahın belası!!
Sınıfa girdiğimde kızlar bana şaşkınlıkla bakıyolardı.Scarlett yanıma gelerek''Valeria bu halin ne?Dudağın kanıyo''dedi endişeyle bana bakarken İyiki BadBoy grubu burda değil.Yoksa gösterirdim o piçe gününü.''Sorun yok.Bişey olmadı''deyip sırama geçtim.Olivia ve James içeri girince James'in elinde bandaj vardı.Hayvan Harry çok kötü dövmüştü çocuğu.''İyisin değil mi James?''dedi Madison.''İyiyim kızlar sorun yok.Ama bu akşam eve gidemem.Annem görürse uzun bir sorguya çekeceğinden eminim.'' Olivia tabi rahat durur mu?DURMAZ!!''Bizde kalırsın.Hem çıkışta bara gitmicek misin?Bende gelirim.Abimle eve geçeriz''dedi sırıtarak.James Oli'nin anlına öpücük kondurup geri çekildi.''Tamam o zaman çıkışta bekle beni''deyip bu sefer dudağına öpücük kondurup sınıftan çıktı.Olivia aptal bir sırıtmayla yerine geçti ve sigara paketinden bir tane çıkarıp ağzına götürdü.Ateş ile yakıp içmeye başladı.
Victoria'nın Ağzından:
İçeri BadBoy grubu girince siktir edip Olivianın elinden sigarayı aldım.Gerçekten çok taş çocuklardı ama düşmanlardı.O yüzden onlara ''siktiri çekiyoruz''.Hee düşman olmasak aralarından belki şu Zayn denen çocukla olabilrdi ama onlar sonuçta DÜŞMAN!!Sigarayı içime güçlü bir nefesle çekip içimdeki dumanı havaya saldım.Louis denen it ikide bİr Madison'a bakıyordu.Louis bizi gözetlemek amaçlı bana bakınca''Sikerim seni''bakışlarımı yolladım.Ama nafile.Tın yok.''Kızlar geçen gün Olivialarda sinema odasından film seyredemedik''dedi Valeria dudak büzerek.''Ama tabu daha eğlenceliydi bebeğim.Merak etme.Bir gün izleriz.'' ''Bugün izlesek?''dedi yavru köpek bakışlarını gönderirken.''Bebeğim biliyosunki bugün James bizde.O yüzden belki sonra''Oli'nin dediklerini Harry duymuş olacakki sinirden kıpkırmızı olmuştu.Gözlerimi devirip güldüm.İçeri tırsak nöbetçi girince hepimiz susmuş ona bakıyorduk.,''Dersiniz beden.Hoca birazdan derse gelsinler dedi''Koşarak sınıftan çıktı.Kızlarla birlikte öbür binanın spor odasına gidip dolaptan siyah şort eşofmanımı ve üstünede siyah yarım atletimi alıp giydim.Kızların da benden farkı yoktu.Kızlarla birlikte dışarı çıkıp sandalyelere oturduk.Zayn denen çocuk bana bakıp duruyodu.Ama ben görmemezlikten geliyodum.Ama bir yere kadar.Bana baktığını farkettiğimde^^Ne bakıyon la''bakışınmı yollayınca gülümseyip önüne döndü.Malak yaa!!
Hoca yanımıza gelince oturduğumuz yere iyice yayıldık.Voleybol topunu Niall'a atıp.''Kızlar ve erkekler olarak voleybol maçı.Marş marş''diyip yerine geçti.Filenin önüne geçip yerlerimizi almadan önce plan kurmaya başladık''Kızlar en sertini oynuyoruz.Gebertelm şu piçleri''dedi Scarlett.Hepbirlikte yerlerimize geçip topun gelmesini beklemey başladık.Madison ortada sağında Olivia solunda Valeria vardı.Arkalarında Scarlett servistede ben.Ayık olun genjler servislerim bir numara.Zayn denen çocuk servis atınca Madison marşet ile karşılık verdi ve geri çekildi.Scarlett en sert vuruşlarından biriyle smaç atarak sayı kazandırdı.Valeria topu bana atınca elimle ilk topu ölçtüm daha sonrada havaya atıp bende zıplayıp servisi gönderdim.Harry en sert bir şekilde topu Olivia'ya atınca top Olivia'nın yüzüne gümledi.Olivia acı dolu bir çığlık atıp yere düştü.Oyun durmuştu.Olivia elini yüzüyle kapatmıştı.Birden sarsılınca ağladığını anladım.Yüzünü aç desemde açmıyordu.Ellerini tutup elini yüzünden çektim.Burnunun üstü hafifçe kanlanmış ve morarmıştı.
Sinirle ayağa kalkıp Harry'e yürüyecekken Madison kolumu tuttu.Olvianın yanına çöktüm ve burnuna baktım.Gerçekten kötü olmuştu.Harry ve diğer itler gülerek bize bakıyolardı.Zilin çalmasıyla irkilsemde Olvia'nın koluna girip binaya giriş yaptık.James bizi farketmiş olacakki yanımıza hızla geldi.''Ne oldu.Oli Tanrım!!Bu halin ne?''Valeria tam gereçkleri anlatacakken ben söze girdim.''Ufak bir kaza.Voleybol oynarken oldu.Şimdide revire gidyoruz.''dedim sinirle Valeria'ya bakarken.Bir kavga daha çıksın istemem.Daha doğrusu istemeyiz.''Tamam.Bebeğim iyisin değil mi?''dedi endişeyle Olivia'ya bakarken.''Evet iyiyim ama burnum kötü biraz daha burada kalırsak şişicek.Burnum şişik halde gezmek istemem.''dediğine karşılık kıkırdayıp revire gittik.Oli'nin burnunu beyaz bir şeyle(adını bilmiyom:)))..)kapatıp bantlarla sıkılaştırmışlardı.James Olivia'yıda alıp okuldan çıktı ve bizim binaya girdi.Yazık ya!!Acıdım şimdi bu mallara.İkisine mal deme sebebimi yanlış anlamayın.Çok seviyorum onları.Olivia'nın burnu,James'in bileği.Peki bu ikisinide bu hale getiren kişi Tabikide;
Salak ve ayriyetten bir o kadarda piç bir Harry.