7.Bölüm

2.8K 155 21
                                    

Miribaa kızlarr.Görüşmeyeli nasılsınız bakalım??Morallerimizi yüksekte tutuyoruz.Bugün ilk defa Harry'nin ağzından yazıcaz.Çok mutluyuz.Bölümün başlarını ben sonlarınıda Betül'üm yazdı.Umarım beğenirsiniz.

Ve bu arada.Hepinize çookk teşekkür ederiz.1,276 olmuşuz.Çok iyi bir başlangıç bizim için.Yorum yaparsanız seviniriz.

Bölüm ithafı:@tommo-galp-ben:Seviyoruz seni bebeğim.Yorumlarına bayılıyoruz.

Harry'nin Ağzından:

Şuan sinirden kudurmuş vaziyetteydim.Çocuklar bana sakin olmam gerektiğinde bir şeyler zırvalasalarda onları takmıyordum.Sikimde değillerdi.Şimdi siz anlamamışsınızdı neden Olivia'ya böyle davrandığımı ve onu böyle delicesine kıskandığımı.

Oliviayla biz 2 yıl öncesine kadar çıkıyorduk.Ama o zamanlar ben ona kendimi Harry değilde Edward diye tanıtmıştım.Çok güzel bir çifttik.Ta ki benim İngiltereden taşınmama kadar.Bir daha hiç İngiltereye gelmicektik.Ama yanılmışım.O zaman ayrılmıştım ondan.Evet evet!!Ben ayrıldım (!)

Keşke o zaman ayrılmasaydım.Ah!Salak kafam.Şimdide gelmiş James denen piç ile çıkıyo.O benim ve benim olanı kimseye vermem.Zaten kızlardan beni bir tek Scarlett ile tanıştırmıştı.Okula geldiğimiz ilk gün sevinçtenve heyecandan ölmek üzereydim ki Zayn sakinleştirdi beni.

''Hadi yürüyün sınıfa''deyip ayağa kalktım.Sinirden hızlı hızlı yürüyordum.Sınıfa girip yerime geçtim.Bu it hala burdamı ya??Bak bak bak.Nasılda yavşıyo.Piç(!)

Sanane olum sanane.Sevgili değiller mi?İster sever ister döver..

Yiyosa dövsün lan.Bak abkim o zaman ne oluyo.Çocuklarda sınıfa girince James Olvianın dudaklarını öpnce başımı başka bir tarafa çevirdim.Gözlerimin yanmaya başladığını hissettiğimde sinirle ellerimi yumuruk yaptım.Sikeyim böyle işi.

Ne yani ben Harry Styles.Bir kız için mi ağlıyacaktım?Aslında o sıradan bir kız değildi.Benim kızımdı.Ve ben ne olursa olsun alıcaktım.Zaten voleybol sahasında yaptığım şey istemsizce olmuştu.Ama belli etmemek adına gülmüştüm.Ama kimse bilmiyordu içimde ne acıların koptuğunu.

Zayn yanıma oturup güven verircesine sırtımı sıvazladı.Olivia'ya baktığımda gülerek kızlara birşeyler anlatıyordu.Keşke seni bırakmasaydım bebeğim.Şimdi yanımda oturuyor olacaktın.Kesinlikle benden nefret ediyordu ona ve o piç sevgilisine bugün yaptıklarım...

Acaba dövmesini sildirmiş miydi??Sağ omzunun arka tarafında bir çiçek.Çiçek üflenmiş gibiydi ki yaprakları kuş halinde etrafa uçmuşlardı.O gün dediği şey kulaklarımda çınladı''Sende bir kuş gibisin.Gideceksin ve bir daha gelmeyeceksin.Artık çiçekten koptun Edward.Bir daha geri yerleşemezsin.Elveda''

Scarlett'in Ağzından:

Olivia'nın anlattığı şeye gülüp duruyoduk.Artık gülmekten feci derecede karnım ağrımıştı.Olvia'nın burnu gerçekten kötü olmuştu.Ama Harry'e kızmıyordum.Yada Edward mı deseydim?Evet kızlar ne kadar adı Harry olsada onun Edward olduğuna kalıbımı basabilirim.Hem Olivia'ya nasıl baktığınıda gördüm.Ama benim anlamadığım Olivia onu tanımamıştı.Tamam Harry-Ah pardon Edward ne kadar değişsede tanımaması mümkün değildi.Ama olur mu?Oli'nin gözü James'ten başkasını görmüyor ki.

''Kızlar yarın ki araba yarışına gidiyor muyuz?''dedi Victoria sigarasını içerken.

''Ah kızlar kesinlikle ben gelmem.İğrenç bir şey.''dedi Madison yüzünü ekşiltrek. 

''Hadi ama Med.Hep birlikte olucaz.Ayrıca BadBoy grubuda geliyor.Hatta Liam denen it katılmış yarışlara.2 saat sonra başvurular bitcek.''dedi Victoria.Demek Liam denen züppede giriyo.

''Benide yazdır Vicky.Bende giricem.Görsünler bakalım BadGirl nasıl olurmuş?''Kızlar şaşkınlıkla gözlerini pörtleştirirken Olivia şaşkınlıkal''Sen Cidi msiin?''diye soru attı.''Evet hadi''dememle telefondan bir şeyler yaptı ve beklemeye başladı.

Dakikalşar sonra Victoria gözlerini pörtleterek ekrana bakmaya başladı.''Eee noldu hadisene kızım!''dedi sinirle Valeria.

''Oha kızım.Ohaa.Devenin nalı.Kızım Liam'la yarışıyosun lann!!''dedi şaşkınlıkla.Sinsibir şekilde sırıttım ve''Görsün bakalım o anyayı Konyayı.Elimden yarın çekeceği var.''diyip sıraya yaslandım.

1 Gün Sonra Scarlett'in Ağzından

Gözüme vuran güneş ışıkları ile uyandım. Hangi mal gece yatarken perdeyi kapatmaz ki? Cevap veriyorum. Ben! Kendimle kavga etmeyi bırakıp, banyoya ilerlemeye başladım. Küvete suyu doldurup içine girdim. Saçımı güzelce temizleyip, havluma sarıldım. Dolabımın karşısına geçip içinden siyah tayt ve siyah sporcu atleti çıkarıp üzerime geçirdim. Mutfağa inip bir kaç bir şey atıştırdıktan sonra, arabama atlayıp okula sürmeye başladım. Okula geldiğimde havalı bir giriş yaptım ve arabadan indim. Okulun içine girip kantine doğru ilerlemeye başladım. Kantine geldiğimde Bizim kızlar her zamanki yerimizde oturuyorlardı. Yanlarına oturduğumda BadBoy grubu dikkatimi çekmişti. Bizim yanımızda ki masada oturuyorlardı ve bize bakıp bir şeyler konuşuyorlardı. Benim onlara baktığımı gördüklerinde hemen sustular. Ne konuşuyorlardı acaba? kafamda ki soruları def edip bizimkilere döndüm. Zil çaldığında hep birlikte diğer binaya ilerlemeye başladık. Sınıfa biz girdikten 30-35 saniye sonra BadBoy grubu girdi. Harry, sürekli Olivia'ya bakıyordu. Hoca gelmeyince dersin boş olduğunu anladık ve dışarı çıktık. BadBoy grubuda geldi (!)  Dışarıda ki banklardan birine oturup kızlarla konuşmaya başladık. ---------------- Yarışın olacağı yere geldiğimizde garajdan arabamı çıkardım ve çizginin oraya geldim. Liam'da geldiğinde, yarışı başlatmak için Olivia arabalarımızın ortasına geçti. Evet, Olivia yarışı başlatacaktı. Yarış başladığında Liam benden öndeydi. Küfür savurup 250'de gitmeye başladım. Şuan tam arkasındaydım. Aniden önüne geçtiğimde Liam arabayı durdurmak zorunda kalmıştı. Ben basıp gittiğimde Liam'la aramızda baya bir fark vardı. Bitiş çizgisinin oraya geldiğimde içimden dua ediyordum. Yarışı kazandığımda kızlar koşarak yanıma gelmeye başladılar. Birbirimize sarıldığımda Liam arabadan çıkıyordu. Ona göz kırptığımda bana sinirle baktı. 

Olivia'nın Ağzından

James ile birlikte bara doğru  ilerliyorduk. Bardan içeriye girdiğimizde abimin yanına doğru ilerlemeye başladık. Abimin yanına geldiğimizde bana sorgulayıcı bakışlar atıyordu. ''Bugün James bizde kalacak o yüzden bende james'la geleyim dedim. Sonrada beraber eve gideriz.'' Bana gülümseyip ''Tamam'' dedi. Etrafı incelemeye başladığımda, BadBoy grubunun burada olduğunu gördüm. Hemen arkamı döndüğümde beni çoktan görmüşlerdi. Bar taburelerinden birine oturdum. Tuveletim geldiği için tuvalete doğru ilerlemey başladığım.  İşimi halledip çıktığımda karşımda Harry'yi görmeyi beklemiyordum. ''Ne var?'' ''James'dan ayrılacaksın'' ''Bir defol git ya!'' ''Son kez söylüyorum James'dan ayrılacaksın!'' ''Bundan sanane?!'' ''Çünkü'' ''Çünkü ne?!'' ''Çünkü böyle olması gerekiyor.'' 

Bad Boys&Bad GirlsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin