-Sabah Olivia'nın ağzından-
Sabah lanet alarmın lanet sesiyle uyandım. Yataktan kalkıp paytak adımlarla banyoya doğru ilerledim. Kısa bir duş aldıktan sonra bornozuma sarılıp banyodan çıktım. Dolabımın karşısına geçip ne giysem diye bakınmaya başladım. Gözüme çarpan siyah deri şortu ve siyah sporcu atletimi üstüme geçirdim.Siyah dizimin 2cm altında biten deri botlarımıda ayağıma geçirdim ve hazırım.Aşağı indiğimde abim Jack kahvaltıyı hazırlıyodu.''Günaydın''diye cıvıldamamla abim yerinden sıçradı.Onun bu haline kıkırdayıp yanağını öptüm ve sandalyeme oturdum.''Sanada günaydın bücür''dedi ve ekmekleride masaya koyup sandalyesine oturdu.Kahvaltımızı yapmaya başladık.
''Ben çıkıyorum Abi''dedim kapıya ilerleyerek.Mutfaktan çıkıp yanıma geldi ve anlımı öptü.''Sakın bir haltlar karıştırayım deme Oli''Abime göz devirip evden çıktım ve x6'ma ilerlemeye başladım.Arabanın anahtarıyla kapımı açıp koltuğuma geçtim.Siyah rayban gözlüklerimi takıp arabayı çalıştırdım.Okula doğru sürmeye başladım.
Okula 1-2 saat sonra gelmiştim arabamı parkettikten sonra okul bahçesine giriş yaptım.Kızlar yine aynı ağacın altında durmuşlard.Okul sessizce bizi izliyodu.Madison''Önünüze dönün sürtükler''diye bağırdı.Arka taraflardan ''Bize sürtük diyenlere bak''diye bir ses yükselince Çantamı Scarlett'e verdim ve Victoria ile birlikte sesin geldiği yöne ilerlemeye başladık.Okulun sürtüğü Melindayı görmemle gözlerimi devirdim.Tanrı Aşkına!Bu kızın bizden başka işi yok muydu?Yanına gidip ''Yediğin dayaklar yetmedi sanırım''dedim sinsice gülümseyerek.Victoria'ya baktığımda elini siyah deri şortunun cebine attı ve bizim façayı çıkardı.Melindaya baktığımda kafasını sağa sola salladı ve geri gitmeye başladı.Kolundan sıkıca kavradığımda bağırmaya çığlık atamya başladı.Façanın ucunu açıp 5 tane derin kesikler attım.Melindanın gözleri ağlamaktan kan çanağına dönerken façalı koluu tutp sıkmaya başladım.''Bundan sonra bize karşı gelenin,gıkını çıkarının sonu böyle olur''diye bağırdı Victoria.Kanlı kolunu bırakıp kızların yanına gittim.Valeria ıslak mendil uzatınca teşekkür edip elimi silmeye başladım.Zil çalınca sınıfa doğru adımlamaya başladık.
Sınıfa geldiğimizde yerlerime oturduk.Duvar kenarı arka tarafda biz vardık.Yanlız bir tane eksiğimiz vardı.'Valeria nerde?'dememle sınıf kapısından koşturan bir Valeria beklimiyodum.Yanımıza geldiğinde nefes nefese bişeyler anlatmaya başladı.Ayağa kalktıımda sustu.''Sakin ol ve yavaşça anlat''dememle anlatmaya başladı-sakin sakin-''Şimdi ben sınıfa çıkarken müdür beni durdurdu ve okula son ders BadBoy grubunun geleceğinden söz etti.Onlar geldimi bizi ve onları yan taraftaki binada aynı sınıfa koyacağınıda söyleyip gitti''sözünü bitirir bitirmez tostunu yemeye başladı.BadBoy Grubu.''Kızlar desenize rakip grup geliyor.''Scarlettin lafına gülerken astım hastası olan hocamız Bay Andrew içeri girdi.Sınıfça sigaralarımızı çıkarıp içmeye başladı.Hoca tahtaya bişeyler yazarken birden arkasını dönünce sigara içtiğimizi farketti ve ''Lanet olsun size!!''diye bağırdı ve sınıfı terketti.Biz gülerken hep birlikte muhabbet etmeye başladık.''Hey kızlar abimler bu akşam yemeğe bekliyolar.Ordanda Jack abinin barına gidicez''Hepimiz onayladık ve mal mal şeylerden söz açtık.
Son Ders(Scarlett'in ağzından):
Aile muhabbeti açılınca direk ordan kalktım ve bahçeye çıktım.Okulun arka tarafındaki banka oturdum ve eski günlerden ablamın öldüğü gün aklıma geldi.
Geçmiş(19 Haziran 2001)
Gece uyandım ve pencereden ipi sarkıttım.Yavaş yavaş aşağı indim ve ayaklarım yere basınca bu pis evden ayrıldım.Yavaş ve paytak adımlarla yetimhaneyedoğru yürüyordum.Yolu navigasyonuma yüklemiştim.5-10 dk sonra yetimhaneye vardım.Hansel'i banka oturuken görünce yanına gittim.O ablamın secdiği çocuktu.Yanına gittiğimde bana baktı ve sarıldı.''Ahh Scarlett sen neden geldin?''dedi endişeyle.''Ben ablamı görmek için geldim''dememle benden geri çekildi ve gözlerime acı ifadeyle bakmaya başladı.''Ablan kaçırıldı Scarlett.Bugün kaçırdılar onu.''Gözlerimden yaşlar akıyordu.''Benim gitmem gerek.Evine dön hadi''dedi ve koşarak yetimhaneye girdi.Gözlerimin ve ağzımın bezle kapatılmasıyla kendimi boşluğa bıraktım.
Gözlerim açıldığında ablam karşımda elleri ile tavana aılmış bir şekilde duruyodu.Köşedeki adamlar yanıma gelince güçsüzce onlara baktım.Ablam bana baktığında yüzü kanlar içindeydi.Adam ablama ince bir kamışla vurunca ağzımdaki bezi aldırmadan bağırmaya başladım.Ablam çığlık attıkça daha da ağlıyordum.Adam elindeki silahla ablamın tam kalbine koyunca ağlayan gözlerim sonuna kadar açıldı.''Sakın ağlama Scar_süzünü bitirmeden adam ablamın kalbine mermileri boşaltıyodu.Ablamın gözleri kapanınca adamın yanına düz şaçlı benim yaşıtlarımda bir çocuk geldi.Adam korumalarına çocuğu götürmesi için emir verince çocuk bana alyca gülümsedi ve korumalarla birlikte gitti.Adam elindeki silha koltuğa firlatıp depodan çıktı.Ne yani şimdi benim Gabriellem ölmüş müydü?Şiddetle ağlamaya başladım.Depoya birileri girince oraya baktım.AMAN TANRIM!Bunlar bizim kızlardı.Madison yanıma gelip ellerimi ve ayaklarımdaki ipleri açmaya başladı.Kızalrgözleri dolu dolu ablama bakıyolardı.Ağzımdaki bezi yere fırlattım.Victoria ablamın ellerindeki ipi çözünce ablamın güçsüz bedeni kollarıma yığıldı.
''Gitme Gabrielle.Gitme ablacım.Yemin ederimki artık herşeyimi paylaşıcam.Bağırmam istediğin herşeyi yapıcam.Lütfen gitme''diyerek ağlamaya başladım.Valeria''Kızlar polis geliyor gitmemiz gerek''dedi ve beklemeye başladı.''Ama ablam.Onu burda bırakamam''Olivia elini omzuma koyup''Scarlett artık yapacak hiçbirşeyin kalmadı.Polisler halleder hadi gitmemiz gerek.''ablama baktım.Yüzü bembeyaz kesilmişti.Yankalrını binlerce kez öpüp onu yere bıraktım''Bunu snaa yapanları bulucam abla.Sen hiç merak etme.Elveda''dedim ve kızlarla depodan çıktım.Artık hayatımdaki tek varlığımıda kaybetmiştim.Hayat bana kazığını koymuştu.
Gözlerimden yaşlar akıyordu.Ablamı gerçekten özlemiştim.Onsuz hayat bana cehennemdi.Cebimden ablamla fotoğrafımı çıkardım.Ben kollarımı ablamın boynuna dolamış ablamda beni tutuyordu.Bir yere bakıyorduk.Ben daha o zaman 2 yaşındaydım ablmada 5 yaşındaydı.Fotoğrafa bakarken ağladığımı yanaklarımdaki sıcaklık ile farkettim.Omzuma konan ellerle kafamı oraya çevirdim.Bu Victoriaydı.Yanıma gelince başını omzuma koydu.''Çok özlüyorsun değil mi?Bende çok özlüyorum Scar.Gerçekten çok o olmadan hayatın enşesi felan kalmıyo''dedi hiçkirarak.Aman Tanrım!!Victoria ağlıyo.Yılda bir kez görünen bir şey bu.Gözlerimden yaşlar akarken oda ablasıyla çektiği bir fotoğrafı gösterdi.''Bak buda mutlu aile tablosu.Ama şimdiki hale bakarsak mutlu olmak gerçekten zor.Ama üzülmüyorum.O cennette.Daha 3 tane daha abimiz var.Jack,George ve Martin.''dedi ve bana bakarak sırıttı.Göz yaşlarımı silip ayağa kalktım.''Hadi sınıfa''dememle kalktı ve koluma girdi.Okulun önüne geldiğimizde bütün herkes burdaydı.Kızlar yanımıza gelince Olivia''BadBoy grubu geliyo''dedi ve sırıttı.madison kaşla göz arasıda kulağıma ''Ağladığınızı biliyorum''dedi ve geri çekildi.Okulun içine 2 tane araba girince beklemeye başladık.İlk olarak sarı saçlı,mai gözlü biri,sonrada kahverengi saçlı,mavi gözlü çocuk indi.Etrafa bakarken bizi gördüler ve sırıttılar.Siyah saçlı,ela gözlü çocuk,ardından kıvırcık saçlı,yeşil gözlü çocuk indi.Onlarında odak noktası biz olmuştuk.Kıvırcık saçlı çocuk gözlerini Oliviaya sabitlemişti.Olivia ise onu kıçına takmıyordu.Şimdi çapkın bir kız ama asla kolay lokma değil.Herkes son kişinin çıkmasını bekliyordu.Kahverengi düz saçlı çocuk inince gözlerim irileşti.Arkadaşlarının yanına keyifli bir şekilde yürürken ben ona ölümcül bakışlarla bakıyordum.Bu ablamın öldürüldüğü gün o piç adamın piç oğluygu.Gözleri beni bulunca onunda gözleri irileşti.Gözlerimi kısıp öldürücü bir bakış fırlattım.Desenize bu çocuk çok eziyet çekicek...
Kızlar inşallah beğenirsiniz.Şuan gerçekten kötü bir durumdayım.Nedenini boşverin.
Herkesin Ramazan Bayramı mübarek olsun.