Miriba kızlar.Öncelikle hepinize çok teşekkürler yorumlarınız için.Gerçekten sizi çok seviyoruz♥
Bazı arkadaşlar Zictoria çiftini çok istedi.O yüzden bu bölümde çoğunluk onların.Siz isteyin yereki.Bu arada bölüm ithafları yorum yapan herkese gelsin.İthaf en uzun yorum yapana verilecek.Neyse çok konuştuk.
Ve bu arada öbür bölüm BadBoyların ağzından olabilir.
Oylar ve yorumlarınızı unutmayın :))
Olivia'nın Ağzından=
Arabama hızla binip çalıştırdım.Harry'nin ayağa kalktığını ve buraya doğru geldiğini görünce gaza köklendim.Onu sevmiyordum.Beni bırakıp gitmişti.Ne olursa olsun ayrılmamalıydık ama o ayrılmayı istemişti.Üzgünüm ama ben James'i seviyorum.Hatta aşığım.Ana yola çıktığımda derin bir nefes aldım.O Edwarddı.Benim eskiden aşık olduğum,adamdı.Ama bana yalan söylemişti.Adı Harry'di.Lanet Olasıca!!!
Telefonum çalınca cebimden telefonumu çıkardım.''Viccy''yazısını görünce açtım.
''Depoya gel Oli.Herşeyi gördüm''deyip suratıma kapattı.Ne yani?Nasıl herşeyi görmüştü?Kavşaktan sola dönüp depoya sürmeye başladım.
Victoria'nın Ağzından=
Gerizekalı Oli.Mal Oli.Salak Oli.
İçimden Olivia malına saydırırken sinirle siyah deri koltuğa oturdum.Harry denen adi piç ile öpüşmüştü.Üzgünüm ama bize ihanet eden biriyle asla kardeş olmam.Zaten Harry ile öpüştüğü an daha fazla durmak istemediğimden arabama binip depoya gelmiştim.O bir gelsin hesabını sorucam.
Kapıdan Oli girince sinirle ayağa kalktım ve beklemeye başladım.
''Sen nasıl Harry ile öpüşürsün ya.Nasıl bize ihanet edersin.''diye bağırınca beni umursamayıp koltuğa oturdu.
''Olay göründüğü gibi değil salak!.Harry beni zorla öptü bende zar zor kurtuldum elinden.''diye bağırarak karşılık verdi.
''Neden gittin peki oraya?''Sorgulu bakışlarım altında eliyle koltuğa oturmamı işaret etti ve anlatmaya başladı.Dikkatlice onu dinliyordum.Bazı yerlerinde ''Oha,çüş,şerefsiz''gibi sıfatlar kullansamda Oli ağlamaya başladı.Koltuktan kalkıp yanına gittim.Şerefsiz Edward mıdır Harry midir?Her neyse ikiside aynı.Benim meleğimi çok üzmüştü.Oruspu çocuğu.Oliye sarılmamla hıçkırarak ağlamaya başladı.
''Ah!!Biraz daha ağlarsan gidip şu Harry denen pezevenk'in kafasını koparıcam''dedim ciddi bir şekilde.Oli benim ciddiyetimin farkına varmış olacakki ağlamayı kesti.Oda biliyordu böyle bir şeyi çok iyi yapardım.
''Neyse hadi kalkalım yarın abimin doğum günü hediye felan almam lazım.''deyip ayağa kalktı.Arkasından bende kalktım ve kapıdaki göreclilere selam verip çktık depodan.
''Ne alacaksın Jack'e?''diye sordum.Sorum karşısında afallasada''Daha karar vermedim ama büyük bir ihtimal kendi ellerimle hediye hazırlıcam.Çok istediği bir motor vardı.Belki onu alabilirim''dedi çantasından anahtarı alarak.Anahtarımı çıkaracakken Olinin ısrarları üzerine onun arabasına bndim.Korumamız olan Robert'a aramı arka tarafa parketmesi için anahtarları ona attım.Geçen hafta yeni işe aldığımız Andrew denen yakışıklı çocuk kapıya Robert'ın yerine geçince sırıtarak ona baktım.O da bana sırıtınca arabaya bindim ve çantamdan sigaramı çıkardım.
Sigarımı yakıp oli'ye uzattı.İçine çekti ve dumanını yavaşça havaya saldı.Bende içime çekip yavaşça havaya saldım.
''Nereye gidiyoruz?''