13.Bölüm

1.8K 112 12
                                    

Nasılsınız, biricik okuyucularımız? :3 Sizleri çok özledik. Sizde bizi özlediniz mi bakalım? Neyse çok fazla sizi tutmuyorum. İyi okumalaaar..

İthaf:@busemyldz

Bu arada One Direction And Mysterious Girls kitabımızada bakarsanız seviniriz.Onuda beğeneceğinizi umuyoruz..♥

-Victoria'nın Ağzından (1 Hafta Sonra)-

Yatağıma oturup Oli'yi nasıl iyi yapabileceğimi düşünmeye başladım. Aslında durumu daha iyiydi. Çok daha iyi.  Madison'un planı ise şöyleydi; Biz gidip psikolog ile konuştuk ve onu Oli'ye psikolog diye tanıtmadık. Psikolog'un ismi Anastasia. Anastasia'yı Madison'un eski bir arkadaşı olarak Oli ile tanıştırdık. Psikolog yavaş yavaş Oli'ye sorular sormaya başladı. Oli ilkten oyunumuzu anlamasada sonradan anladı. Buda bizim için pek iyi olmadı. Maddy planı bize de anlatmıştı. Şuan ise hala ne yapacağımı düşünüyordum. Aslında bir yandanda Olivia'nın bu olayı kendisinin aşması gerektiğini düşünüyorum. Şuanda ki hali bir hafta önceki haline göre çok iyiydi. Fakat yine de eskisi gibi değildi. Zayn ve bana gelirsek, ilişkimiz çok iyi gidiyor. Hala çocuklar ve kızlardan gizliyoruz. Mecburuz! Off Zayn'i özledim. Hemen telefonumu elime aldım ve Zayn'e mesaj attım.

''Zayn?''


Anında cevap geldi. Bu çocuk benim mesaj atmamı mı bekliyordu?

''Güzelim.''

''Seni özledim.''

''Ah bende seni özledim güzelim. Olivia nasıl?''

''Her zaman ki gibi.''

''Aslında.. Şey. Imm.. Olivia'yı Harry'ye ayarlasak. Biliyorum, bunu dediğim için bana kızıyorsun fakat bu hem Harry hem de Olivia için iyi olabilir. Yani biliyorsun Harry Olivia'yı yıllar önce bırakmış olsa da şuan Oli'yi çok seviyor. Ve akşama kadar 'Olivia, Olivia' diye diye beynimizi s*kiyor. 

Zayn'in son dediği cümleye kıkırdamadan edemedim. Aslında olabilirdi fakat eğer Harry bir daha kardeşimi yüz üstü bırakmassa. Ee tabii birde Oli'yi ikna etmek var. 

''Aslında olabilir. Fakat o Harry bir daha kardeşimi yüz üstü bırakırsa o kıvırcıklarını teker teker yolarım!'' 

''Ah Tanrım! Harry bu habere çok sevinecek.''

''Maalesef Olivia için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.''

''Güzelim Louis telefonumu elimden almaya çalışıyor. Ben sana sonra geri dönerim.''

''Haha peki bebeğim.''

Louis her ne kadar BadBoy grubunun üyesi olsada kendi kendilerine olunca hiçte BadBoy gibi değil. Yani Zayn öyle dedi.

-Olivia'nın Ağzından (Aynı saatlerde)-

Ah Tanrım! Onu çok özlüyorum.. Fakat kendime gelmeliyim.  Böyle yaparak hem kendimi, hem kızları, hem de abimi üzüyorum. Evet evet ertık kendime gelmeliyim. Zaten 1 haftadır doğru düzgün bir şey yemediğim için iyice zayıflamıştım. Yarın o okula gideceğim ve herkese mutlu olduğumu göstereceğim. Fakat James her zaman kalbimde olacak. Onu hiç unutmam, unutamam.

-Sabah Valeria'nın Ağzından-

Sabah alarmın sesini duyduğumda ilk defa mutlu oldum. İlk ve son defa. Nedeni ise dün Olivia mutlu bir şekilde mutfağa girip yemeğini yemişti. 1 haftadan sonra ilk defa yemek yemişti. Bir yerlerde düşüp bayılacak diye çok korkuyordum. Dün aşağıya mutlu bir şekilde inince hepimiz şok olduk. Ona nasıl olduğunu sorduğumuzda bize şu cevabı verdi:

Bad Boys&Bad GirlsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin