10.Bölüm

2.2K 139 33
                                    

Miribaa kızlarr.Yine biz geldik.Öbür bölümde şu bar olayını anlamayan arkadaşlarımız olmuş.Doğum günü partisinin verildiği bar Niall'ın babasının barı,kızların kazandığı bar farklı.Umarım anlamışsınızdır.Neyse sizi gerçekten çok seviyoruz.

İyi Okumalarr....

Madison'un Ağzından=

Babasının barı mı?Bizene biz bu barı kapattırmıştık.Tabi ben bu sözün altında kalır mıyım.Ah!Hadi kızlar kafalarınızı çalıştırın!Ben bu sözün altında kalır mıyım?Ah!Tamam tamam qesin Kalmam!

''Babanın barı olup olmadığı bizi hiç ilgilendirmez.Biz bu barı kapattık.Ve sizde burdan derhal yok oluyosunuz.Kapiş?''

Söylediklerime karşı Louis denen mankafa gülmeye hatta kahkaha atmaya başlamıştı.

''Dostum doğum günün kutlu olsun.Benide çağırmanı beklerdim.''dedi çocukların arkasından gelen ses.İçeriye mavi gözlü orta yaşlarında bir adam girince Jack gülümseyip''Kızlar bu Greg.Bardaki barmenlerden biri ve benimde en iyi dostum''dedi Greg denen adamla selamlaşırken.

''Ayriyettende benim abim.Bu yüzden de kapiş değil canım''demesiyle Valeria sinirle Niall'ın yanına gidip Niall'a en güçlü yumruğunu salladı.Martin abim hızla Valeriayı geri çekerken.Niall acıyan burnunu tutuyordu.Ohh!!İyi oldu...

''Valeria!''dedi Jack uyaran bir sesle.Kızlarla masamıza gidip oturunca pastalarımız gelmişti.Valeria sinirle pastasını yerken biz çok yavaş yiyorduk.

''Kızlar bugün lütfen bir bokluk çıkarmayın.Abimin en güzel gününün mahvolmasını istemem.Daha doğrusu istemeyiz''Dedi pastasının son lokmasını ağzına atarken.Bar kapasından James elinde hediyesiyle girince Oli sevinçle yerinden kalkıp James'in yanıan gitti.Birbirlerine sarıldıktan sonra abisi onlara şaşkınca bakıyordu.Oli bize bakınca kafamla Jack'i gösterdim.Dudağının kenarını ısırıp Jack'e bakınca uzun bir sohbete girdiler.Sonra James heiyesini verip kolunu Oli'nin omzuna attı ve buraya gelmeye başladılar.Oha!Jack nasıl kabul etti lan bunların birlikte olmalarını?!

''Sonunda abimde öğrendi.''dedi Oli kolunu James'in beline sararken.Onları gülerek izlerken Harry sinirle oturduğu yerden kalkıp barmene doğru yürüdü.Hah!Salak.Ona ne oluyodu ki?

James ve Olivia yanımızdaki koltuklara oturunca önümdeki biramı içmeye devam ettim.O sırada bana bakan 1 çift mavi gözü gördüm.Bunun Louis olduğunu anlayınca ona bakmayı sürdürdüm.Bana gülümseyince bende ona gülümsedim ve biramı içmeye devam ettim.Gerorge abim bir yanımda,Martin abim bir yanımda oturmuştu.Viccy ve Scar bişeyler konuşuyolardı.Valeria 3. pastasını yerken Jack,James ve Oli gülüşerek bişeyler konuşuyolardı.Jack gibi bir abim olmasını isterdim.Benimkiler yakışıklı ama kütükler.Kafamı George abimin omzuna yaslayınca kolunu omzuma atıp beni kendine çekti.

''Uykun mu geldi portakal?''diye sorunca gözlerimi devirdim.''Portakal''kelimesini bulan Valeriayı öldüreilir miyim acaba?Ama yok ya onunla bir sürü mallıklar yaptık biz.Kafamı omzundan kaldırıp dik bir konuma geldim.Eminem'in şarkısı kulaklarıma dolarken kafalarımız otomatik olarak Oli'ye döndü.Sevinçle söylemeye başlayınca James'te ona eşlik etmeye başladı.Oha!

Şaşkınlıkla James'e bakarken o bizi aldırmadan devam ediyordu.Şarkı bittiğinde biramı içmeye devam ettim.Başıma kocaman bir ağrı saplanınca ayağa kalktım ve abimlerin sorularına aldırmadan başımı tutup tuvaletlere yöneldim.Yuvalete girip bi güzel elimi yüzümü yıkadım.Kafamı kaldırdığımda arkamda Louis'i görmemle çığlık atıp arkamı döndüm.Şaşkınlıkla bana bakarken elimi kalbime götürüp derin derin nefesler aldım.

Bad Boys&Bad GirlsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin