deel 1

3.5K 144 34
                                    

Hey ik ben Ilham ben 17. Ben een verlegen/gevoelig meisje. Ik heb een zusje Ahlam 2 jaar jonger. Mijn leven is niet speciaal ik ben en normaal meisje die net klaar is met haar examen.

Heb geen vader alleen een moeder. Die is niet vaak thuis. Ze werkt als barvrouw in een lounge ze wilt ontslag nemen maar dat kan niet want ze weet dingen die niemand mag weten. En als ze ontslag neemt word ze vermoord door de enige echte 'Saïd Ben Omar' ze heeft haar hele leven spijt dat ze daar is gaan werken.

Al mohiem zoals ik zei mijn leven is niet speciaal niet boeiend. Ahlam is altijd al beter dan mij geweest. En als het om vrienden gaat. De enige vriend is Naoufal. De ex verloofde van mijn zusje. We waren vroeger altijd met zen drietjes. Hun kregen een betere band en werden verliefd. Ze waren na een tijdje zelfs verloofd maar ze zeiden dat ze niet meer van elkaar hielden.

Ahlam kreeg nieuwe vriendinnen en ik en naoufal hebben nog betere band. We zijn beste vrienden geworden. Alleen is hij niet zo open tegen me. Hij is 1 jaar jonger maar alsnog.

Almohiem mijn leven gaat door 1 gebeurtenis helemaal veranderen. Mijn leven gaat vermoeiend zijn. Mijn leven gaat interessant zijn dat mensen er naar willen lezen. Van een saai dooie leven ga ik door 1 gebeurtenis naar een leven waar ik de hel onder ogen ga zien ik ga het moeilijk hebben. Ik zal moeten strijden voor iemand iemand die mijn leven moeilijk maakt en mijn leven opmaakt.

Mijn leven.....

Ilham:

Met opgekropte gevoelens wacht ik en mijn zusje en Naoufal op de examen uitslag. Mijn moeder moest gaan werken.

Mijn hart breekt als ik zie dat het nu tijd is van de mensen die niet geslaagd is. Net wanneer ik in huilen wil uit barsten gaat mijn telefoon over. Ik ben gezakt. Ik neem
Met trillende handen op.

'Hallo'

'GEFELICITEERD JE BENT GESLAAGD'

'Wat'

'JE HEBT JE EXAMEN GEHAALD JE CIJFERS ZIJN TERING HOOG VEEL SUCCES OP HET HBO'

Ik bleef stil. Terwijl Ahlam en Naoufal me met afwachtende blik aan kijken.

'Owhh oké' was wat ik kon uit brengen

'We verwachten je vanavond bij het boeken inleveren'

'Oke'

Ik hing op. 'En..??en..??en...??en??' vroeg Ahlam afwachtend.

Ik moest het even bezinken wat ik net te horen heb gekregen. Ik sloot me ogen eventjes. En liet het bezinken. Een glimlach sierde mijn lippen. 'OMG IK BEN GESLAAGD' gil ik uit. We sprongen alle drie in de lucht. Naoufal spoot 3 confectie in de lucht. En beginnen te juichen.

Naoufal pakt een Marokkaanse vlag en begint er mee te zwaaien. Ahlam springt op me.

Naoufal loopt naar de raam en hangt die Marokkaanse vlag op. Ik begin keihard te juichen. Zo blij ben ik nooit geweest.

Na dat we uitgeput waren gingen we zitten op de bank. 'Wajow Ilham ik ben kapot blik voor je' zei Naoufal. Hij deed een arm rond mijn schouders. Ahlam stond op. 'Ik ga' zei ze en pakte haar hand tasje. 'Naar waar' vroeg ik. 'Pfff een vriendin' zei ze en trok 1 van der suizende schoenen aan. Der mooie krullen maakte ze los en ze trok een jasje aan en liep de deur uit. Naoufal had zen blik hele tijd op der.

Ik snap het niet Naoufal houd 1000% van der dat zie je aan alles. Maar waarom is het dan uit waarom willen zegt hij dat hij niet van der houd. Of houd zij niet van hem. Het is een raadsel. Ze zijn niet open tegen mij terwijl ik open ben tegen hun.

Al mohiem ik moet nu langs mijn moeder om der lunch te brengen. En dan nog langs school voor die kut boeken. Niet wetend wat der allemaal gaat gebeuren...

JA JA EEN NIEUWE BOEK ALLE BOEKEN HEB IK VERWIJDERD ZE KOMEN NA DE ZOMERVAKANTIE WEER UIT IK HAD HET HEEL
DRUK PAAR BOEKEN HEB IK HELEMAAL VERWIJDERD

Dit zijn de boeken die online komen

Rayan en Yasmin : ik ga een einde schrijven en kijken of er een deel 2 komt

Dunya en Noual: ik ga veder met deze en er komt meer spanning in het verhaal ik heb veel spannende dingen verzonnen

Winnen en verliezen: ik ga hem een beetje bij werken. En dan gewoon schrijven tot 100 delen
Of meer ik heb veel
Ideeën bij deze boek

Noem me maar ippy - Senae en soufiane - eerlijke liefde : ik ga met deze stoppen en ik verwijder ze. Misschien ga ik ze later weer online zetten maar ik vind ze heel dom geschreven.

Ilhams life❤️ (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu