3.5 maanden later:
Ik ben zwanger.....
Ik kan het niet geloven. Ik leg mijn hand op mijn buik. Terwijl ik met trillende handen kijk naar de test.
Ik woon nu in een achterstand wijk. Altijd sirenes in de nacht. Duizenden kinderen die buiten spelen. Ik ben alleen helemaal alleen.
Ik ga naar school en werk bij een restaurantje hier vlakbij.
Ik veeg mijn tranen weg. Ik ben 17 ik kan geen kind opvoeden. Ik ben te jong. Té jong. Ik ga liggen op de kapotte bankstel. Ik heb de neiging op zelfmoord te plegen.
Waarom ik. Ya allah wat heb ik gedaan dat ik dit moet mee maken.
Ik hoorde de bel. Ik veegde paar tranen weg. Ik keek even in een kapotte spiegel. Ik zag dat mijn ogen rood waren en je zag duidelijk dat ik veel gehuild heb. Schijt aan deze kkr wereld.
Ik liep naar de deur en deed m open. Ik zag paar oude buurvrouwen rond 30 40. 'Salam' zei ik zacht. En ik kon het niet laten om een snik te laten ik veegde even mijn neus met mijn hand Palm. 'Selem bentie we zagen dat je nieuw was dus kwamen we even groeten' zei zo'n vrouw. 'Oh dat is echt lief als jullie willen mogen jullie naar binnen' zei ik en deed een stap op zij.
Ze liepen naar binnen en keken rond. Schijt ik weet dat alles goedkoop is maar ja.
Ze namen plaats op de bankstel. Ik schonk thee in die ik toevallig had gemaakt. 'Woon je hier alleen' vroeg zo een. Ik knikten. Ze waren met zen vijven.
We kletsen even. Aziza Zohra Saïda Naïma Nabila. Ze waren best aardig. 'Zit je nog op school' 'ja hbo eerst jaar' zei ik. 'Waarom woon je op je zelf' 'ruzie met mijn moeder' zei ik eerlijk. Ze knikten. 'Kan gebeuren inshallah komt het goed' zei Zohra. Ik knikten. 'Inshalah' zei ik zachtjes.
Ik keek even rond en zag dat mijn test nog op de kastje lag. Net wanneer ik wil opstaan om het te verbergen. Pakt Naïma het op. 'Ben je zwanger je zei dat je niet getrouwd was' zei ze. Ik griste het uit haar handen. 'Dat zijn jou zaken niet' zei ik bot en verborg het in mijn broekzak. 'Is van mijn zus' kon ik net nog bedenken na mijn botte actie.
Ze keken me ongelovig aan. Dan niet....
Naoufal:
Ik mis Ilham... ik ben naar Ahlam gegaan en ze zei dat Ilham naar bed is gegaan met Saïd ben Omar. Haar moeder heeft der betrapt.
Ze is het huis uit gestuurd. Hun ma is een hoertje die 5 jaar lang in een lounge werkt. En heeft 2 hoertjes gemaakt. Ahlam en Ilham. Allebei hoertjes die hun benen spreiden voor hun huwelijk. De hele buurt praat over ze. Ze hebben geen vader. Misschien zijn ze zelfs half zusjes. Die ma heeft 2 in der gehad. Ze lijken niet eens op elkaar.
El mohiem mijn hart gaat nooit meer helen en dat weet ik zeker. Ik denk soms gewoon aan zelfmoord heeft ze nooit na gedacht hoe ik me zal voelen....
Ilham:
2 weken later:
De hele wijk praat over me. Ze noemen me allemaal hoer. Iedereen is te weten gekomen dat ik zwanger ben.
Als ik langs de AH loop roept iedereen. 'Hoertje kech sletje'
Iedereen zoekt roddels. Ik ga nu naar het ziekenhuis ben nu 4 maanden zwanger. Dus ik zal het geslacht weten. Mijn Buikje is gegroeid en je ziet duidelijk dat ik zwanger ben.
Ik loop naar buiten paar straten veder zit een ziekenhuis. Ik loop over straat en iedereen zegt. 'Hoertje kechba sletje' met tranen in mijn ogen loop ik door....
......
'Zo te zien krijg je een...' begon de zuster geheimzinnig. 'Jongen' zei ik meteen. Ze keek raar op. 'Ja klopt hoe weet je dat' zei ze verbaast. 'Ik doe opleiding als verloskundige en dokter' zei ik lachend. 'Oh dus ik krijg een nieuwe collega' zei ze glimlachend. Mijn blik veranderde meteen. 'Nee ik weet niet of ik veder ga' zei ik somber. Ze keek me begrijpend aan. 'Ja klopt je kind opvoeden is belangerijker dan zo'n opleiding' zei ze en stond op.
JE LEEST
Ilhams life❤️ (voltooid)
Cerita PendekHey mijn naam is Ilham. 17 jaar. Heb een tweeling Ahlam. Ik maak niet zoveel mee. Ik heb een normaal leventje. Ik werd gepest op school maar ik heb schijt aan die mensen. Ik ben bevriend met me zusje en haar ex-verloofde. Soms denk je mijn leven i...