'Ik heb jou helemaal niks te zeggen' zeg ik bot en pak Imrane op. 'Waar is de uitgang' vraag ik en keek om mij heen. Het is hier een dolhof.
Saïd grijnsde en stond op. 'Leg mijn zoon neer en kom praten voordat ik je wat aan doe ' fluisterde hij hees.
Ik legde Imrane neer op een stoel en ging naast hem zitten. 'imrane ga maar naar tante dilara' zei Said tegen imrane. Imrane knikte en rende naar de keuken.
Ik keek ongemakkelijk om mij heen. 'hoelang' vroeg hij. '6 jaar en 10 maanden' antwoord k. 'hoe oud was je toen je imrane kreeg' vroeg hij en bukte naar mij toe. 'zeventien' zei ik en keek weg. 'helmaal alleen' vroeg hij door. 'ik had paar vrienden die zijn 5 jaar gelden verhuist sinds toen was ik helmaal alleen' zei ik en speelde mt mijn vingers.
Hij legde zijn handen op die van mij en keek in mijn ogen. Zijn donker bruine ogen doorboorde de mijne. 'sorry' zei hij. Ik bleef een minuutje zo zitten en trok me toen ruw weg. 'aan sorry heb ik niks aan' zei ik koppig. Net wanneer hij wat wou zeggen ging z'n telefoon. 'ik kom zo terug' zei hij terwijl hij op zen iphone xs keek.
Hij liep weg en ik pakte mijn kans en liep naar de keuken. Ik zag paar meisjes met hoofddoeken doe schoonmaken alleen viel me eentje op. Ze had een lingerie aan en voerde Imrane met friet en burgers.
'hey jij moet Ilham zijn' vroeg zo'n mollige vrouw en liet me zitten. 'wat wilt u eten' vroeg ze aan me, 'sorry ik heb geen honger' zei ik zacht. 'schat je sliep 7 dagen lang tuur.lijk heb j trek in kipnugets ' zei ze en legde een hele schaal vol met kip en ik deed mijn best om niet t kwijlen.
Imrane glimlachte naar mij. Dat meisje die schaars gekleed was keek me bitchie aan. 'wat ben jij van Said' vroeg ze. Ik weet het antwoord zelf niet eens.
"said is mijn papa!" zei imrane blij en klapte in zijn handjes. Ik keek hem verrast aan hoe weet hij dat. 'Ilham is mijn vrouw' hoorde ik een zware stem van Said. Ik draaide me verbaast om. 'en wat ben ik dan' vroeg dat meisje gekwetst. 'hhahha dat je dat nog vraagt' zei hij en pakte me bij mijn hand. 'maak je klaar ilham de bruiloft is morgen en zo meteen komt mijn zusje en die doet je hanna' Ik sta meteen op. Net wanneer ik mijn mond wil openen sleurt hij me mee.
Hij duwt me een slaapkamer binnen en ik begin te stressen. Ik heb zo vaak nachtmerries gehad ik wil liever dood dan dat het ooit nog gebeurd. 'luister mijn moeder zeurt nu al 6 jaar dat ik moet trouwen die kech beneden deed alsof ze mijn vrouw was maar mijn moeder mag haar niet dus nu gaan wij trouwen en ik weet zeker dat mijn moeder jou zou mogen en imrane ook" legde hij snel uit. 'en als ik niet wil' 'jou mening boeit mij niet'
Hij liep weg. Ik keek rond en zag op de deur mijn naam staan. Dus dit is mijn kamer. Ik ga zitten op het bed en denk na hoe mijn leven zo fout kon gaan. Imrane heeft het tenminste naar zijn zin.
Ik ga door de kleren kast. Ik heb zin om alles te passen. Ik pak een spijkerbroek met scheuren en een berge trui
JE LEEST
Ilhams life❤️ (voltooid)
Short StoryHey mijn naam is Ilham. 17 jaar. Heb een tweeling Ahlam. Ik maak niet zoveel mee. Ik heb een normaal leventje. Ik werd gepest op school maar ik heb schijt aan die mensen. Ik ben bevriend met me zusje en haar ex-verloofde. Soms denk je mijn leven i...