Met een zware tas loop ik de lounge in. Allemaal jongens die me aan kijken. Ik loop naar de bar. 'Mama' zeg ik vermoeiend. 'EN BEN JE GESLAAGD' riep ze. Iedereen keek ons aan. Ik knikten blij. Ze gaf me een dikke knuffel. 'Dit noem jij dus werken' hoorde we een zware stem. Mijn moeder keek op. Saïd ben Omar. 'Smehlie weldie' zei ze bang. 'Noem me geen weldie of ik schiet een kogel door je schedel' zei hij streng. Ze knikten.
Hij liep naar 1 van die banken en pakte een shisha pijp. Ik keek mijn moeder aan. 'Is toch niet normaal hoe hij met je omgaat je bent ouder dan hem' zei ik. Ze keek me dodelijk aan. 'Stil skoet voordat hij je hoort' zei ze. Ik haalde mijn schouders op. Ik pakte mijn zware rugzak vol boeken. En pakte der geplette lunch. 'Hier mama' zei ik en gaf der die geplette zak. Ze zuchten en pakte het aan. 'Ik moet pas later naar school ik kan je helpen als je wilt' vroeg ik omdat het heet was en ze helemaal bezweet was. 'Euhhh...ik ga het even vragen' zei ze blij. 'Meneer mag mijn dochter me helpen met deze cocktails' vroeg ze. Hij keek me aan en scande me helemaal. Ik had een jurkje aan net over mijn knie en een lange vest met bloemetjes. Hij keek me aan. 'Isgd Tot Hoelaat blijf je' vroeg hij 'Ik denk tot 6 uur' zei ik omdat ik half 7 op school moet zijn. Hij keek me aan en knikten
Ik legde mijn zware tas neer. En liet mijn moeder zitten met een waaier. Ik begon cocktails te maken. '3 wodka's' hoorde ik een bekende stem. Ik keek op en zag 3 jongens uit mijn klas. Shit....
Jabir suleyman ishak. De jongens die mijn middelbare school leven zuur hebben gemaakt. Mijn leven is daardoor ook een stukje door veranderd. Ik werd daardoor verlegen en gevoelig. Het ging van plagen naar pesten van pesten naar mishandelen. Ik heb dagen zitten huilen. Dagen van mijn leven heb ik me moeder gesmeekt om thuis te blijven.
Ik knikten en pakte een fles wodka. Ik goot 3 bekers. 'Werk je hier' vroeg er een spottend. Ik zuchtte en besloot niet te antwoorden. Ze namen die bekers mee. Ik ging veder met shaken.
Terwijl het zweet over mijn voorhoofd drupt. Kijk ik naar de klok. 1 over 6. Ik keek mijn moeder aan. 'Mama ik moet gaan' zei ik. En liet alles los. Ik pakte mijn zware tas. 'Kom aub snel terug schat ik kan niet meer' zei ze vermoeiend
Ik keek der even aan. 'Misschien ik weet niet of Saïd dat wilt' zei ik. Eigenlijk het boeit mij niks wat hij vind maar ik heb hier 3 uurtjes lang gezeten. 'Saïd !!' Riep mijn moeder. Shittt...,
Hij keek op. 'Ja wat is er' vroeg hij en keek ons beiden aan.
Ik deed paar dua's dat hij nee ging zeggen. Ik wil gewoon naar huis of met Naoufal chillen.
'Mag mijn dochter zo meteen nog even mee helpen' hij keek me aan met een grijns. 'Ja Isgd ik heb paar andere klusjes voor der' zei hij.
Ik keek mijn moeder dodelijk aan. 'Pppfffff' zuchtte ik boos en liep die lounge uit.
Na dat ze van school was gekomen:
Ik plof op de bank. Zal ik zeggen tegen mijn moeder dat ik hoofdpijn heb.
Ugghh dat gaat ze nooit geloven. Ik liep naar boven. Ik trok een grijze wijde joggings broek aan en een lange wijde shirt die van Naoufal is. En om de schande af te maken trok ik een langgeee vest aan die van mijn ma is.
Ik deed mijn haar in een knot. 'Klaar niemand gaat daaar naar me kijken' zei ik zacht
Ik liep naar beneden. Ik keek naar een foto van mij en Ahlam.
De mooie krullen van Ahlam niemand heeft haar krullen haar krullen zijn zo perfect. Der GROEN BLAUWE ogen. Der witte parels tanden. Der dikke volle lippen. Der schattige neusje. Maar we hebben de zelfde soort neus. En ik ga helemaal niet beginnen over der vormen. Dikke borsten en billen. Zo dun der bennen stralen der huid is mooi getint.
(Eerlijk zo ziet elk personage op Wattpad der uit)
Ik heb ook krullen maar niet netals die van haar. Bruine ogen. Ik heb 3 jaar aan een beugel gezeten. Ik heb mijn tanden moeten bleken. Ze zijn wel wit maar ja niet even wit als haar terwijl zij niks had moeten door voor der tanden. Mijn lippen zijn een beetje vol een beetje niet. Een schattige neusje waar iedereen gek op is. Ik ben alhamdolilah dun. Heb borsten heb billen. Maar niet even dik als die van Ahlam terwijl zij jonger is.
Ahlam krijgt altijd alle aandacht. Mijn moeder wou nooit wat voor me kopen. Maar bij haar rende ze naar de winkel. Iedereen kiest haar voor me. Terwijl zij een berg vrienden heeft heb ik maar 1 die vroeger van haar was. Maar ik ben blij met Naoufal. Hij staat altijd voor me klaar. Naoufal ziet me als een zus en niet als een speeltje
Al mohiem ik liep naar die lounge. Ik zag in de verte. Ahlam en Mohsin (Mohsin is een bekende bij de politie) . Ze zat op zijn schoot. Ze lachte. Hij gaf der een kus op der nek. Hij at gewoon der nek op. Ze ging wild door zen haar.
Ik keek even toe. Het is 2 weken uit tussen haar en Naoufal. En naouafal is er kapot van. Ik wou op hun afstappen maar ik moet eerst naar mijnmoeder
Ik liep de lounge binnen. Ik zag een groepje jongend die in mijn klas zaten. Ik liep naar mijn moeder toe. 'Kom ik help je' zei ik en pakte de fles uit der hand. Uit het niets komt Saïd ben Omar voor me staan. 'Jij krijgt een andere taak' zei hij met een stomme grijns. 'Ik kom mijn moeder helpen zo niet ga ik naar huis' zei ik. Ik weet niet vanwaar al die lef komt.
Hij lachte en pakte uit het niets een pistool vast en legde het tegen mijn voorhoofd. 'Je hebt 3 min om naar boven te lopen anders schiet ik je brein der uit' zei hij eng. Ik keek mijn moeder aan die haar schouders ophaalde. Zeker zou ze bij Ahlam meteen mengen maar ja wie ben ik. Ilham.
Ik liep bang met hem mee. Er waren kamers. Is dit een hotel of wat. Ik hoor veel gekreun. Hokeejjj dit begint eng te worden. Terwijl Saïd voor op loopt loop ik als een baby eendje achter hem aan. Ik pak stiekem mijn telefoon. Ik open de app van Naoufal.
Ik: Naoufal ik ben in een lounge waar me ma werkt ze wou dat ik der hielp maar ik word nu naar ergens gebracht help me aub.
Ik verberg mijn telefoon in mijn zak. Ik kom aan bij een kamer met een grote bed. De bed is in een vorm van een rondje. Ik kijk hem raar aan. 'Ruim het hier een beetje op' 'ik ben geen schoonmaakster' floepte er uit mijn mond
Aub naai iemand mijn mond dicht..
Deel 2...
Vergeet niet te stemmen en te reageren.
Sommige mensen vroegen om 'Het leven van Kenza' nou kijk die boek is mijn eerste boek. En ik had het niet zo goed geschreven. Geen hoofdletters ' ! ? , . Deze dingen gebruikte ik dus niet.
El mohiem ik ga niet veder met die boek.
JE LEEST
Ilhams life❤️ (voltooid)
Short StoryHey mijn naam is Ilham. 17 jaar. Heb een tweeling Ahlam. Ik maak niet zoveel mee. Ik heb een normaal leventje. Ik werd gepest op school maar ik heb schijt aan die mensen. Ik ben bevriend met me zusje en haar ex-verloofde. Soms denk je mijn leven i...