Ilham:
Ik hoor geluiden van de kamer van Imrane. Ik sluip om te kijken wat er aan de hand is en ik zag dat hij onrustig sliep. 'Heb honger' kreunt hij en legde zijn handen op zen buik. Zen buik maakte rare geluiden.
Ik ren als ik kan naar de keuken. Niks nada helemaal niets.
Ik vind in de hoekje van de kast. Slierten. Ik lan ze en kook ze. Zonder zout zonder saus helemaal niks. Ik zoek veder maar vind helemaal niks.
Ik kook het en leg alles op een bord en breng het naar Imrane's kamer. 'Imrane word wakker' ik schud hem door elkaar. 'Hier eten' blij kust hij me op mijn wang en eet meteen. 'Heel lekker mama dankjwell' gilt hij en kust me weer op mijn wang. Het smaakt nergens naar.
Na dat hij heeft gegeten poetste hij zen tanden en ging weer liggen.
Ik ruimde op en sliep veder maar voor ik het wist was het al ochtend. Ik sta op en trek een Trainingsbroek aan. En een truitje.
Ik word vandaag uit betaald. Ik moet nodig boodschappen doen. 'Imrane opstaan weldie' schreeuw ik en vul een beker water. Ik zoek overal naar iets maar het is helemaal leeg. Ik vind nog een ei maar als ik die breek was hij niet echt eetbaar. Ik zucht hard op en zoek in mijn kast. Ik had van Sarah ooit koekjes gekregen. Ik wou ze verbergen tot Suikerfeest. Maar Imrane moet wat eten.
Ik leg het op een brod en zetten het op tafel. 'Hek hbibi' zeg ik. 'Heb geen honger mama eet jij maar ik wil naar school' zei hij en pakte een koekje en stak die naar mij uit.
Deze jaren ben ik zo dun geworden. Mager mijn gezicht lijkt net als of ik nog 18 ben.
Ik nam een hap en voor ik het wist had ik alles op. 'Kom we gaan' zei hij en we liepen samen naar buiten. Hij liet meteen mijn hand los wanneer we buiten waren. Hij vind het schandelijk.😂.
Ik breng hem naar school en loop snel naar de zaak. Ik trek een short aan en doe de afwas. 'Ilham!' Hoor ik Hamid roepen. Ik leg alles neer en loop naar hem toe. 'Je krijgt vandaag wat extra betaald heb je verdiend' zegt hij. 'Dankjwell 3ami' zeg ik en loop weer naar mijn werk.
Ik was eindelijk kaar. Ik liep naar buiten en zag Imrane voetballen. Ik maak altijd een broodje voor hem. Zodat hij niet uit hongert.
Ik schrok toen ik Saïd zag. Wat doet hij in deze buurt. Gister ook al. Hij mag mij niet zien. Ik wil hem niet zien.
Ik sein naar Imrane. Hij merkt me op en rent naar me toe. 'Hiero' zeg ik en geef hem zijn eten. Hij kijkt om zich heen en drukt daarna een kus op mijn wang.
'Kom je boodschappen doen' vroeg ik. 'Nee wil door voetballen' zei hij. 'Isgd let op je Kleren' zei ik streng. Hij knikte braaf en liep naar de voetbal veld. Ik liep naar de alberthein. Ik pak een kar. En koop een hele voorraad brood. En plakjes kaas en potjes pindakaas. En een zak chips voor Imrane.
En nog veel meer. Ik had nog geld over. Ik liep door naar de c&a. Ik kocht een dikke jas voor Imrane en een leren jasje voor mij die in de aanbieding was.
Blij liep ik naar huis. Ik ga vandaag de lievelings eten maken van Imrane. Friet met burgers. Hij is er gek op.
Thuis begin ik meteen met koken. Ik trek mijn kleren uit. En zoek naar wat te dragen. Helemaal niks ik trek een nachtjurkJE aan.
Het is kort en je ziet de helft van mijn kont. Ik leg alles klaar en zucht opgelucht. Nu alleen nog Imrane roepen.
Ik maak het raam open en schreeuw Imrane. Dat doet iedereen. Is soort van roepen dat je naar huis moet.
Na 5 min hoor ik de deur bel. Ik loop er naar toe en doe het met een glimlach open. Dit is Imrane niet...
Said:
Ik heb vandaag niks te doen. Ik ga weer naar die wijk. "mouad ik wil dat je info over die jongetje van gister geeft gwn alles wie zen moeder is en wie zen vader is' commandeer ik mouad die meteen knikt en weg loopt.
Ik heb rare dromen over deze jongen. imrane ofso
Aangekomen kijk ik rond. Het stinkt hier vreselijk. Tfoe dat haat ik van achterstand wijken. Ik stap uit mijn range en iedereen keek me aan behalve 2 jongentjes. die jimmy en imrane.
Ze zaten te voetballen. Ik loop naar de bankjes en ga zitten. Ik kijk hoe die amateurs voetballen. Opeens word imrane geroepen.
Hij rent naar een vrouw toe. Ik zag der niet goed. hij eet een broodje met jimmy.
Ik loop die snackbar in. ze keken me allemaal aan. Ik zag der werken achter Ik keek goed en shrok. Neeeee dit is die hoertje die ik heb verkracht.
Na dat ik haar heb gezien liep ik meteen weg. Ik loop naar buiten. stel je voor dat imrane mijn kind is. misshien is het mijn kind.
Ik kijk hem aan en hij lijkt totaal niet op mij en ook niet op zen moeder. Opeens gaat mijn tel.
Mouad...
'Ja, wat heb je gevonden over die joch' zeg ik meteen na dat ik heb opgenomen. 'Ken je nog 6 jaar geleden die hoer die met der ma wou werken en toen je haar had misbruikt.' Ik voelde mezelf kouder worden. 'Ja!' 'Ze kreeg daarna meteen een kind een jongetje der ma had der meteen uit huis gezet ze is fam van Ahlam de ex vrouw van Mohsin. Ze leeft nu in die wijk en Imrane is dr kind en ook jou kind' zegt hij in een adem. 'Heb je een DNA test gedaan' 'ja jullie hebben 96% gemeen' antwoord hij ernstig.
'Kanker!' Schreeuw ik boos en hang op. Ik loop naar die Imrane toe. wanneer ik voor hem sta kijkt hij me bang aan. Ik buk naar hem toe en kijk in zen ogen. Die ogen....
De zelfde ogen van mijn oma miskiena. Voor ik het wist omhelsde ik hem. Ik heb al 6 jaar lang een kind. Zonder dat ik het wist.
'Meneer wil je me los laten je bent eng' hoor ik hem. Ik kom uit mijn trans. Ik laat hem los en hij kijkt me raar aan. 'IMARNE' horen we iemand schreeuwen. 'Ik moet naar huis' zei hij en rende naar de flat.
Ik hield hem tegen. 'Ik ga wel met je mee'
Deel 12!
Vergeet niet te stemmen en te reageren.
JE LEEST
Ilhams life❤️ (voltooid)
Short StoryHey mijn naam is Ilham. 17 jaar. Heb een tweeling Ahlam. Ik maak niet zoveel mee. Ik heb een normaal leventje. Ik werd gepest op school maar ik heb schijt aan die mensen. Ik ben bevriend met me zusje en haar ex-verloofde. Soms denk je mijn leven i...