Deel 10

1.5K 120 80
                                    

(Ik spoel door: ze zijn terug in Nederland)

Ilham:

1 jaar later: Imrane is 1 maandje en Ilham is 18

Huilend zwaai ik ze uit. Nessim liep nog snel naar me toe. 'Je kan altijd bellen' zegt hij en drukt een kus op Imrane zen wang.

'Isgd ga snel Sarah ontploft volgend mij' lach is zachtjes. 'Bye Zusje' zegt hij en stapt in. Dunya gunde me een middelvinger. Zen moeder een kusje en Sarah huilde en tekende hartjes op het raam.

Ze verhuizen naar Spanje. Hun vader heeft ontdekt dat ze hier wonen. Ze zijn meteen gaan inpakken. Bouthaina en Nessim zijn uit elkaar. Door problemen met Oumaima. Bouthaina werd uitgehuwelijkt en oumiama is naar Marokko gestuurd.

Ik loop naar binnen. Imrane geef ik borst voeding en help hem met aankleden.

Ik laat hem spelen op de grond en sluit alles af. Ik loop naar buiten. Het sneeuwt ik loop naar hoe restaurant van een oude man. Ik die daar de afwas.

Paar uurtjes later
Na dat ik klaar was groet ik iedereen en loop weg. 'Ilham geen jas' vraagt de vrouw van de man. 'Nee khaltie ik spaar nu voor een jas voor Imrane' zeg ik en kijk naar de grond.

Ik ren naar buiten en ren zo hard als ik kan naar de overkant. Trillend open ik de deur. Ik ren naar boven. Gelukkig ik hoor geen gehuil.

Ik zag de boven buurvrouw. 'Maak je niet druk hij heeft niet gehuild' zei ze en loopt naar binnen. Ik loop naar binnen en zag dat hij rustig sliep. Hij huilt nooit. Gelukkig. Ik weet niet wat k dan moest doen hij heeft niet eens kleren.

Ik chek snel of alle ramen dicht zijn. Ik doe sommige kleding stukken tegen de randjes. Het geld voor verwarmingen.

Nessim had paar dekens voor me gekocht ik ben hem heel dankbaar daarvoor. Ik ga ze heel erg missen.

Ik loop naar Imrane en leg hem in het bed. Gwn een bed die ik heb kunnen sparen. De andere meubels zijn tweede handjes die ik had gevonden bij het vuilnis. De bank zot vol scheren die ik heb dicht geplakt met ducktape.

Ik pam paar denkens en een nieuwe rompje voor Imrane. Ik kleed hem om en ik trek een pyjama aan van de primark die Sarah had gekocht en niet mooi vond.

Ik ga liggen en druk Imrane tegen mij aan. 'Mama is er altijd voor je hbibi ino' fluisterde ik. Hij opende even zen oogjes en glimlachte. 'Schatje'

Ahlam: (wjw iedereen vroeg om haar)

Ik ben de enige die hier huilt. De rest kijkt me vies of medelijdend aan. Mohsin mijn man zit in de gevangenis voor 20 jaar!.

'Je mag door mevrouw' zei de politie agente die me raar aan keek. Mijn ogen zijn dik en rood Door het huilen. Ik hou van Mohsin maar ik kan het niet.

Ik ga zitten en hij komt grijnzend uit zen cel. 'Heyy hbiba! Waar is mijn moeder' vraagt hij en drukt een kusje op mijn wang. 'Je moeder... juist ja. Ze wil je nooit meer zien je vader heeft gezegd dat je en mislukking bent je broer zit tussen de hoeren in Dubai. En ik..' hij onderbrak mij. 'Hbiba je prachtige ogen wrm die je jezelf dit aan over 20 jaar zullen we weer samen zijn' zei hij en drukte een kus op mijn hand.

'Ik... wil scheiden ik kan geen 20 jaar wachten ben 17 en ik heb genoeg tijd om Een man te vinden en te trouwen' zei ik zacht. Zijn ogen worden wazig. 'Hou je dan niet van me' vroeg hij en wreef in zen ogen. 'Mohsin het is voorbij' zei ik zacht. En Liet hem de papieren zien. Dit moet je invullen en opsturen' ik stond snel op en liep op tikkende haken weg. 'KKR HOER ZEG TEGEN MIJN OUDERS DAT ZE DOOD KUNNEN VALLEN NET ALS JOU HOERTJE' schreeuwde hij boos en spuugde en sloeg tegen de tafel. Ik keek achterom en zag tranen over zijn wangen glijden.

Ik ben een heks.

Ik liep huilend weg maar werd gestopt door een politie agent. 'Schat je kan er niks aan doen.' Ik glimlachte. 'Jou soort kan dit niet aan'. Mijn soort? 'Je bent te verwend jij kan niet zorgen voor een man in de gevangenis dan krijg je minder insta volgers toch zo zie jij de wereld voor je zal ik je wat zeggen kijk om je heen duizenden sterke vrouwen die hun man bezoeken elke dag opnieuw. Jij weet zelf ook wel dat Mohsin zijn ouders niks doen en zijn broer moet je niet over beginnen. Jij was de enige maar nee jij kan dat niet hoort niet bij je soort toch' de agente spuugde op mijn Gucci hakken en liep naar der plek.

Ik veegde mijn tranen en zag dat Mohsin helemaal alleen huilde en de brief las. 'Sorry hbibi' zei ik zachtjes en liep naar buiten. Naar Nouafels auto.

Na mijn scheiding ga ik trouwen met Nouafel. Hij is stapel gek op mij. Ik stap in en druk een kus op zen lippen. Hij hield me stevig vast en we zoende. Ik verbrak het en bewerkte mijn lippen. 'Zullen we wat eten heb honger' vroeg ik. 'Isgd'

We reden een arm wijk in. Ik keek om me hene en zag allemaal kinderen buiten spelen.

'Daar is een restaurant' zei Naoufal. 'Is dat niet te arm kunnen we niet in een dure restaurant eten' vroeg ik. 'Stap uit Ahlam' zei nouafel en stapte uit. Mohsin brengt me altijd naar dure luxe restaurant geen snackbar in een ghetto wijkje

Ik stap uit en verstijf wanneer ik Ilham rennend naar huis rende. Ze had een dunne shirt aan en een wijde broek wat totaal niet stond. Ze trilde helemaal en stapte naar binnen. Allebei kijken we geschrokken naar wat we net hebben gezien.

'Kom snel weg voordat ze ons ziet' zei ik en stap in. Hij stapte in en rijden weg. 'Ik heb der gemist zullen we morgen langs gaan misschien heeft ze al een kind' zei nouafel. 'NOOIT nouafel ze had ons uit elkaar gebracht en shir op mij gedaan' loog ik natuurlijk. 'Je hebt gelijk ze verdient het niet en zogenaamd huilen en doen alsof ze is verkracht vieze hoer' antwoord hij en rijd wat sneller.

Thuis aangekomen is het hele huis leeg. Mijn moeder woont nu helemaal alleen. Maar schijt aan die wijf ze gelooft alles. Ik heb dikke leugens verteld over Ilham en daarom mocht ik trouwen met Mohsin ze deed er eerst heel moeilijk over maar ach je nu woon ik helemaal alleen in een dikke grote villa. 'Madam er is iemand voor u' hoor ik iemand zeggen.

Ik loop zuchtend naar beneden en zag mijn moeder daar staan. 'Hey bentie'

'Hey mama wat doe jij hier' vroeg ik en Liet der binnen. 'Ik... heb gehoord dat Mohsin vast zit is dat waar' 'ja is waar mama maar Mohsin heeft alles op mijn naam gezet anders was het te verdacht dus alles is van mij we gaan scheiden😆' zeg ik blij.

Ze Keke me teleurgesteld aan. 'Wat niet blij?'

Deel 10!

Vergeet niet te stemmen en te reageren

Ilhams life❤️ (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu