Deel 13

1.7K 146 38
                                    

ILHAM:

Saïd...

Ik voelde mezelf weg zakken. Het bloed stopte met bewegen en ik werd een beetje duizelig.

'Mama gaat het oom Saïd wou me naar huis brengen' zei imarne en liep naar me toe. Het feit dat ik bijna niks aan had en dat hij zen ogen niet thuis kon houden..

'Zo dus hoelang? HOELANG! Wou je verborgen houden dat ik een zoon heb een kind' vroeg hij boos en kwam naar binnen en sloot de deur.

'Imrane eten staat op tafel ga maar alvast beginnen' zei ik snel. Hij knikte en liep naar de tafel en ging zitten.

'Gadverdamme is dat schimmel je woont letterlijk tussen de ratten' zei Saïd. 'Rade door wie het komt' zei ik Bot. Wollah iemand moet mijn mond dicht naaien. Hoe durf ik..

'Imrane blijft hier geen minuut langer' zei hij en liep naar zen kamer. 'Wat doe je!' Vroeg ik boos. 'HET IS MIJN KIND' schreeuw ik wanneer hij een koffer pakt en vol propt met kleren.

'Het is mijn zoon en ik sta niet toe dat hij als een zwerver hier woont' zei hij. Ik rende naar de keuken en pakte een mes.

Ik liep op mijn tenen naar de kamer. Net wanneer ik hem wil steken houd iemand me van achter tegen. 'Meneer ze wou u steken' zei een Turkse gast die me vast hield.

Saïd keek me woedend aan. 'Het is mijn zoon en niemand pakt die af' schreeuw ik en stribbel zwaar tegen. Ik voel mijn wangen nat worden. Ze mogen Imrane niet. Nooit niet.

Er werd iets in mij gespoten en voor ik het wist werd alles zwart. 'NEE HET IS MIJN KIND IMRANE IMRANE REN WEG AUB AGGGHH!' Was het laatste wat ik kon schreeuwen voor ik weg viel.

Ahlam:

Zo...

Naoufal en ik zijn verloofd. Hij zit nu in coma. Mohsin heeft een moordenaar in gehuurd en hij schoot hem in zen hart.

Hij ligt nu al 4 jaar in coma. Ik ben maar 2 keer langs geweest. Heb wat beters te doen bij oorbeeld het geld van Mohsin investeren

Ik lig nu met de moordenaar in bed. Hij moest mij vermoorden. Nou?.. ik heb zo mijn oplossingen.

Hij staat op en knipoogde. 'Ik vertel Mohsin dat je dood bent en als hij vrij is vermoord ik hem' glimlacht hij. 'Je mag morgen terug komen schat' lach ik naar hem.

Hij liep weg en ik stond op. Ik gooide de gebruikte condoom weg en liep naar beneden. 'ZOHRA KOOK IS MACARONI' gil ik en ga zitten. Heb alleen een lingerie aan. Lol.

Ik pak de microfoon en bel een bewaker van buiten. Alles is van mij!! 20 jaar langgg!!

De bewaker komt grijnzen naar me toe. Hij heet Jonas. 'Heyyy snoepje' zei hij en tilde me op. 'Heyy ik voelde me alleen' grijns ik en ga in zen nek.

Hij gaat met zen hand in mijn slipje. 'Hier' Zohra de schoonmaakster legde alles op tafel. 'Ga weg!' Schreeuw ik en ga met mijn hoofd naar zen broek.

Net wanneer ik in zen onderbroek ga word ik gebeld. Ik ging van hem af en pakte mijn telefoon. Naoufals moeder. Ik nam boos op.

Ik: ja!

Moeder: Naoufal is wakker hij wilt alleen jou zien. Kom snel.

Ik glimlach.

Ik: ben er over een uurtje.

Moeder: je woont hier maar paar uurtjes vandaan.

Ik: moet nog wat doen.

Ik hang op. 'Kkr zeurder' lach ik en loop weer naar Jonas. Naoufal is een beetje ja.... afstandelijk.

Ik mag hem niet aan raken. En als k Het doe dan zegt hij. 'Na het huwelijk' gare gast. Maar ja het is 4 jaar geleden sws heft hij nu verlangens.

Na dat klaar was met Jonas kleden ik me aan en trok mijn bontjas aan en mijn hoge hakken.

Met een gemaakte glimlach opende ik de deur van de ziekenhuis kamer. Naoufal zat zonder shirt op het bed. En zijn hele fam om hem heen.

'Naoufal!' Ik ren naar hem toe en knuffel hem. 'Hbiba!' Hij geeft stiekem een kusje in mijn nek. Ik lach...

Uit het niets duwt hij me van hem af en vlieg ik bijna door de kamer. 'Auw' riep ik wanneer mijn kont hard tegen de grond komt.

'IS DAT EEN ZUIGZOEN DOOR JOU BEN IK 4 JAAR VAN MIJN LEVEN VERLOREN EN DAN KOM JE HIER BLIJ DOEN TERWIJL EEN ANDER JE HEEFT AAN GERAAKT' schreeuwt hij en begint te hoesten. Wjw hele schaamte. Mijn schoonmoeder keek me aan met een grijns.

'Ik zei het je! Ze is een hoer ze was al getrouwd wat wil je nog van haar' riep zen moeder en gaf hem een flesje water.

Ik maakte snel tranen in mijn ogen en zette betraande puppy ogen op. 'Ik wachtte 4 jaar lang en was heel eenzaam eindelijk zie ik je weer en doe je me pijn' loog ik en rende weg.

Tfoe waarom is hij ni dood....

Ilham:

Ik werd wakker. Ik had alleen maar een lingerie aan en zat in een andere kamer. Ik sta op en kijk in de kasten. Alleen maar dure kleding. Dit is niet van mij.

Ik kan moeilijk in mijn naaki rond lopen. Ik trek een pakje aan.

En zocht naar schoenen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En zocht naar schoenen. Alleen dure hakken met rode zolen. Ik zag paar Gucci sneakers en trok ze aan.

Ik opende de deur en belande in een villa. Waar ben ik en waar is IMRANE..

Meteen wanneer ik aan hem denk herinner ik me het weer. Ik ren maar beneden en zag Saïd aan tafel. Met Imrane.

De hele tafel zat vol met eten. 'Mama!' Imrane rent naar me toe en ik vang hem op. Ik knuffel hem en probeer mijn tranen in te houden. Ik dacht dat ik hem kwijt was.

Hij had merk kleding aan en hij was zo veel schattiger. Ik laat hem zachtjes los en neem zen gezicht in mijn handen. 'Hebben ze je pijn gedaan' vroeg ik bezorgd. Hij schudde zijn hoofd.

Ik keek op en Saïd keek me aan. 'Zo Ilham ik denk dat we moeten praten of ni'

Vergeet niet te stemmen en te reageren.

Deel 13!

Het verhaal is bijna afgelopen maar er komt een deel 2.

Deze deel 2 is een mengsel met mijn verhaal.

Rayan en Yasmin. Ik ga ze combineren in 1 verhaal.

Het boek is nog niet klaar. Maar de titel heet. Diamant💎.

Ik wil graag een speciale afbeelding. Wl iemand me daar bij helpen.

Je kan het opsturen via insta. Ik heet: z

En...

Ilhams life❤️ (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu