Deel 6🤰🏻🤱🏻

1.9K 132 28
                                    

Ilham:

2 weken later:

Met tranen in mijn ogen kijk ik de Snapchat story van Ahlam. Samen met Mohsin is ze op vakantie gegaan.

Ze zijn nog niet getrouwd. Maar ze zijn gelukkig. Ik gun het haar zo. Maar waarom gunt ze mij niks.

Ik veeg mijn tranen weg. De laatste tijd zie ik er niet uit. Mijn ogen zijn zo rood mijn wallen zijn zo dik buik krampen.

Ik trek mijn schoenen aan en loop de deur uit. Bij de AH zag ik veel jongens staan. Ik loop er door heen. Ik hoor tot mijn verbazing niks.

Ik pak een zakken chips. En dingen die ik nodig heb. 'Ej!!!' ik keek op en zag Sara. Sws heeft ze roddels gehoord want ze keek niet vrolijk.

Ze wou wat zeggen maar ik was haar weer voor. 'Ik weet dat je dingen hebt gehoord. Niks is waar dus aub bespaar me die roddels ik wil niet ziek worden eigenlijk dat ben ik al' zei ik en liep snel weg. Ik ben het echt zat. Als mijn kind er net was had ik zelfmoord gepleegd. Maar ik doe alles echt alles voor hem. Hij brengt mijn leven nog hoop. Ik heb de perfecte naam voor hem...

Terwijl ik met een volle zak naar huis loop zie ik mijn moeder. Wat doet ze hier. Ik kijk der geschrokken aan. Ze keek mijn kant op. Der blik leek wel vuur....

Nessim:

Ik zat voor de deur van de AH wachten op Sarah. Ilham kwam aan lopen. 'Ejj ik ga der zina noemen dan gaat ze me aan kijken en dan zeg ik kkr kech' zei een jongen lachend. 'Ja doe' zei iedereen. 'Als je dat doet breek ik je tanden laat haar haar leven leiden waarom zal je ermee willen bemoeien' zei ik en keek hun dodelijk aan.

Ze liep stilletjes langs ons..... ik zag dat ze verbaast was dat niemand wat zei.

Samen liep ik en Sara naar huis achter me een groepje jongens.

Voor ons Ilham. Ze stopte uit het niets en keek een vrouw aan. Ze leek een beetje op haar. De vrouw keek der boos aan. Nee WOEDEND.

Ze liep op haar af en verloopt Ilham een platte hand. Waardoor ze naar achter deinsde. 'Jij!!! Door jou heeft je zusje veel meegemaakt jou jaloezie!!! Ik haat je je bent mijn dochter niet je lijkt op je vader zo lelijk als een vuilnisbak.!! Als je in de buurt komt van mij of Ahlam maak ik je kapot okeh!!' Schreeuwt ze tegen der. Ilham bleef stil kijken naar wat ze zei. Ze sloot haar ogen.

'Ilham' vroeg die vrouw. Ze reageerde niet. Ze liep weg. De vrouw bleef der verbaast aan kijken. Ze liep gewoon weg??. De vrouw liep achter der aan.

'ILHAM ILHAM JE HEBT DE RECHT NIET OM JE MOEDER TE NEGEREN' gilt die vrouw. Iedereen kijkt der raar naar der. Eert zegt ze je bent mijn dochter niet meer en nu is ze haar moeder.

Ilham draaide zich om. 'Ken ik jou?? Nee natuurlijk niet... ik heb geen moeder nooit gehad waar was mijn moeder zogenaamd toen ik verkracht werd. Oh ja alchohol in te schenken voor fuckboys. En daarna mij achterlaten. Daarna mij het huis uit te sturen en der hoeren dochter te geloven. Terwijl iedereen me hoer noemt zit jij in een lounge als bar vrouw. IK HEB GEEN MOEDER DIE LEUGENS GELOOFT IK LEEG OP MEZELF IK BEN ALTIJD AL ALLEEN GEWEEST EN DAT BLIJF IK PRAAT NIET MEER TEGEN ME VOOR IK MIJN HANDEN DE WERK LAAT DOEN IK BEN MIJN HELE LEVEN STIL GEWEEST DUS SSSHHHTTTT' gilt Ilham en pakt der zware tassen en loopt weg.

De vrouw blijft geschrokken achter. 'Ik geloof Ahlam en ik blijf der geloven' zei ze zacht en liep weg.

Ze is niet eens een hoer?!...

Ilham:

Met in gehouden tranen trap ik de deur open. Ik laat mijn tranen vrij lopen. Ik haat mijn leven.

Ilhams life❤️ (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu