Einde

1.9K 153 23
                                    

Ahlam:

'Wollah sorry, ik weet dat ik een heks was een hoer slat bitch alles maar mijn hart wil alleen maar vergevenis.

Ilham keek me bedenkelijk aan. 'Wat je hebt gedaan kan niet sorry' zei ze en wou de deur dicht doen. 'Aub' 'weetje allah vergeeft zoveel wie ben ik om dat niet te doen' zei ze en knuffelde mij. Ik omhelsde haat strak terug.

'Mama wie is dit' vroeg een klein jongetje in zijn pyjama van Gucci. 'Tante Ahlam' zei Ilham. 'Hey tante Ahlam heeft een lolly' zei ik en gaf hem een lolly die in mijn tas zat. Blij pakte hij dat aan en stopte het in zijn mond.

'Ahlam! Van de tandarts mag hij geen snoep' zie Ilham en rende achter hem aan. Bet zag er echt grappig uit.

Paar jaar later.

Ilham:

Ik ben getrouwd met Jaouad. Ik had hem ooit in Dubai ontmoet (wisten jullie nog toen Imrane Ilham in het water duwde en iemand der hielp) . Ik was hem tegen gekomen en hij was zo aardig. Hij heeft een jaar lang in de friendzone gezeten daarna liet ik het toe.

Mijn ex schoonmoeder is overleden aan ouderheid. Ik en Imrane aas het zwaar maar Jaouad was er voor me in die tijd had ik hem toegelaten. Khoula woont bij ons en Ahlam ook. Ahlam heeft het goed gemaakt met Mohsin en ze wacht af tot hij vrij komt. Khoula is singel.

Ik ben gelukkig...

Imrane: 9 jaar later. (Nieuw boek)

Is dit een lijk ... ik pak het net en ving de gene van het water. Ik zat op de jacht van mijn echte vader.

Het was een meisje. Ik geef mond op mond beademing. Leeft ze of niet!!

Ze opent haar ogen. En kijkt om zicht heen. Ze had alleen een bh en onderbroek aan.

Ik had alleen een boxer aan.

Ze duwt me van haar af. 'Tfoe viezerik wat heb je met mij gedaan kkr megool' en wou me aanvallen. Ik tilde der op met 1 arm. 'Ik heb je leven gered dat heb ik gedaan' fluister ik in der oor. Der ogen worden groot. 'Oh jaaaaa' ze werd rood en keek me schuld aan. 'Sorry'

Ze was zo knap.

Wil je weten hoe Imrane's leven veranderd door 1 dood normale dame. Lees Diamant. Mijn boek komt uit als ik de 110 stemmen haal. DUS IEDEREEN BEGIN TE STEMMEN

 DUS IEDEREEN BEGIN TE STEMMEN

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Ilhams life❤️ (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu