⚘ Lilium Kokusu | ALINTI

2.9K 92 1
                                    


Uzak mesafeden takip etmeye başladı onu. Görünmemek için olağanüstü bir çaba sarf ediyordu. Yarım saattir yol yapmaları işleri daha da karıştırmıştı. Ve en kötüsü, Çağrı Polonezköy'e gidiyordu. Ne işi vardı ki orada? Dağ, bayır, çayır, çimen... Otlarla mı toplantı yapacaktı? Onun hiçbir toplantısı Polonezköy'de bir otelde olmazdı, bunu biliyordu. Nitekim park ettiği yer bir otelin önü değil, bir evin bahçesiydi. Direksiyonda duran elleri titriyordu. Ne yaptıysa aracından inemedi o an. Eli ayağı, hiçbir uzvu tutmuyordu o an. Adam arabadan inen kocasına baktı gözü yaşlı. Kalbi hâlâ hiçbir şey için geç olmadığını söyleyip duruyordu aptal aptal. Ne için geç değildi? Daha neyi görmesi gerekiyordu, bir kadının yatağında mı görmeliydi onu? Birkaç metre uzağında duran adam hayatının aşkıydı. Ona evet demişti, onunla hayatını birleştirmişti. Ve şimdi o adam önünde beklediği kapının açılmasıyla bir kadına sarılıyordu. Hatta daha ileri gidip kendisini dudaklarından öpen kadına karşılık veriyordu. Ne yazık ki çok uğraşmasına rağmen sık çalılıkların ardındaki kadının yüzünü net görememişti. O an kendine lânet etti. Vücudu hareket edebilseydi, arabadan inip o lânet kadının kim olduğunu görebilseydi... Çünkü onun burada olması hiçbir şey ifade etmezdi, ev Çağrı'nındı. Önce beklemeyi düşündü. Önce Çağrı çıkacaktı, sonra da kadın... O zaman görürdü kim olduğunu. Sonra biraz düşündü. Kim olduğunu görünce ne olacaktı ki? Görüp de ne yapacaktı yani? Onları çıkarken yakalayınca "Helâl olsun, beni aldattınız. Tebrikler size." falan mı diyecekti? Şuursuzca sürdü aracını. Geri dönecekti. Evine gitmek istiyordu.

Kalbi yanıyordu. Sanki üzerine benzin döküp yakmıştı bu adam. Ama neden yapmıştı bunu? Yeterince sevmemiş miydi? Ya da karısının sevgisi mi yetmemişti? Neden yüz çevirmişti? Kadının kim olduğu ya da onda ne bulduğu umurunda bile değildi o an. Yalnızca bunu neden yaptığını bilmek istiyordu. Aşklarını neden kirletmişti? Ne uğruna?

...

Lilium Kokusu | Taşıyıcı Anne Serisi 2 ღASKIDAღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin