4 - lumelauda sõidan küll

1.2K 102 6
                                    

"Sest mu emale ei meeldi, kui mingid tundmatud poisid mul külas käivad," selgitasin James'ile.

"Sa ju tunned mind," pööras ta minu tänavasse.

"Mingi ühe või kaks päeva," pööritasin oma silmi ning tõmbasin kindad kätte.

"Kas ma tulen praegu sinuga üles?"

"Olgu siis," avasin autoukse ning sulgesin selle taas. Kõndisin kortermajani ja avasin ukse võtmega.

Kõndisin treppidest üles ja avasin korteriukse. James võttis oma jalanõud jalast ning mina nii samuti.

Kõndisin oma tuppa ja vaatasin, mida selga panna.

"Kas see sobib siia?" küsisin ja näitasin James'ile ühte beebisinist kampsunit.

"Miks sa minult küsid?" toetus ta vastu uksepiita.

"Sest ma ise ei oska otsustada," ohkasin ning vaatasin plekki oma valgel kampsunil.

"Sobib küll," muigas poiss ja ma noogutasin.

"Palun pööra end ringi või mine mujale tuppa. Ma tahaksin kampsuni ära vahetada."

Poiss pööras selja ning mina tegin seda sama. Tõmbasin kampsuni koos topiga üle pea ja viskasin voodile.

"Ma ei teadnudki, et sa calvin klein'i pesu kannad."

Ehmatasin ja tõmbasin uue kampsuni ruttu selga.

"James, sa ei tohtinud vaadata," ahhetasin ning võtsin voodilt kampsuni.

"Kuidas sa ikka saad ühe kuuma tüdrukuga ühes toas viibida, kui sa teda ei vaata," kehitas James õlgu ja muigas. Kõndisin vannituppa ja lasin ühte kaussi vett ning panin kampsuni sinna sisse likku, et plekk ikka välja tuleks.

Kustutasin vannitoas tule ja läksin uuesti oma tuppa.

"Mis me siis teeme?" küsisin ja istusin oma voodile.

"Läheme minu poole," pakkus James välja. See vist väga hea mõte poleks, kuna poiss tundub üsna kiimas olevat.

"Eeee... mingi muu mõte?"

"Miks see ei sobi?"

"Vahet pole. Läheks äkki kinno?" pakkusin ise välja.

"Okei. Mida sa vaadata tahad?"

"Ma ei teagi," kehitasin õlgu.

"Või tead, läheme parem suusatama."

"James, ma pole väga suusataja tüüpi," muigasin ja vaatasin poisdi, kes ikka end uksepiida vastu toetas.

"Mis tüüpi sa siis oled? Kelgutaja? Lumelauataja?" küsis poiss kulme kergitades.

"No, ma lumelauda sõidan küll, aga see ei oma praegu tähtsust."

"Sa ei tahaks sõitma minna?" küsis James muigega.

"Ma alles käisin."

"Mida me teeme siis?" ei jätnud poiss järgi.

"Läheme uisutama," pakkusin uue variandi välja.

"Sa arvad, et ma oskan uisutada?" hakkas James naerma.

"See on lihtne ju," kehitasin oma õlgu ning vaatasin aknast välja, kus hakkas juba pimedamaks minema.

"Võib-olla sinu jaoks, aga ma arvan, et minu jaoks mitte."

Suunasin oma pilgu uuesti James'i poole ning muigasin.

"Läheme lihtsalt jalutama."

See vestlus oli nii pikk ja mõttetu, et ma nõustusin selle viimase variandiga.

Wild Heart (eesti keeles- The Vamps)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt