Epiloog

825 90 18
                                    

MA UNUSTASIN EPILOOGIGA TEID HOIATADA :D SORTS

---


James ja Henry-
Kolme aasta pärast oli Henry väga heaks poisiks kasvanud. Ella oli vahepeal Jamesi aidanud. James oli bändi karjääri ära lõpetanud, kui Henry oli ühe aastane, sest tal läks liiga raskeks. Nüüd käis James päeval ülikoolis ja õppis ajakirjandust. Muusikaga tegeles ta ainult hobina ning kuulsus polnud kuhugi kadunud. James oli Henryle Keitlynist pilte näidanud ning Keitlynist kõike rääkinud, mida ta pidas vajalikuks. James oli õnnelik ja oma eluga rahul ning käis iga kahe nädala tagant Keitlyni haual. 

Ella ja Connor- Ella ja Connor olid viie aasta pärast abielus ning kahe lapsega. Tüdruku nimi oli Leonie ja poisi nimi Devon. Devon oli kahene ning Leonie poole aastane. Connor oli ikka bändis edasi ja andis endast parima, et ka end perele pühendada nii palju, kui võimalik. Ella lõpetas tantsukooli ning otsustas, et kui Leonie lasteaeda läheb, avab ta oma tantsuagentuuri. 

Tristan- Siia maani vallaline. Pole endale leidnud seda õiget, kuid nagu ta ise ütleb, on bänd ta elu. Pigem trummid. 

Bradley- Bradil on tüdruk nimega Elise ja nad on koos elanud kaks aastat. Nad tahavad elada vaba abielus ning mitte liiga kiiresti edasi minna, nii et lapsi on oodata alles kolme-nelja aasta pärast. Laulmine on Bradley elutöö ning bändil läheb väga hästi. Neil pole siia maani Jamesile asendajat vaja olnud. 

Keitlyni ema Danielle- Hakkas uuesti Keitlyni isaga suhtlema ning nad armusid uuesti ära ning on jälle koos. Neile sündis ka tütar Harmony, kes on praegu kahe kuune. Danielle on Jamesi aidanud ning vahepeal käivad Danielle, Harmony ning Keitlyni isa Andrew Jamesil ja Henryl külas, et koos lõunat süüa. Nad oleksid nagu kõik koos üks perekond. 

Lux (Terissa poeg)- Kolis Nigeeriasse ning suri ebolasse :D Ei tegelikult kolis Ameerikasse ning ostis korteri stripiklubi peale. Nüüd koosneb ta elu poolpaljastest naistest. 

Terissa (Keitlyni isa endine naine)- Langes suurde masendusse, kui läks Andrewist lahku ja sai teada, et poeg kolis Ameerikasse. Hakkas jooma ning elab kaubanduskeskuse lähedal. 

Tommy ja Isabella- Tommy sai suure šoki, kui sai teada, et Keitlyn on surnud, kuid on sellest praegu üle saanud. Ta elab koos Isabellaga Los Angelases ja neil on ühine poeg Louis, kes on viie aastane. 

Oscar- Lõpetas samuti tantsukooli ja on nüüd proffessionaalne tantsija ja peab selle pärast kogu maailmas ringi reisima. Ta on võitnud palju auhindu ning ta nime teatakse igal pool. Tüdrukut pole.

Ethel- Elab vaikselt oma majas edasi ning saab ka vahepeal Daniellega kokku, et natuke juttu rääkida. Võttis omale koera, kellele pani nimeks Nash. 

Gabriella ja Elway (Keitlyni ja Ella klassiõde ning ta poiss)- Kolisid Austraaliasse ja elavad seal õnnelikult ühes majas. Gabriella on väga tubli aias toimetaja ning Elway teenib ilusti raha. Gabriella on ka teist kuud rase. 

--

Okei nüüd on ametlikult kõik :D LOVE YAA

Wild Heart (eesti keeles- The Vamps)Where stories live. Discover now