3 - James

1.2K 100 3
                                    

Panin end riidesse ning kallistasin Ellat.

"Näeme siis esmaspäeval, kui varem mitte," naeratasin tüdrukule ning ta noogutas.

"Tsau!" hõikasin talle garderoobist välja kõndides.

Nägin kooliparklas James'i autot ning kiirendasin sammu.

James ei pannud mind tähele, niisiis koputasin ta autoaknale, mille peale ta naeratas ning oma telefoni taskusse pistis.

"Hei!" tervitasin poissi ning istusin autosse.

"Tsau!" muigas kutt vastu ja pani soojenduse väiksema kuumuse peale.

"Kuhu me läheme või mida me üldse teeme?" küsisin ja panin oma koti enda jalgevahele. Kinnitasin turvavöö ja võtsin kindad käest.

"On sul kõht tühi?"

"Natuke."

"Läheks siis äkki sööma ning pärast, ma ei teagi. Mõtleme midagi välja," pakkus James.

Noogutasin ja otsustasin siis kuidagi viisakalt küsida:" Kui vana sa oled?"

"Kakskümmend. Ja sa?" ei jätnud ta vastu küsimata.

"Kaheksateist, aga saan kaheteistkümmne päeva pärast üheksteist," selgitasin talle, mis ta turtsatama pani.

Ohkasin ning ta tagurdas parklast välja.

Sõitsime selle sama kohviku juurde, kus me esimene kord kokku saime.

"Siia?" imestasin poisi valiku pärast. James noogutas ja ma panin oma kindad uuesti kätte.

Jalutasin kiiresti kohvikusse sisse ning tervitasin müüjat.

James valis ühe laua ning ma võtsin oma üleriided seljast.

"Mida sa tahad?" vaatas poiss mulle küsiva pilguga otsa.

"Eee...võib-olla ühe Latte võttan," panin menüü käest ära, kuna mul polnud muude söökide/jookide jaoks raha kaasas.

"Midagi muud ei tahagi?" imestas James.

Raputasin pead ning ei hakanud talle tegelikku põhjust seletama.

Kelner tuli meie laua juurde ja võttis välja valge paberi, kuhu ta asjad saaks kirja panna.

"Üks Latte, palun," ütlesin oma tellimuse ning jäin James'i oma ootama.

"Kaks caesari salatit kanaga ning üks piparmündi tee," pilgutas poiss mulle silma, mille peale ma vaid silmi pööritasin.

Kelner lahkus. "Miks sa selle mulle tellisid? Mul on kõht täis."

"Näha on jah," muigas James vastu.

"Olgu, ma olen aus. Mul polnud rohkem raha kaasas, aga ikkagi," seletasin poisile, miks ma rohkem midagi ei võtnud.

"I knew it!" naeris James ning ma peitsin oma näo enda salli sisse, et ma nii palju ei punastaks.

"Kuidas?" küsisin arglikult.

"Ma näen inimese silmadest, kas ta valetab või ei," kehitas poiss õlgu, mille peale ma naerma hakkasin.

"Kuule selgeltnägija, palun ütle, mis ma kahe aasta pärast teen."

"Ma pole selgeltnägija, aga ma ütlen, et sa elad koos minuga," muigas James ja mu süda jättis vist paar lööki vahele. Mina? Selle fucking seksika poisiga? Ta mõtles selle välja.

"Noh, miks sa nii tummaks jäid?"

"Kust sa võtad, et ma koos sinuga elan?" tahtsin oma küsimusele vastust.

Wild Heart (eesti keeles- The Vamps)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora