Olaylar açığa çıkıyor

25 4 5
                                    

- Offf yine erken kalmak zorundayım. Dedi Jane.
- Katılıyorum. Sabahın köründe uyanmak zorundayız ve son zamanlarda bu çok sinirimi bozmaya başladı. Diye sitem etti Emma.
- Acaba bu sefer ne oldu?
- Şu anda meşgulüm Emma.
   Evet, gerçekten Jane kitap olumakla ve kitaba resmen aşık aşık bakmakla meşguldü.
   İş yerinin kapısından içeri dirdikten sonra parmak izlerini okuttular ve kendi  bölümlerine geçtiler. "Cinayet Bölümü"
- Dean  ve Diana nerede?
- Morgda.
- Ne?
- Morgda.
- Ha ha ha! Çok komik. Bir dakika siz ciddisiniz. Yok artık noldu onlara?
- İşte sizi de bu yüzden çağırdım. Boynunda iki delikle ve solmuş teniyle bulundular. Şu ana kadar bir tahminimiz yok ama sizin düşüncenizi dinlemek istiyorum.
    Emma ve Jane birbirlerine dehşetle bakıyorlardı. Sonra Jane' in suratını düşünceli bir hal aldı.
- Acaba bu cinayetlerin nedeni vampirler olabilir mi? Dedi Jane
- Aha yine başlıyoruuzzz. Bir kerecik de olsa şu gerizekalıca  teorilerini bırakıp gerçek dinyaya dönebilir misin acaba? Dedi Emma.
   Jane'in suratındaki kuşkucu ifade yerini kızgınlığa bıraktı ve birden bağırmaya başladı.
- Senin gibi evde hiç bir şey yapmayıp mal mal oturacağıma en azından bir iş yapıyorum! Madem rahatsız oluyorsun, o zaman git başka evde kal!
- Seni gerizekalı! Ben öyle demek istemedim! Ben sade-
   Ve Jane Emma yı öylece bırakıp gitti.
- Öyle olsun! 15 yıllık arkadaşlığımızı böyle bir neden yüzünden bozabiliyorsan o zaman ben yanlış kişiyle dost oldum demektir. Belki de ilkokuldayken senin yerine Jessica' yı seçmeliydim! Diye arkasından bağırdı Emma. O sırada Jane arkasını döndü ve gözünden bir damla yaş süzüldü.
   Emma ve Jane için "Jessica" olayı çok önenliydi çünkü ikisi de 2. Sınıftayken Jane Emma ve Jessica müthiş üçlüydü. Fakat bir gün Jane ve Jessica kavga ettiler ve sonra ikisi de " Ya o ya ben" diye bağırdılar. Ve Emma da çok zor bir seçim olmasına rağmen Jane i seçti. İşte o günden beri bu anıdan hiç söz açılmamıştı. Taa ki bugüne kadar...

İlk iki bölümün çok kısa olduğununun farkındayım bu kadar kısa yaptım çünkü bölümüe etkili bir şekilde kapatmak istedim.
Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın.
Hepinizi öptümmm😘

Vampir AvcılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin