Słowem wstępu

902 20 4
                                    

To zacne fanfiction narodziło się w mojej głowie w trakcie letniego wyjazdu na obóz literacki, i zapewne byłoby tutaj wcześniej, gdyby nie fakt, że nie wzięłam ze sobą laptopa i musiałam się męczyć z moim grubym zeszytem z motywem galaktyki oraz pięknym napisem "The Sky Is No Longer The Limit". 

#życie #geniusz #brawoja

Pomysł na ukazanie relacji polsko-tureckich po rozbiorach pojawił się w mojej głowie całkiem niedawno, gdy zaczęłam się nieco bardziej interesować wschodem, Imperium Mongolskim i jego późniejszymi popłuczynami - w tym również Imperium Osmańskim. Cóż, nasze relacje z tym ostatnim sami wiemy jakie były przez większość czasu, lecz w pewnym momencie nastąpiła w nich nagła przemiana. Od razu przyszło mi do głowy: a gdyby tak to przenieść na pole Hetalii?

Co więcej, zbliża się już okrągła rocznica 100 lat od odzyskania niepodległości, więc pomyślałam sobie: czemu nie? 

Efekty tej dziwnej fuzji, powstałej głównie dzięki mojej wybujałej fantazji, będziecie mogli oglądać za chwilę. 

(Do fanów "Into the wild steppes": Tak, pamiętam o Was, nie martwcie się. Wiem, dość długo trwa u mnie ten okres researchu, ale doszłam do wniosku, że chyba będę musiała wprowadzić w opowiadaniu pewne zmiany... co wy na to?)





The Promise - |APH| fem!Poland x TurkeyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz