Tüm sorunlarımızı bu ip ile keseceğiz - 08

976 125 30
                                    

Jungkook kelimeleri tekrar duyunca kalp krizi geçirdiğini hissetti. Birazdan bayılacaktı. O akşam bu iki kelimeyi sevdiği kadının ağzından iki kere duymuştu.

Jungkook, Lalisa'yı belinden sardı ve hızlıca havaya kaldırdı. Lalisa ise ufak bir çığlık atıp kollarını Jungkook'un boynuna doladı. Jungkook onu döndürürken ikisi de gülüyordu.

"Seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum Lalisa."

"Ben de Jungkook. Ben de seni seviyorum."

Jungkook onu hala havada tutarken Lalisa kafasını Jungkook'un kafasına dayadı. O sırada cebinden iki parça ip çıkardı. Jungkook'un gözünün önünde salladığında gülümsedi.

Jungkook ise ne olduğunu açıklamasını bekliyordu.

"Bu iki ip biziz. Bu uzun ip sen, bu kısa ip ben. Bugün son günümüz değil. Ama bir süre görüşemeyeceğiz. Biliyorum sana bencilmişçesine geliyor ama inan bana her şeyi senin için yapacağım. Şimdi beni yere indir."

Jungkook Lalisa'yı yavaşça yere indirdi. Lalisa ilk önce saçlarını düzeltti. Sonra ise Jungkook'un saçlarını. Jungkook onun dokunuşuyla titrediğini hissetti.

Lalisa uzun ipi Jungkook'un bileğinin etrafına sardı. Sadece bir düğüm attı ve serbest bıraktı. İp çözülecek gibi duruyordu.

Kısa ip parçasını Jungkook'a uzattı ve aynısını yapmasını söyledi. Jungkook ipi sol bileğine tek düğüm atarak bağladı. Aklından sadece el ele tutuştuklarında iplerinin birlikte olacağı düşüncesi geçmişti.

"Şimdi Jeon Jungkook... Bu akşam tüm sorunlarımızı bu ip ile keseceğiz. İlk sen başla."

Jungkook bağlılık yemini ediyormuşçasına Lalisa'nın bileğine bağladığı ipe ikinci düğümü attı.

"Seni bekleyeceğim Lalisa. Ne olursa olsun."

Lalisa gülümsedi ve Jungkook'un yanağına bir öpücük kondurdu. Aynı şeyi kendisi de tekrarladı.

"Senin için geleceğim Jungkook. Ne olursa olsun."

İkisi birbirine sıkıca sarıldı. O akşam bitmek üzereydi. Hava aydınlanmaya başlamıştı. Jungkook dileğinin kabul olmamasına üzülmüştü. Lalisa'yla sonsuza kadar o akşamda kapana kısılmayı tercih ediyordu.

O akşam birbirine sıkıca sarılmış iki genç parkın girişinde günün doğuşunu izledi. Sonra ise yollarını istemeyerek ayırdılar.

RopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin