Jungkook, Lalisa'nın elini tuttu ve bulundukları yerden hızlıca karşıya doğru koşmaya başladılar. Lalisa ise Jungkook'un elini sıktı ve geride kaldığı birkaç adımı hızlıca toparladı.
Jungkook, Lalisa'nın ellerini tutarken kendini koştuğundan daha da özgür hissediyordu. Lalisa'nın da onun gibi hissettiğini düşünmek kendisini daha iyi hissettirdi.
Lalisa bir anda çığlık attığında Jungkook kendini duracak gibi hissetse bile Laisa hızlandı ve Jungkook'u arkasından çekiştirdi.
"Benim için fazla yavaşsın Jeon Jungkook!"
Jungkook, Lalisa'nın kahkahasını duyduğunda kulaklarına inanamadı. O gün ilk kez kahkasını duyuyordu ve onun için çok güzeldi.
Lalisa onun için fazla güzeldi.
Lalisa bir anda Jungkook'a bakmak için arkasını döndüğünde gülüyordu.
Jungkook kalp atışlarının daha da hızlandığını düşündü. Kalp krizi geçireceğine emindi.
Lalisa hızlıca önüne döndüğünde Jungkook biraz daha hızlandı ve Lalisa'nın önüne geçti. Aralarındaki bu rekabet hoşuna gitmişti.
Lalisa bir anlığına etrafına baktığında insanların onlara deli gözüyle baktığını gördü. Bu hoşuna gitmişti. Bu sisteme ufak başkaldırıydı ve onu mutlu etmişti.
Jungkook bir anda hızlıca arkasına döndüğünde Lalisa koşmaktan fazlasıyla hızlı atan kalbinin daha da hızlandığını hissetti.
'Jeon Jungkook o kadar güzel gülüyorsun ki... seni asla bırakmak istemememe neden oluyorsun.' diye düşündü.
Bunu sesli bir şekilde söylemeyi çok istiyordu. Ama bunu yapamazdı. Şimdilik.
Jungkook hızlıca önüne döndü ve biraz yavaşladı. Lalisa'nın yanıma gelmesini istiyordu.
Lalisa yanına geldiğinde hızlıca elini bıraktı. Elleri terlemişti. Lalisa ise elinde hissettiği boşlukla tökezlemişti. Elini bırakmasını istemiyordu.
Jungkook hızlı bir hamleyle kolunu Lalisa'nın omzuna attı ve aralarındaki mesafeyi kapattı. Lalisa ise bir anlık yaşadığı şokla tekrar tökezledi. Ama hızlıca toparlanıp kolunu Jungkook'un beline sardı.
Şimdi tek beden olmuşçasına koşuyorlardı. Nefesleri birbirine karışıyordu. Kalpleri bir atıyordu. Sıcaklıkları birbirine karışmıştı.
İkisi de bu durumdan hiç şikayet etmeden parka kadar koşmaya devam ettiler.
Jungkook parkın görüş alanlarına girdiğini görünce tüm cesaretini topladı. Eğer şimdi yapmazsa bir daha yapabileceğini düşünmüyordu.
"Seni seviyorum Lalisa Manoban!"
Lalisa bir anlık yaşadığı şokla gözlerini kocaman açtı. İlk önce Jungkook'a kısa bir bakış attı ve gülüşünü gördü. Sonra ise tekrar yola baktı.
"Seni seviyorum Jeon Jungkook!"
Jungkook bir anda duyduğu kelimeler karşısında dilini yutmuştu. Bu beklemediği bir şeydi ve ona söyleyeceğini hiç düşünmemişti. Bir anda yavaşladı ve parkın girişinde durdular.
Yavaşça Lalisa'nın bedeninden kolunu çekti ve Lalisa da belinden elini çekmişti. Jungkook korkakca Lalisa'nın gözlerine baktı. Lalisa ise gülerek ona bakıyordu.
"Seni seviyorum... Jeon Jungkook."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rope
Fanfiction"Bu akşam tüm sorunlarımızı bu ip ile keseceğiz. İlk sen başla." [ • liskook fanfiction ] © 2018 | readerlittlewitch