Krapula

518 38 8
                                    

Jade
Lauantai
15:00

Heräsin sängystäni hirveään pahaan oloon ja päänsärkyyn. Makasin sängyssä 15 minuuttia kunnes tajusin olevani melkein alasti joten nousin ja laitoin saunatakkini päälle. Yhtäkkiä mahassani kiersi ja pinkaisin vessaan oksentamaan sisukseni ulos. Samalla kun oksensin tunsin jonkun tulevan pidättelemään hiuksiani. Kun olin saanut kaiken ulos istuin sikiöasennossa vessan lattialle.

"Tahoks sä vettä?" Kuulin Jackin äänen.
"Mhh" mumisin myöntevästä.

Jack laittoi lasiin vettä ja antoi lasin minulle. Hörppäsin vähän joka auttoi kuivaan kurkkuun mutta tuntui hetken päästä niin kuin vedetkin tulisi ylös.

"Jade miten sä voit?" Jonah kysyi kävelen vessaan.
"Hyvin" vastasin hiljaa.

Jonah auttoi minut ylös ja menin makaamaan sängyllemme. Jack toi sangon sängyn viereen.

"Mitä mä join eilen?" Kysyin levottomana ja ärtyneenä.
"Mä en ees tiiä" Jonah sanoi huokaisten ja istui sängyllemme.

Jack meni alakertaan mutta Jonah jäi luokseni.

"Pojat on alhaalla tahoks sä mennä sinne?" Jonah kysyi.
"Mä eka vedän pikku päikkärit..." sanoin nukahtaen uudelleen.

17:00

Heräsin uudelleen samallaiseen päänsärkyyn ja kuvottavaan oloon kun ajiemmin. Okensin sankkoon ja huomasin olevani yksin.

Yritin nousta ylös joka huimasi mutta silti jotenkin onnistuin. Kävelin ulos huoneestani ja kuulin meteliä alakerrasta. Joka askeleella tuntui niinkuin päänsärky olisi vain pahentunut. Hitaasti horjuen kävelin portaita alas nähden pojat sohvalla ja saaden heidän huomion.

"Miten sä voit?" Jonah kysyis.
"Hyvin.. mut burana auttais" vastasin ja istuin Jonahin kainaloon.
"Tahoks sä ruokaa?" Daniel kysyi tuoden buranan minulle.
"Pizzaa" vastasi haukotellen.
"Mitä mä oikein join?!" Kysyin maistaen suussa vaikka mitä happamaisia makuja.
"Ainaki vodkaa, shotteja," Corbyn luetteli.
"Okei okei tajusin" sanoin.

Daniel tilasi pizzaa ja muuta roskaruokaa.
"Onneks mä en tehny mitää kamalaa eilen" huokaisin ja pojat tuijottivat hiljaa toisiaan.
"Ootko varma?" Jack kysyi hymyillen.
"Joo o? Me mentiin Loganille, te lähitte sen kanssa jonnekki ryyppäämää-" aloitin.
"Hei muute miks teilä ei oo krapulaa?" Kysyin hämmentyneenä.
"Koska, me ei olla tyhmiä ja juoda kokonaista vodkapulloa kaverin kanssa" Zach sanoi.
"Ole hiljaa sä et ees saa juoda" sanoin Zachille pyörittäen silmiäni.
"Nii mutta me tultii Loganille, te menitte juomaan jättäen minut ja Chloen kahestaan jolloin me mentiin juomaan ja hetken päästä tultiin ettimään Jonahi ja muut jolloin minä ja Jonah lähettiin kotiin" sanoin luetellen kaiken minkä muistin.
"Ei se nyt iha sillee menny.." Corbyn sanoi ja pojat vaan tuijotti toisiaan.
"Mitä mitä mä tein?" Kysyin huolissaan.
"Näin:" Jonah sanoi ja aloitti.

Takaisin heitto viime iltaan...

"Ensin me päästiin Loganille jolloin Logan esitteli meidät Chloelle. Me lähdettiin poikien kanssa juomaan jättäen sinut ja Chloet kahdestaan"
"Te menitte myös hetken päästä juomaan jolloin teilä alko selvästi riistäytymään se" Zach selitti ja Danielin pizzat tuli.

Haukkasin pari palasta kunnes jouduin juosta vessaan ja kaikki tuli ulos...

"Ja mistä sä tiedät että se alko riistäytymään?" Kysyin kun pääsin hetken päästä ylös vessasta.
"Jade sielä oli muitaki ku me. Ihmiset kyllä huomas teidät ja minä ja pojatki välillä nähtiin teijät" Jack kertoi.
"Te kävelitte ympäri Loganin asuntoa ollen aivan liian ystävällisiä ihmiselle joita te ette ees tuntenu" Jack kertoi.
"Jompikumpi teistä sai täydellisen idean ja te kiipesitte pöydän päälle tanssimaan ja laulamaan" Daniel sanoi.
"Te myös samalla aloitte riisua vaatteitanne" Jack lisäsi naurahtaen.

"Ei kamala mä muistan sen" sanoin nolona.

"Joku tuli kertomaan mulle teistä joten mä olin tulossa hakemaan teidät alas sieltä mutta.." Jonah aloitti.
"Muutta... kun mä näin teidät sä olit lattialla nauramassa samalla kun Chloe makas pöydällä nauramassa" Jonah kertoi.
"Ja vihdoin kun mä olin saanut teidät kunnolla pöydältä mä jätin teidät viideks minuutiks vartoimatta ja te olitte jo hävinny" Jonah jatkoi.
"Seuraavaks tyypit tuli sanoo et noilta saa sylitansseja osottaen teitä" Zach sanoi nauraen.

"Et oo tosissa miks mä en muista" sanoin samalla kun häpesin aivoni irti.

"Te myös tarjositte mulle ja Zachille sellasen" Jack kertoi nauraen.
"Kello oli sillon tyyliin 2 yöllä ja te halusitte lähtä uimaan mutta Jonah esti teidät" Corbn kertoi.
"Joten te menitte kylpyhuoneeseen ja laitoitte kylvyn täyteen vettä ja pyöritte sielä" Corbyn kertoi vielä nauraen.
"Vaikka pihallahan oli uimaallas" Jack sanoi.
"Hetken päästä sä oksentelit kukkapuskiin ja vaikka minne muualle" Daniel huokaisi.
"Sinä ja Chloe yhessä vaiheessa myös olitte kiipeämässä aidan yli että te voisitte karata" Jonah sanoi.
"Se aita oli portti ja se portti oli auki" Jonah sanoi ja pojat repesivät.
"Jaa sen jälkeen sä tulit mun luo ja me lähettiin" Jonah kertoi.

"No oli kiva kuulla" sanoin ja juoksin takaisin vessaan pidelleen suutani. Okensin vessanpönttöön  kaikki mitä tuli ja istuin taas vessan lattialle.

"Mä en juo enää ikinä" sanoin pojille.

Jonah auttoi minut ylös ja menin makaamaan sohvalle. Koko päivä loppu päivä meni buranaa syödessä ja oksennellessa Jonahin vieressä...

————————————————————
Tää oli aika tosi huono lmao (752 sanaa)

Loved• Jonah Marais ff (finnish)Where stories live. Discover now