Treffit

679 43 9
                                    

Perjantai 08:00

Koulu oli alkamassa ja olin kävelemässä bussi pysäkille Jonahin kanssa.

Me hypättiin bussin kyytiin ja hetken päästä olimme perillä.

"Koulu on syvältä" huokaisin samalla kun laahustimme koulun pihalle. "Niin se on"  "Mitä sulla on ekana?" Jonah kysyi kääntäen katseensa maasta minuun "Mm.. Fysiikkaa" vastasin. "Hyvä nii mullaki" hän sanoi.

Kellot soi, ja kävelimme luokkaan. Opettaja tuli luokkaan ja otimme kirjat esille.

"Sivu 128, lukekaa kappale, tehkää tehtävät ja muistiinpanot" opettaja sano ja istui tuolilleen ottaen kirjan käsiinsä jota alkoi lukemaan.

Sitä ei oikeesti kiinnostanu mitä me opittii ja mitä ei. Vaikka ei se kyllä mu haitannukkaa :-)

Se kappale oli kaikesta tylsästä, ja muusta vastaavasta. Tein nopeesti tehtävät jonka jälkeen piirtelin vihkoon viimeselle sivulle kaikkea turhaa vaikka oisi pitäny tehä muistiinpanoja.

Kun tunti loppu annettiin läksy, joka oli tietenkin muistiinpanot loppuun ja sen jälkeen oli seuraava tunti.

Oli matikkaa ja Daniel oli sielä... Kävelin luokkaan, ja Daniel oli jo sielä.  Istuin luokan perälle, ja vähitellen luokka alkoi täyttymään oppilailla.

"Jade ja Daniel te voitte tänään tehä tehtäviä vaikka käytävällä" Opettaja sano. Huokasin ja nousin ylös ottaen kirjat.

Me käveltiin käytävälle pöytien ääreen ja Daniel alotti opettamaan pinta-ala laskuja.

Opin ne aika hitaasti, mutta kyllä jotenki ne osasin. "Nyt sä voit alkaa tehä tehtävii kysy jos on kysyttävää" Daniel sano ja alotin tehdä tehtäviä.

Matikan tunti meni nopeesti jonka jälkeen oli välkkä.

~skip koulupäivä~

15:00

Minä ja pojat oltiin juoksemassa bussi pysäkille missä bussi jo oli. Me kerettiin kyytiin ja istuttiin alas.

Olin koko matkan olin vaan hiljaa ja katselin maisemia.

Kun me oltiin perillä me noustiin kyydistä ja käveltiin sisälle. Heti kävelin yläkertaan ja nukahin minun ja Jonahin sängylle, koksa en ollu saanu viime yönä hyvin unta joten päätin ottaa pikku päikkärit.

~3h~

Heräsin ja kello oli jo 18:00. Nopeesti otin koulukirjat esille ja tein tunnissa kaikki läksyt. Sen jälkeen aloin valmistautumaan treffejä varten.

Vaihdoin vaatteet ja levitin ihan vähän meikkiä kasvoille.

Vaihdoin vaatteet ja levitin ihan vähän meikkiä kasvoille

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


Jonah oli jo alakerrassa valmiina. Kävelin alakertaan ja Jonah istu sohvalla. Se nosti se katseen ja nous seisomaan.

"Sä näytät... mahtavalta" Jonah sano ja punastuin. "Kiitti nii säki" sanoin. "No mennääks?" Se kysy. "Joo mennää" vastasin ja me käveltiin ulos.

"Minne me mennää?" Kysyin. "Perinteisee leffaa sielt tullee annabelle 3" Jonah sano. "Mä vihaan kauhuleffoi" sanoin. "Mä tiiän" Jonah sano ja vinkkas silmää.

Me mentiin uberilla leffateatterille ja ostettiin liput.

"Miks mä suostuin kattomaan tän" sanoin ennen kun me käveltiin paikoillemme. "Mä mietin samaa" Jonah sano ja me istuttiin alas.

Leffa alko ja no se ei ehkä ollu mun lemppari. Säikähin vaikka kuinka monia kertoja ja kun se oli loppu mä oli nojaamassa Jonahiin sen käsi mun ympärillä.

22:30

"Oliks hyvä leffa?" Jonah kysy kun me käveltiin ulos leffateatterista. "Säikähin varmaa 1000 kertaa" sanoin. "Melkein" Jonah sano naurahtaen.

"Minne me nyt ollaan menossa?" Kysyin. "Syömään kuuluisaan in n out iin" Jonah sano. "Hyvä mulla onki nälkä" sanoin. "Sama" Jonah sanoi ja me jatkettiin keskustelua.

Me päästiin in n outtiin, ja yritin maksaa mun ruuat ite mutta Jonah silti halus maksaa ne.

Me istuttiin pöytään ja odotettiin meidän ruokia. "Ei sun ois tarvinu maksaa" sanoin. "Mä vaadin ja mähän sut tänne toin joten mä myös maksan kaikki" Jonah sanoi, ja pyöritin mun silmiä leikitellen.

Ruuat tuli ja me syötiin. "Huomenna on tanssijaiset" Sanoin syöden hampurilaistani. "Jep?" Jonah sanoi. "Aijotko sää mennä kenenkää kans?" Kysyin. "Empä usko" Jonah sanoi.

Me syötiin loppuun ja lähettiin ulos kävelylle.

Kello oli 00:40 joten ulkona ei ollu enää melkein yhtään ihmisiä.

Käveltiin pellolle jossa kaikki yölliset tähdet ja kuu näky.

"Täälä on kaunista" sanoin. "Täysin samaa mieltä" Jonah sanoi. Me juteltiin samalla kun me käveltiin ympäri pelto, ja kaikki oli hiljaista ja rauhallista.

"Väsyttää" sanoin haukotellen ja nojasin Jonahii. "Tahoks sä lähtä kottii?" Jonah kysy. "Eiii en ainakaa vielä" sanoin. "No hyvä koska täälä on sopivan rauhallista" Jonah sanoi.

Sielä oli aukio joka oli pelkästään nurmikkoa ja me maatiin siinä.

"Tähet on kivoja" Jonah sano katsellen tähtiä. "Sen takii mä tykkää susta" sanoin tajuten mitä mä just sanoin.

"Ai mitä?" Jonah kysy. "Ei mitää unoha" sanoin. "Jonah" "Nii?" "Eiku unoha" sanoin miettien samalla sitä että mä en voi tykätä Jonahista enempää kun kaverina. Koska oonhan mä ny sen bändi kaverin exä.

Vittsi saaakeli tunteet tappaa mut tällä menolla.

Aika meni nopeesti juttelemisessa ja hetken päästä kello oli jo 1:00.

"Okei joo nyt lähetää" sanoin naurahtaen. "Okei Okei mennää" Jonah sano ja me noustiin ylös.

Me käveltiin tielle ja tilattiin uber. Se tuli noin 10 minuutin päästä ja me vaan seistiin tien varressa kattoen kun autot meni ohi.

Se uber tuli, me päästiin kyytii ja se vei meidät poikien talolle.

"Mua väsyttää ihan liikaa" sanoin haukotellen ulkona samalla kun kyl tuuli tuntu mun naamalla. "Nyt sä pääset nukkuu" Jonah sano ja avas oven sen avaimilla.

Käveltiin sisään, potkin kengät pois ja heitin mun laukun lattialle. "Mä meen nukkuu" sanoin haukotellen. "Nii mäki" Jonah sano me käveliin yläkertaan ja kävin nopeesti pesemässä meikit pois ja vaihtamassa yö vaatteet.

"Öitä" sanoin hymyillen kaatuen sängylle. "Öitä" Jonah sano vessasta. Nopeesti nukahin peittojen alle.

————————————————————
On ollu vähän kiireitä ja stressiä koulun kanssa nii ei oo kerenny kirjottaa💕

Loved• Jonah Marais ff (finnish)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon