1.Bölüm

48 4 1
                                    

Silam. Bir ünlü ya da model koymadım kafanızda karakteri nasıl şekillendirmek istiyorsanız öyle yapabilirsiniz ama ben ileriki bölümlerde kızın nasıl bir görünüşe sahip olduğunı anlatacağım. Bir zahmet o kadarını yapayım kxkdlsöwşwçşd.

Bu kitap hakkında düşüncelerinizi yazmayı unutmayın çünkü nedense bu kitabın yeri bende ayrı oldu :P

İlk adam akıllı kitabım çünkü.d

Kitaba başlama tarihiniz 🙏

İyi okumalar.

-1.Bölüm-
▪️

Şimdi size genç bir kızın yaşam hikayesini anlatacağım. Doğumum, 9 aydan erken olmuştu. Annemin karnını tepiklerimle rahatsız ettiğimden erken doğum başlamıştı . Aslında bir nevi erken doğum benim suçumdu ama olsun. Yere ilk ayak bastığımda 7 ilk konuştuğumda ise 10 aylıkmışım ve ağzımdan çıkan ilk kelime kırmızı olmuş.

Herkes anne, baba der ben renk söylerim bu da ayrı bir ironi. Kırmızı diyerek kim aklıma soktu derseniz eğer baş belası ablalarımdı. Oy birliğiyle bir renk seçmişler ve annemler yokken kulağıma söyleyip durmuşlardı. Bana öyle anlattılar yani. Niye yaptıkları hakkında bir fikrim yok. Mantıklı bir açıklamasının olduğunu da pek düşünmüyorum açıkcası. Gelelim ismimin konulmasına. Ben 1 yaşına girdiğimde ismimi koymuşlar. İsmim koyulana kadar 'pişt' 'hişt' diye sesleniyorlarmış. Eh bu da bir ses sonuçta dönüp bakıyormuşum, bu da onlar için yeterliymiş. Neden ismimi koymadınız ve bana bunları yaşattınız diye sorduğumda isim beğenmedik diyorlardı.

Ve gelelim beğendikleri isime...

Çilek.

Evet ismim Çilek. Yenen, hani meyve olan ve evet kırmızı olan.

Kulağa komik geliyor... En az ismimi koyan annem kadar.

İşte asıl hikayem bu. Doğma, büyüme ve isim koyma olarak 3 bölümden oluşuyor. Bir de bu bölümlerin içine aile içinde yaşama bölümünü ekleyebiliriz sanırım. Çünkü inanın kolay değil. Çok zorlanıyorum çok. Mesela,babam Ömer beni erkek olarak görüyor daha doğrusu öyle görmek istiyor. Normal değil yani. Hiçbirimiz normal değiliz hem de.

Adam, 3 kız çocuğundan sonra nasıl travma yaşadıysa arada hatları karıştırıp beni 'aslan parçası' ya da 'oğlum' diye seviyordu. Bende sesimi çıkarmıyorum, aslan parçası olmak güzeldi ama bir süre sonra can sıkmıyor da değildi. Ben babasının prensesi olmak isterken aslan parçası olmuştum hem de isteğim dışında. Üzüntülüyüm.

Baş belası ablalarım:Gonca , Lale ve Akasya.

Hepsinin birer çiçek ismi olması tamamen tesadüf. Gonca'yı 4 yapraklı yoncadan esinlenmişler ama yonca demenin çok garip kaçacağını düşündükleri için Gonca koymuşlar. O yüzden ismim Çilek ve demesi çok normal. 27 yaşındaydı ve en büyüğümüz olarak ilk sırayı kapmıştı. Sadece sözde 27 yaşındaydı , beyin yaşı 4'ü geçmezdi bana kalırsa. İç mimarlık okumuş, ismi değişik hala ezberleyemediğim bir yerde çalışıyordu ve evde kalmıştı. Evlenmeyi de düşünmüyor, bekarlık sultanlıktır diyerek baba parası yemeyi kendine motto edinmişti.

Lale'yi Lale Devrinden çıkarmışlar ve koymuşlar. Arada sırada devrim yapmış kız diye dalga geçiyordum ama suratıma yastık yiyip Lale ablam tarafından üstüme çıkılıyor ve yüksek çaplı bir boğulma olayı yaşanıyordu. Gerçi bunu demesem bile yastıkla boğuluyordum ama tabi bu bir dip not. 25 yaşında olarak ikinci sırayı kapmıştı. Okul öncesi öğretmenliği okumuştu, şu an özel bir okulda çalışıyordu. Çocuklarla arası müthiş iyiydi ve bayılıyordu. Ben olsam dayanamazdım. Ali adında bir sevgilisi vardı. Yakın zamanda evden şutlamayı düşünüyordum çok bile kalmıştı.

Çilek RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin