Taş Komşularım

3.1K 27 0
                                    

Ben Mina. 16 yaşındayım. Sarı saçlarım ve  mavi gözlerim var. İnsanlar genelde güzel olduğumu söylerler ama ben kendimi söylendiği kadar güzel bulmuyorum ve Ava'yı hep daha güzel bulurum. Ava benim karşı komşum aynı zamanda en yakın arkadaşım. Tanıştığımız günü asla unutmam. 4 yaşındaki bir çocuğun buraya taşınmak istememesi gibi yine 5 yaşındaki bir çocuk tarafından teselli edilmiştim ve o da Ava'ydı. O günden beri hep beraberiz.  Ava'yla birlikte onun arkadaşlarıyla tanıştım ve geniş bir grup oluşturduk. Bu yıl eski sevgilim Kaan'dan sonra yeni yeni eski halime döndüm. Çaktırmayın ama Burak'la Ava çocuğu yüzlerce kez tehdit edip dövdükten  sonra yüzüne bakamaz oldum. Voleybolcu olduğum fit bir insanım ve spordan anlarım.

Ben Ava.17 yaşındayım. Kahverengi saçlarım var. Gözlerim de garip bir şekilde yeşil  ve sorarsanız çok güzelim. Çok çıkma teklifi almakla beraber dünyadaki en megaloman insan olduğumu söylerler.  Ava taktikleri kural #1 eğer birini sevmezsen onu istemediğini her saniye belli et. Şahsen Mina herkese iyi davranır. Kendine çirkin diyen barbi bebeklere benziyo. Mina gibi voleybol oynuyorum. Mina kardeşim gibi ve herşeyimi bilen tek insan. Asla insanların önünde ağlamam. Mina'dan biraz kısa olsam da oldukça uzunum. En büyük hayalim karşı komşumuzun tatlı bir gey olmasıydı ama şapşal Mina taşındı ne yaparsınız kader. Annem ve babam boşandığı için çok klas bir hayat sürüyorum. Genelde evde annem olmuyor zaten. Kimseyi takmadan istediğim gibi giyinirim.  

Grubumuz: Mert- 16 yaşında kadın kılıklı sürekli trip atan ve romantik filmler izlemeyi seven bi çocuktur. Arada abi arada maço çocuk olur. Ela gözleri ve kahverengi saçları vardır ve saçları o kadar uzundur ki çoğu yerde kız mı erkek mi olduğu anlaşılamaz.

Burak- 18 yaşında uzun boylu gözlüklü siyah dalgalı saçlı ve yeşile kaçan gözleri vardır. Dünyadaki en saçma surat ifadelerini yapar. Onu hep abi gibi görürüz. Köpeklere arası pek iyi değildir. Hele Mina'nın köpeğinden pek hoşlanmaz ve bütün köpeklerin ondan hoşlandığını sanar. Ava'nın bütün esprilerinin ana karakterinde Burak vardır. Küçüklükten beri Ava'yla kardeş gibiler. Hiç kimse farketmesede Mina'ya platoniktir.

Alper- 18 yaşında sapık ruhlu köpek gibi Ava'nın peşinden ayrılmayan ergen gencimizdir. Ava her Alper'i görüğünde ööggh kusma sesleri çıkarsa da Alper pes etmez ve yavşamaya devam eder. Acayip ergen şarkılar dinler. Kahverengi kısa saçları, bilmiş tavırları ve kulağında bir küpesi vardır. Mina küpelerden nefret ederken Ava bayılır ama ne zaman Mina ooo Alpere mi bayılıyorsun dediğinde Ava kusma seslerini çıkarır.

Ecem- Çok güzel olmasada inanılmaz bir yavşama yeteneği sebebiyle erkekler onu bazen güzel bulabilir. Kız kaşarın anasıdır ve bütün erkeklere yavşamaktan asla çekinmez. Kendini güzel gördüğü için sürrekli Ava'yla kavga ederler. Mina ise bu tip olaylara karışmamayı tercih eder. Sitede oynanan bütün DClerde bütün siteyle öpüşmüş olan arkadaşımızın hala taşınması için Allah'a dua ediyoruz. 


Taş KomşularımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin