Gecenin Sonu Part1

941 12 0
                                    


MİNA'NIN AĞZINDAN

Striptiz yapmam bitince kendimi harika hissediyordum. Bugüne kadar hiç kendimi bu kadar rahat bırakmamıştım sanırım. Berk'e bakınca taktiklerimin işe yaradığını düşündüm çünkü kendinden geçmiş bir haldeydi ve aniden kalkarak tuvalete gitti. Zafer diye düşündüm. 

Direkten kalkıp oturduğum yere dönerken Can bana bakıp baş parmağını kaldırdı. Ava da şaşırmış görünüyordu ama yanına oturunca "Aferin kız! Senden beklemezdim." dedi. Yine güldüm. "Ustasından öğrendik sonuçta." dedim göz kırparak.

Şişeyi tekrar çevirince Ecem ve Barış'ın arasında durdu. Barış soruyordu ve Ecem cesaret dedi. Bunu söylerken garip bakışlar atarak kafasını oynatıyordu. Barış "Canla yiyişin" dedi. 

Vay kaşar diye düşündüm. Ecem "E hadi o zamaan." dedi ve Can'a abartılı bi şekilde yaklaştı. Aniden yapıştı çocuğa.O an kaldım. Can başta biraz geriledi ama sonra aniden o da yapıştı kıza. Sadece izliyorduk hepimiz.

 Ava'ya bakınca yüzünde iğrenen boş bir bakış vardı. Rahatsız olduğunu biliyordum içimden. "Yetmez mi artık." diye bağırdım. 

Sonunda birbirlerinden ayrıldılar. Ecem'in yüzünde tatmin olmuş bi ifade vardı. Ava tek kelime etmedi. Gururlu kız ne olacak.

CAN'IN AĞZINDAN

Açıkçası biriyle yiyişmek her zaman zevklidir.Yani hayır diyecek değilim.Zevk de aldım. Yalan değil yani.

Ava ya bakınca bir belirti anlayayım diye dikkatlice yüzüne baktım ama umurunda değilmiş gibi duruyordu. Gülümsüyor ve konuşuyordu arada yüzüme bakıp her zamanki gibi bakıyordu.

O kadar boş baktı ki yok olmak istedim.Pişmanım demiycem Ava'nın beni siklemediğini anlayınca etrafı dağıtasım geldi. Kendi kendimi yok etmek istedim.Daha fazla kalamıycam "Herkes dışarı!" diyerek kovdum.

Sonra direk odama geçtim.Az sonra odamın kapısı açıldı ve siktiğimin duygusal romeosu yani Berk sırtımı sıvazladı.

BERK'İN AĞZINDAN

Canlardan çıkınca Mina'yı görmem gerektiğini hissettim. Doğruca Minalara gittim. Kapıyı açınca her zamanki güzelliğiyle karşımda duruyordu.

 "Caddeye  inmek ister misin biraz?" dedim. "Olur biraz kendimize geliriz belki." dedi. Biraz daha bana bakarsa dayanamıycaktım artık. 

Aşağı inince  yürümeye başladık. Mina elbisesinin içinde üşümüş görünüyordu. Ona ceketimi verdim. Üstünde çok güzel duruyordu.

 "Bu akşam çok.. Farklıydın.. "dedim. "Hahahah. Belkide. Ama 2 gün önce tanıştık beni daha tanımıyorsun bile. Bu halimle sevmedin mi beni yoksaa." dedi.

 Sarhoş olduğu her halinden belliydi ama o kadar tatlı ve seksiydi ki. Onu belimden tutup kendime aniden kendime doğru çektim. "Ben seni her halinle severim." dedim. Ve o anda dudaklarımız buluştu.

MİNA'NIN AĞZINDAN

Sarhoş halimle bile ayılmıştım. Üst dudağımı emdiğinde yavaşça inledim ve karşılık vermeye devam ettim Bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyordum. Beynim bu daha dün tanıştığım çocuğu sevdiğimi kabul etmişti. Kahkaha atmaya başladım ama ne yazık ki hala sarhoş olduğum gerçeği değişmemişti. Birden gözlerim karardı...


Taş KomşularımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin