Hepinize çoook teşekkür ederiz 300ü aştı okumalarınız rüya gibi! Çook mutluyuz ama yorum yapan yok :( Yorum yapanla tanışmaya karar verdik :D
Mina'nın ağzından
Sabah bacağımda bir şeyin yürüdüğü hissiyle uyandım. Kafamı kaldırıp bacağıma bakınca alt bacağımda hayvan kadar bi arının yürüdüğünü gördüm. "Arıı, arrııı!" diye bağrınca yanımda Berk hemen uyandı "Noluyor lan." dedi. Ben arı diye bağırırken aniden bacağımdaki acıyla yavaşça sokulduğumu anladım. Berk "Dur sakin ol." dedi ve arıyı itekledi. Bacağım hala zonkluyordu. Berk "İğne içinde kaldı sanırım. Onu çıkartmak için bunu yapmam gerek." dedi. Ben ne yapacağını anlayamamıştım ta ki bacağıma kafasını eğene kadar.
Aniden Berk'in ağzı bacağıma yapıştı. İğneyi çıkarmak için bacağımı emiyordu. Tuhaf bir histi. Acıyı aniden unutmuştum. Yüzüm garip bir ifade almıştı. Filmlerdeki şey resmen başıma geliyordu. Ama böyle bir durumda olunca anlam veremedim çünkü daha dün tanışmış ve bahçede uyuya kalmıştık.
1-2 dk sonra Berk "Çıkardım." dedi. Elinde iğneyi tutuyordu. Allah belasını versin o arının diye düşündüm. " Burada uyuya kalmışız." dedim gülerek. "Evet hayatımın en iyi uykusuydu diyebilirim." dedi kendinden emin bir tavırla. Flört ediyordu. Mavi gözlerine baktım. İçlerinde kaybolabilirdim. O kadar yakışıklıydı ki. Onunla olmayı gerçekten istiyordum, kendimi henüz tanımadığım bu çocuğa bırakmayı her şeyden çok istiyordum.
"Artık eve çıkalım. Annenler sorun etmez değil mi?" dedi gülümseyerek. "Babam ve annemin bir holdingi var bu nedenle İstanbul'a çok gidiyorlar yüzlerini pek gördüğüm söylenemez Ava'yla birlikteyim daha çok. Peki ya seninkiler?" diye sordum. "Annemlerle yıllardır görüşmedim bana amcam bakıyordu o da artık tek yaşayabileceğimi düşündü ve Can'la ev tutmamıza izin verdi. Yani evde yalnızız hep. Sahi bu akşam parti vermek istiyoruz Canla sizin arkadaşlarınızı çağıralım dedik. Yardımcı olur musun?" dedi. Kafamdan bir geçirdim. "Tabi ki." liste hazırdı sonuçta.
CAN'IN AĞZINDAN
Odamda gözlerimi açtım. Yüzümde tatmin olmuş bir gülümseme vardı. Ama kafam çok karışıktı. Dün akşam Ava'yla olanlar gerçekten beni uzun süre sonra hiç olmadığı kadar heyecanlandırmıştı. Onu düşündükçe garip oluyordum. Sanki daha önce böyle hissetmemiştim. Diğer kızlardan farklıydı o. Resmen kahkaha atarak yataktan kalktım. Kapı çaldı o sırada. Aşağım indim belki Ava'dır diye umutlandırdım ama karşımda Berk'in suratını buldum.
"Birileri bu sabah neşeli galiba." dedi.
"Siktir git Berk belanı siktirme." dedim.
"Sakin ol şampiyon." dedi gülerek. "Asıl sana ne olmuş öyle üstünden traktör geçmiş gibisin kıyafet saçlar falan. Şu saçındaki çimen mi.? Naptın lan çimende mi seviştin?" dedim daha da gülerek.
"Hiçbir şey olmadı sadece uyuduk." dedi. "Berk Kılıç bir kızla çimenlerde uyumuş ve hiçbir şey olmamış öyle mii?" dedim piç piç gülerek. "Aynen öyle." dedi kendini koltuğa atarak. "Sadece uyuduk. Bilmiyorum abi kız bende garip şeyler yapıyor. Sabah bacağını arı soktuğu için emdim falan. Buraya taşındığımızdan beri benim için pek normal geçmiyor." dedi. "Oha o ne lan yeni fantezi şekli mi bacak yalama." dedim
"Arı soktu lan kızı sapık herif." dedi.
"Ve sende bu fırsatı kaçırmak istemedin." dedim.
"Onu bırak da bu akşam ki parti için mekanı ayarla Ava ve Mina davetlileri hazırlaycaklar, içkiler benden ortamı da sana bırakıyorum koçum." dedi. "Hallederiz artık." dedim. Berk de kendi evine gitti.
AVA'NIN AĞZINDAN
Gözlerimi rahatsız edici bir müzikle araladım karşımda kim var sorusu beynimi en çok kurcalayan şeydi ama cevabı çok zor değildi. Yatağımın ucuna sakince oturmuş Mina kımıldamadan telefonuna bakıyordu. "Normalde su döker, yastık falan fırlatırdın bu sakin hallerini görmek oldukça ilginç." dedim. Sesimle irkilen Mina heyecanla anlatmaya başladı;
"Kızım sabah neler oldu neler. Bacağımı arı soktu." "Eee?" dedim. "Vee.. Berk arının iğnesini almak için bacağımı emdi." "Oha sokak arası pornoo!" diye bağırarak gülmeye başladım. Dur sus diye beni susturmaya çalışıyordu ama susmaycaktım. Tabi ki aklımdan sabahın o saatinde bahçede ne yapıyordunuz gibi sorular geçiyordu ama sormak için fazla uykuluydum.
"Tamam eve gidelim sana bişey anlatıcam." dedi. Minalara geçtik. "Bu akşam Berk ve Can parti yapıyor ve davetlileri biz ayarlıyoruz." dedi.Can lafını duyunca gözümün parladığını ve yemek gören kediler gibi bakdığıma emindim ama duygu kontrolünde iyiydim. Düsünmezsem olmamiş sayar ve duygularım, düşüncelerim ve sorunlarımdan kaçabilirdim. İkinci pratik cözüm yolu ise uyumak. Uyumak olan her sorunumdan sonra beni tasasız tutuyordu.
Uzun sure sesiz kaldığımı anlayıp cevap verdim."Ne giyicem ya ben?"
"Onu bırak da ilk herkesi ayarlayalım." dedi ve eline telefonu alıp aramaya başladı herkesi. 10-15 dk sonra "Herkes geliyor." dedi yüzünde tatmin olmuş bir ifadeyle. Tabi yeni gelen yakışıklı çocuklar evlerinde parti verecek olsa kaçırmaz kimse.
"Ay Ecem orospusu bunlara yavşıycak falan hiç çekemiycem. Abartırsa yapıştırırım bir tane suratına." dedim. "Aynen." dedi ve bir şeyler söylemeye başladı ama o konuşurken ben aniden durup "Dün Canla öpüştük." dedim konuşmaya devam ederken bir anda söylediğim şeyi idrak etti ve "Bir dakika bir dakika ne dedin sen?" dedi.
"Akşam etek giyelim mi diyodum en son yaa." dedim.
"Hayır hayıır sen ne dediğini çok iyi biliyosuun anlat hemen." dedi. Hızlıca anlattım. Artık heyecanımı benimle paylaşan bir Mina vardı.
BERK'İN AĞZINDAN
Canların evine akşama doğru geldim ve ortam yıkılıyordu. Her şey mükemmeldi. Spot ışıklar etrafta dolaşan garson kızlar. Striptizci de olur diye düşünmüştüm sonuçta Can'ın partisiydi ve İstanbul'da yaptığı partilere göre ortam oldukça masum görünüyordu ama yoktu iyi ki de yoktu bu ortama getirsek hoş olmazdı.
"Her şey süper olmuş kardeşim." dedim. "Uğraştık abi. Ava'yı etkilemek istiyorum." dedi. Sırtını sıvazladım ve o sırada arkaya bakınca gözüm takıldı. Mina gelmişti. Üstünde siyah kısa yapışan bi elbise vardı. Resmen her yerini görebiliyordum. Saçları dümdüzdü ve makyaj yapmıştı sanırım 5 dk boyunca mal mal baktım.
CAN'IN AĞZINDA
Berk nereye böyle şaşkın bakışlar atıyor diye kafamı döndüm ve kısacık göğsünün hemen altında biten bir blüz ve poposunun altında biten kısacık bir şort giymiş Ava'yla karşılaştım. Berk'i şimdi çok iyi anlamıştım. Kulaklarımda uğuldayan müzik sesiyle bir şarkının bitip yenisinin başlamasına yeticek bir süre boyunca orada durup bakakaldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taş Komşularım
Teen FictionMina ve Ava okulun gözde ikilisi ayrılmayan en yakın arkadaşlar hayalleri aratmayacak bir hayat yaşarken. Hayatlarına birden iki birbirinden yakışıklı çocuk girdi.