Okuyanlara teşekkür ederiz gençler. Daha yeni yazıyoruz ama okumanız önemli .Gerçek hayatta da bunu 2 kız olarak yazıyoruz, karakterlerin çoğu gerçek :D Gerçek hayatta da Ava ve Mina gibi çok yakın arkadaşlar ve komşularız :D Huylarımız ve özelliklerimiz de benziyor bu nedenle okumanız bizim için çok şey ifade ediyor.
Ava'nın ağzından
Kafamı çevirince Can denen sinir bozucu ama fena yakışıklı çocuk, Berk ve Mina kankiş olmuş konuşuyor. Ben Ava olarak Minayı öldüreceğimi biliyor ama sonraya atıyordum. Hepsi Can bile gülüyordu. Mina bakışlarımdan rahatsız olan kadar uzun uzun baktım. O anda yan masadan tanımadığım bir grup çocuk içlerinden bir tanesi beni yalnız yakalayınca uzunca bakmaya göz kırpmaya başladı. Rahatsız olup telefonumla ilgilenirken arada Can'ın da bana baktığını hissedebiliyordum o anda yandan "Bir sorun mu var?" diye bir ses geldi.
Can'ın ağzından
Bu bebe kim oluyordu lan! Yarım saattir kızın peşini bırakmadı zaten, bakmaktan kafası kopacak. Bide utanmadan "Evet sorun var. Ne yapıcaksın lan." dedi. Gerçekten sinirlenmiştim "Bana bak bebe seni doğduğuna pişman ederim sus bence." dedim. Arkadan da Berk beni tutmaya çalışıyordu. "Sakin ol. Bulaşma şimdi belaya ilk günden." dedi. Ama ben çok kızmıştım çocuğun yanına gittim ve yakasına yapıştım. Ava'ya baktığımda bundan çok zevk alıyormuş gibi görünüyordu ve bu da benim gülümsememi sağladı. "Bana bak bir daha seni bu kıza böyle bakarken görmeyeyim kaybol hemen." dedim. Araya Mina girdi ve ikimizi ayırmaya çalıştı. "Sakin olun tamam." dedi ve beni alıp uzaklaştırdı. Arkamızdan Ava ve Berk de geldi.
Mina'nın ağzından
4'ümüz diğerlerinden biraz uzaklaştık ve Ava'ların evine çıktık. Her zamanki gibi annesi evde yoktu. Birlikte koltuğa oturduk Can çok sinirlenmiş görünüyordu. Ben içecek bir şeyler getireyim." dedim ve Berk de " Bende yardım ederim." diyip peşimden geldi. Arkamı dönünce Berk'le burun buruna geldik. Çok yakındık. Tam arkamı dönünce belimden tuttu ve kendine daha çok yaklaştırdı. Utandığımı hissettim. "Kızarıyorsun." dedi. "Ne yok öyle birşey." dedim kıkırdayarak. "Neyse. Şey. Ben. Su almalıyım." dedim.
Ava'nın ağzından
Can'a baktığımda yanıma oturmuş kolunu arkama atmıştı.Bende zaten sinirli ve beni kurtarmıştı ama benim sorularımdan kurtulamazdı. ''Neden bu kadar sinirlendin, veya keşke dövseydin ,seni durduranları ben tutardım yaa'' dedim Şokla bana baktı.''O çocuktan uzak duracaksın.'' dedi. ''Yok bide bana beni öldürecekmişsin gibi bakma, hani kızlar bana beni yiyecekmiş gibi bakar genelde.''.''Ama ben lezbiyenim.'' deyince şok oldu. Ben bir gülmüşüm var ya ciddileşince ''Beni önemseme gereksiz.'' dedim. Şimdi sinirlendi işte. "Şimdi sen lezbiyen misin?" dedi kahkaha atarak. "Hayır tabi ki ama sen benim hiçbirşeyimsin. Bugün tanıştık ve şu aşırı korumacı tavırların beni oldukça rahatsız ediyor." dedim. Kolumdan tuttu ve kendisine yaklaştırdı. "Bak güzelim seni istediğim zaman istediğim şekilde umursarım ve şu "aşırı korumacı" tavırlarıma alışsan da iyi olur." dedi. "He bebeğim he." dedim ve mutfağa yöneldim.
İçeri girdiğimde Berk ve Mina birbirlerine manyak gibi bardaklarla su atıyorlardı. Yaşlı bir kadın gibi ah zamane gençler bakışımı atarak "Birinin köpeğine mama vermesi gerek Mina ben size gidiyorum." dedim ve evden çıktım. Can arkamdan geliyordu ve eğer onu içeri alacağımı sanıyorsa kapıyı yüzüne kapatacağımı anlasa iyi ederdi. Tam ben kapıyı kapatacakken Can araya ayağını attı, Can'ın arkasından aniden Burak geldi ve "Nerelerdeydin bebeğim?" diyerek içeri girdi. Can yine çok sinirli bir ifadeye girdi ve arkasını dönüp uzaklaştı.
Berk'in ağzından
Su savaşından sonra saçlarımdan su damlıyordu. Mina ya baktım ve çok güzel görünüyordu.Su sayesinde vücut hatları daha da belirginleşmişti. Bacak boyu da fazla uzundu. O da bana bakıyordu sonra direk konuşmaya başladı '' Ava beni kesin dövecek.'' dedi ama anlamıştım sırf konu değişsin diye demişti. Daha demin sadece belinden tutabilmek nasıl olur diye ona sarılmıştım ve acayip iyi gelmişti. İçeri üstünü değiştirmeye gitti bende Ava 'nın evini geziyordum. Mina'yla küçüklükten beri bir milyon fotoğraf çekinmişler: Bir fotoğraf dikkatimi çekti burada uzun yakışıklı bir erkek Mina'ya sarılıyordu. Arkadan gelen Ava elinde su balonu taşıyordu. Ve hepsi çok mutluydu. Çok merak etmiştim bu çocuk kimdi ve neden Mina'ya sarılıyordu? Fotoğraflarda birçok farklı erkek vardı ama o çocukta kalmıştı aklım. Mina'yı bir an yakalayıp kesin soracaktım. Harbi bu kız neredeydi. Bende odalara gireyim dedim. Yukarı çıktım. İlk oda neredeyse hiç girilmemiş bir ebeveyn odasıydı. Bende rahatsız olup çıktım. İkinci oda Ava'nındı duvarlar albüm kapakları gazete haberleri ve fotoğraflarla kaplanmıştı.Üçüncü odada artık Mina vardır diye girdim.Yok burada misafir odasıyıdı ama Mina'nın ıslanan kıyafetleri burdaydı. En son lavabaya bakmak aklıma geldi ve orda saçını kurutuyordu. "Hey." dedi. "Hey. Yandaki yatak odası kime ait acaba?" dedim. "Ya en baştaki oda Ava'nın ailesi boşandığı için sadece annesine ait, o da pek evde olmaz. Şu Ava'nın yandaki de normalde misafir odası ama ben Ava'larda fazla kaldığım için benim odam sayılır. Kıyafetlerim de burada." dedi gülerek. Artık dayanamıyordum sormalıydım.
" Bak şey biraz garip olacak ama bir şey sormak istiyorum. Aşağıda sen ve Ava'nın resimlerine bakıyordum ve biri gerçekten aklıma takıldı. Ava elinde bir su balonu tutuyor, senin yanında bir çocuk var falan." "Haa sen Kaan'ı diyosun." dedi konuşmamı bölerek. "Bak o benim sevgilimdi gerçekten uzun süre çıkmıştık ama işte yeni ayrıldık. Aslında bütün resimlerimi attığımızı sanıyordum fakat bu kalmış herhalde." dedi. Acayip rahatlamıştım. "Iıı yani şu an bi sevgilin yok sanırım değil mi?" dedim utanarak. Tam cevap verecekti ki aniden alt kattan kapı açıldı ve merdivenlerden Burak ve sırtında Ava yukarı geldiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taş Komşularım
Teen FictionMina ve Ava okulun gözde ikilisi ayrılmayan en yakın arkadaşlar hayalleri aratmayacak bir hayat yaşarken. Hayatlarına birden iki birbirinden yakışıklı çocuk girdi.