BURAYI OKUYUN ÇÜNKÜ SİZİN ADINIZ DA BURADA OLABİLİR Ani bir okuma artışıyla 1.7k ya geldik ve çook mutluyuz. Thanksler beybisi. Vote veren ve takip eden: mor_piremses / krisinRapi / almila_bozkurt / heyouhelpme_11 / GDangel / shevek / nursaadet / cansupekinn / BayanMumya / özellikle güzel yorumlarıyla bizi mutlu eden terbiyelimanyak / sevvalcicekkk / mormavi06 / FeyzaNurSalci / ece_durmaz / merveustunbas / eksiksiz vote veren gngr002 / crn002 / gurbet_bjk / maya1229 / phen_ayca100 / Zeyneppay / alinesibesarica / gokceakgol7 / Size çok çok çok teşekkür ederiz aşklar. Gerçekten sizi seviyoruz. Eğer böyle shoutout yapmamız hoşunuza gittiyse söyleyin yorum yapın falan devam ederiz. Bide cast ekledik önerilerinizi bekliyoruz.
MİNA'NIN AĞZINDAN
Sabah lanet alarmın sesiyle uyandım. Sağıma bakınca Ava'nın bacağı üstümde biz koltukta mal gibi yatıyoruz noluyor oldum ve o anda beynime bu günün okulun ilk günü olduğu sinyalleri çaktı ve hızlıca ayağa kalkıp Ava'yı dürtmeye çalıştım ama ne kadar dürtsemde bir türlü uyanmadı.
Ortalıkta yıllardan kalma voleybolcu şortuyla panik içinde koşuşturuyorum derken kapı çaldı. Gittim açtım karşımda bol gömlek ve kravat takmış bir Berk bulunca mutluluktan havalara uçtum. Üstüne atladım kısa bir an öpüştük ve arkada iğrençsiniz bakışı atan bir Can vardı.
"Hahah sende hoşgeldin." dedim ve kısa bi an sarıldım. İkiside aniden üstüme baktılar. Muhtemelen sabahın köründe fazla kısa bir voleybolcu şortuyla ne yaptığımı merak etmiş olmamlıydılar.
"Sadece sormayın." dedim. Omuz silktiler.
"Şimdii gerçeklere dönelim. Önemli bir konumuz var. Ava'yı uyandırmalıyız." dedim.
Ben Ava diyince Can'ın gözleri açılmıştı ve yüzünde bir piç smile belirdi. "Ben ne yapabiliceğimiz biliyorum." Evden çıkıp kendi evine gitti ve bir kaç dakika içinde amfi ve gitarıyla geri döndü.
"Hadi bakalım Ava hanım şimdi nasıl uyanmıyosun görelim" dedi hayatımda gördüğüm en haince bakışla. Ava'nın yatağının yanına gitti amfinin sesini falan ayarladı ve gitarı çalmaya başladı.
Ava'dan bir "Ananı sikiymm." bağırtısı yükseldi. Aniden enerjiyle kalkması ve Can'ın peşinden koşturması bir oldu. O an kendi kendime gülümsedim. Birbirlerine çok yakışıyorlardı. "Hadi okula geç kalıyoruz birbirinizle "wattpadı aratmıycak aşkınızıı" sonra yaşayın." dedim Ava'ya gönderme yaparak. Anlamış olmalı ki aniden bana dönü ve "Evet bence de giyinelim." dedi ve beni kolumdan tutarak üst kata çıkardı.
Ava üstüne beyaz askılı blüz ve üstüne hırka giydi altına da okulun zorunlu pileli eteklerinden ama tabi Ava'nınki üstümdeki o kısa voleybolcu şortundan daha kısa mübarek :D Diz üstü kısa çorap giydi ve "Ben hazırım." dedi. Hazırlığa bak diye düşündüm.
Bende diz üstünden çok daha kısa yani oldukça kısa sayılabilicek bi etek (tabi Avanınki yanında öğretmen eteği sorma) klasik gömlek giydim ve kollarını sıvadım. Bide diz hizası çorap giydim ve "Hadi gidelim beybi okuldakiler bizi beklerr." dedim
CAN'IN AĞZINDAN
Benim arabama atlayıp okula geldik. Güzel bir binaydı. Beyazdı ve eski görüntülüydü. Ortada mal mal heykeller vardı. Pek anlam veremedim ama neyse dedim ve birlikte okulun büyük kapılarından içeri girdik.Bütün gözler üzerimize çevrildi. Ava ve Mina buralarda popüler olmalıydılar herhalde. Yanımıza çeşitli insanlar geliyordu. Hiçbirini tanımıyordum ama çokta umrumda değildi. Çoğu Berk ve beni gören salyaları akan kızlardı.
Berk Mina'yı daha çok kendisine doğru çekti ve Mina "O benim kızlar boşuna heyecanlanmayın." dedi. Kızlar bozulmuş gibilerdi ama o sırada bakışları bana ve Ava'ya yöneldi. Ava'dan korkuyorlardı o yüzden benim onunla olup olmadığımı anlamaya çalışıyorlardı.
"Boşuna bana bakmayın Can'la sadece arkadaşız." dedi Ava kelimelerin üstüne basarak ve bana piç smile attı. O sırada bize doğru gelen tanımadığımız bir kaç çocuğa doğru koşup hepsine teker teker sarıldı. Ve biriyle öpüşmeye başladılar. Ciddi ciddi öpüşüyorlardı. Demek ki gizli sevgilisi bu çocuktu.
Bozulmuş muydum? Belki
Ama kimi kandırabilirdim ki gerçekten sinirlenmiştim
Minaların yanına gittim ve Mina bana dönüp "Takma kafana geçer gider." dedi. Mina iyi bir kızdı. Onunla sohbet etmeyi seviyordum ve bana Ava'yı anlatıyordu ara sıra. Bu hoşuma gitmiyor değildi.
Yanımıza az sonra Mert ve Burak geldi. Mina'ya sarıldılar ve konuşmaya başladık.
AVA'NIN AĞZINDAN
Can'a baktım ve zafer sırıtışıyla gülümsedim. Başarmıştım. Yüzünden belliydi kıskançlıktan ölüyodu. Gebersin zıbarsınn O dcde Ecem'le yiyişmenin intikamını alıcaktım daha çok...
MİNA'NIN AĞZINDAN
Can için gerçekten üzülüyordum. Ava onu kıskandırmak için o futbol takımındaki Umut denen mankafayla çıkıyordu. Tamam belki yakışıklıydı. Tamam belki Ava'nın tipiydi tamam ama yinede hepimiz neden böyle yaptığını biliyorduk.
Düşüncelere dalmış Mertlerle konuşurken aniden herkes fısıldaşmaya başladı. Ne oluyo diye düşünürken aniden bütün gözler kapıya çevrildi. Başta tanıyamasam da kim olduğunu çok iyi biliyordum. Tek sorun neden burada olduğuydu. O Amerika'ya taşınmamış mıydı? Burada ne işi vardı? Ve neden bu kadar değişmişti. Artık daha karanlık görünüyordu ama hala çok yakışıklıydı. Hatta belki daha yakışıklıydı. O an ne yapacağımı bilemedim. Eriyip gidicektim sanki. İçimde duygular patlıyordu. O an gözlerimiz birbirini bulunca kim olduğunu çok iyi bildiğimi farkettim.
O Kaan'dı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taş Komşularım
Teen FictionMina ve Ava okulun gözde ikilisi ayrılmayan en yakın arkadaşlar hayalleri aratmayacak bir hayat yaşarken. Hayatlarına birden iki birbirinden yakışıklı çocuk girdi.