Doğruluk mu Cesaret mi?

902 18 6
                                    

Vay canına 500 okunma! Çok mutluyuuz!! Votelara devam ve yorum yapın biraz yaa :D

MİNA'NIN AĞZINDAN
İçeri girdiğimizde ortam inanılmazdı. Partilere katılmayı pek sevmezdim ama giydiğim elbiseyle bugün kendime güveniyordum. Bol bol içip eğlenecektim. Berk'e bakınca dili tutulmuş gibi baktığını gördüm. İyi gidiyordum güzel başlangıçtı.

Çok geçmeden Berk yanıma geldi. "Çok güzel olmuşsun." dedi. Güldüm.

 Yana bakınca Can'ın Ava'ya "Bu kıyafet ne Ava!" diye bağırdığını gördüm. Tekrar güldüm. "Diğerleri yok mu?" dedim. "Gelirler herhalde." dedi. 

2 dakika  sonra içeri sırayla geri kalanlar geldi. Ecem Berk'in yanına gelip "Merhaba ben Ecem. Parti süper sende öylesin. Harikasın yaa!" deyip elini Berk'in omzuna koydu. Üstüne parıltılı göbekte bir bluz ve etek giymişti. Bu kızı daha fazla çekemeyecektim.

Yanlarından ayrıldım ve yanımdan geçen bir garsondan ilk shotımı aldım. Onu kafama diktikten sonra yanıma Can geldi. 

"Yavaş ol yoksa seni buradan ambulansla çıkarıcaz. Neye içiyoruz bari?" dedi kendine bir içki alırken. "Orospu kızlaraa." diye bağırdım.

 "Küfür mü ettin sen? Oha lan. Küfür etmeyi öğrenmiş küçük kızımızz.."

 "Siktir git Can." dedim ikinci shotımı alırken. Eveet arkadaşlar 2 shotla kafa bulabilirim içmeme nedenim de bu. "Bacak emmeler falan. Good girl gone bad yani." dedi. "Hahahahah." dedim kendimde değildim artık.

AVA'NIN AĞZINDAN

Mina ilk shotla kafa bulmuştu.Her yerden kahkahaları ve küfürleri duyuluyordu. Evet arkadaşlar partilerde hep olduğu gibi kafa bulan gereksiz yavşak  tayfa bana yavşıyordu. 

Ecem'e baktım. Yavşak kız Can ve Berk'i yalnız yakalamış güya masum sarhoş kız halinde yavşıyordu. Yakınlaşmalar falan. Yetti lan durmak dedim kaptım içkiyi gittim Mina'nın yanına bağırarak;

 "Allah Belanı Versin"den girdik olaya. Bize bakıyorlardı ama ne umurumuzda. Kahkahalarla şarkı söylüyordu . Yana baktığımda Can'ın sarhoş olmadığımı ve neden şarkı söylediğimi anlamış olduğunu anladım. Gülmemek için dudağını dişliyordu dün benim dişlediğim dudaklarını.

CAN'IN AĞZINDAN

Herkes deli gibi içiyordu. Parti şimdi güzelleşmişti. Öne çıkıp bağırarak;

"Hadi shot oyunu zamanıı." diye bağırdım ve herkesi önümde topladım. Mert "Nasıl oynanıyor?" diye sordu. "Şimdi. Herkes sırayla kendine meydan okumasını istediği kişiyi seçecek. Sana meydan okuyan kişi shotı nereden ve kimin üstünden içmen gerektiğini belirleyecek ve yapmazsan üstündeki bir şeyi çıkaracaksın. Sorunu olan?" dedim. 

Kimseden ses çıkmayınca "Ben başlarım." dedim ve meydan okuması için birini düşündüm.

 "Mert." oku dedim. Mert "Hmm.." dedi ve pis bir bakış attı.

"Ava'nın göbeğinden." dedi. "Sorunum yok." dedim ve Ava'ya baktım. 

Halinden memnun görünüyordu. Ava'yı barın üstüne yatırdık. Bluzunu açmasına gerek yoktu zaten her bir boku ortadaydı. 

Mert göbeğine tuzu döktü. Herkes oraya toplanmıştı. . Limonu iyice üstüne eğilerek sıktım ve göbeğinin titremesini izledim.

İyice hızlı olsun diye shotu atıp Ava'nın göbeğini vakumladım yaladım en tahrik edici bakışlarımı ve dil darbelerimi attım. Ava'nın bedeni kasılıp geriliyordu biliyordum inlememek için zor duruyordu. Bende fazla uzatmıştım. 

Şu an her şeyi en yoğun şekilde hissediyordum. Ecem "E sevişseydiniz." demeseydi daha da uzatırdım da. Ava hemen kalktı yüzü falan da kızarmamıştı ne anormal kızdı . Sıradaki Mert'di. Arada gidenler oldu. Mert,tanımadığımız bir kaç kişi falan derken sıra Berk' geldi.

"Bana seçecek pek kimse kalmadı zaten. Bende Ava'yı seçiyorum." dedi.

 Ava çok pis bakışlar atıyordu. Sakin bir sesle "Mina ayak tabanı desek iğrençleştim. Boyun çok klasik. Berk de zaten bacağa alışık. Mina'nın elbisesinin  dekoltesinden shot at." 

Herkesden uğuldama sesleri geldi. 

BERK'İN AĞZINDAN

Ava bana random gülüş attı. "Sahne senin." dedi kulağıma. 

Can haklıydı kız her ibneliğe ve baştan çıkarmaya alışıktı.

 Mina'ya gittim yattığı yerde elbisesinden taşan göğüsleri görünüyordu.Tuzu elimle sürdüm. Vücudu hemen ürperdi bu görüntü tabi ki bende her türlü hissi oluşturdu. Limonu da sıktım. Shotı hemen atıp kafamı gömmek istiyordum. 

Shot bardağını bile bırakmaya gerek olmadan yere bırakıp Mina'nın göğüslerinin arasındaki boşluğu yalamaya başladım.Mina dan küçük bir inleme duydum kahkaha attım. Kalkınca gözlerime daha da fazlasını istercesine uzunca baktı.

Herkesin kafası iyi olduğundan herkes saçma sapan şeyler yapmaya başlamıştı. Ecem fake sarhoş aksanıyla "Şişe çevirmeceye var mısınıız?" dedi.

 "Eveet." diye bağırdık. Zaten 7 kişi kalmıştık.-Ava, Mina, Can, Ecem, Burak, Barış diye bir çocuk ve ben- Yere oturduk ve bir içki şisesini yere koyduk. 

İlk ben çevirdim. Şişe Barış ve Mert arasında durdu. Mert "Doğruluk mu cesaret mi?" dedi. Barış cesaret deyince ona Avayla yiyişmesini söyledi. "Daha önce çok yaptılar sorun olmaz bencee." diye araya girdi Ecem.

AVA'NIN AĞZINDAN

Ecemi siktirmek sikmek falan ne gelirse onu yapmak istiyordum. Üstüne atlayabilirdim. Şimdi birde Barışla öpüşmem lazımdı. Neyse Can'ı kıskandırmak için iyi bi yoldu.

 "Tabikii." dedim şirin bi gülümsemeyle ve Barış'a baktım. Barış'a zaten alışıktım. Aslında şişe cevirmeceden nefret ederim. FAZLASIYLA. Neyse ben hep olan şeymiş gibi Barış'a yaklaştım o da  bana yaklaştı.

 Südyenden dönme t shirtü çekiştirdim aslında öpüşmek sıkıntı değildi ama Can'dan sonra öpüşmek istemiyordum.Barışla orada her zamanki gibi yiyiştik ben ayrıldığımda Can elindeki şişeyi kafaya dikti.

Sarhoştum ama kendimi yinede kötü hissetim saçma sapan gülmelerim boğazımda kaldı. Şişeyi çevirdim. Burak ve Mina arasında durdu.

BERK'İN AĞZINDAN

Ne sorucağını merak ediyordum. Mina cesareti seçti.

 "Şu direkte 5 dk boyunca striptiz yap." dedi. Yok artık diye düşündüm. Piç kızın orasını burasını görmeye çalışıyor. 

Oooo sesleri yükseldi. Yapmaz diye düşündüm ama "Zevkle." diyip Mina ayağa kalkınca heyecanlandım. 

Gözlerim üstündeydi. Oradaki Can'ın zevk için yaptırdığı striptiz direğine yürüdü eteğini daha da kıvırdı. Dur  zaten o etek kısa acaba iç çamaşırı giydi mi diye düşündüm.

Direkte 2 tur yavaşça yürüdü sonra arkasını direğe dönüp direkte aşağı kaydı.Bacaklarını iki yana açtı ve tekrar direğe sürtünerek kalktı. Direğe domaldı sonra hemen pozisyon değiştirip önüne döndü. Bir bacağını direğe dolayıp yere doğru dönerek kaydı. VE SONRA DİREĞİ YALADI GÖSTERE GÖSTERE GÖZÜME BAKARAK. 

5dk doldu dedi Ava ne yapacağımı bilemez bir kaç dakika donakaldım ve en yakındaki şişeyi kafama diktim heyecandan ne yapacağımı bilemezken.

Taş KomşularımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin