"Önüne baksana gerizekalı!"
Geçen gün ensesine sakız yapıştırdığım için bana bilerek çarpan kıza baktım.
Bu yürüyen akrilik boya kutusu az önce bana gerizekalı mı dedi?
Ben bunu yolarım.
"Ne dedin canım? Gerizekalı?"
Mert omzumu tuttu.
"Sakin kanka yaa."
Okulda sessiz sakin bir kız değildim. Canımı sıkana dalardım. Ama durup dururken de olay çıkartmazdım. Mesela karşımdakinin ensesine sakız yapıştırmamın nedeni, daha ilk günden bana, bize bulaşmasıydı.
Öğle arasındaydık ve yemekhaneye inmiştik. Elimdeki yemek tepsisini görünce kıza baktım ve şeytani gülümsememi attım.
Kız ellerini beline koydu ve konuştu.
"Evet, bana çarpan sensin sonuçta!"
Allah'ım ya bu karşımdaki beyin yoksununa beyin ver, yada bana sabır...
Lütfen.."Tabi canım, evet önce ben çarptım Bayan YürüyenAkrilikBoyaKutusu."
"Hem suçlu hem güçlü!"
Kızın cırlaması üzerine elime kaşığımı alıp çorbanın tadına baktım.
"Hmm güzelmiş, sende yemek ister misin?"
Tepsiyi kızın üzerine dökmemle yemekhanede büyük bir sessizlik oldu.
Kızın yanından geçerken konuştum.
"Afiyet olsu~n!"
Kız bana sinirle bakarken elimi kaldırıp gülümsedim.
"See you later canım."
Yemekhaneden çıkınca bizimkilere baktım. Mert kızın fotoğrafinı çekiyordu.
"Şok şok şok! Mercimek çorbası kız, yemekhanede kameralara yakalandı!"
Ve o sinir bozucu kahkahalarından attı.
İşte benim kankam!
🌟🌟🌟
"Hocam, arkadaşımız yanlışlıkla bana çarptı, bende dedim ki 'önemli değil canım arkadaşım' dedim. Sonra bende masama geçecekken; arkadaşımız kazık gibi ortada durduğu için yanlışlıkla ayağım takıldı, çorbam da üstüne döküldü. Olay bu."
"Yalan!"
Diye bağıran mercimek çorbası kıza baktım. Artık okuldaki herkes ona öyle diyordu.
"Hocam,bilerek yaptı! Yemekhanedeki herkes gördü hatta! Şahitlerim var!"
Ah, bilmiyordu ki okulda beni ifşa edecek herhangi birisi daha anasının karnından doğmamıştı.
"Öyle mi Melis?"
"Hocam istediğinize sorun. Beni bilirsiniz yani, öyle şey yapmam."
"Tabi canım, hiç yapmazsın. Geçen ay, bi çocuğu sırf kağıt uçak uçururken yanlışlıkla gözünün üstüne çarptığı için bir güzel dövmüştün."
"Ama hocam,o çocuk sınıfta kağıt uçak uçurulmaması gerektiğini bilmiyordu. Bende arkadaşa öğretmeye çalıştım, sonra beni dinlemediği için-"
"Tamam, tamam."
"Hocam cezasını verin de üstüme çorba dökmek neymiş görsün!"
"Melis, cezalısın! İkiniz!"
"Hocam benim suçum ne? Çorbayı üstüme döken o!"
"Ne dediysem o! Okul çıkışında spor salonunu temizleyeceksiniz. Şimdi, çıkabilirsiniz."
İşte şimdi yandım Melis. Annem beni öldürecek!
Bunlar okulun psikopatları zhxksdkd
Neyse, Melis hakkında düşünceleriniz neler?
Ekşınlı bölümler gelecek yakında!
Just, wait.
See you later corcilerim 👀
👅