2.4

17.7K 1.1K 147
                                    


Herkeşe şelamlar. Geçen bölümü yavşaklığına yarım bıraktım ama zamanında bana da çok yaptılar onun üçün keyfim ve kahyası öyle istedik cislflwmmr

Beni takip etmeyi unutmayınn ❤️

Tüşükü

İthaf trollrick elifecesenturk fsltn___ soniacharm Syd_gll

İyi okumalar 🖤

***

2012 - İstanbul

Erim derin bir nefes verdi ve önündeki kağıda baktı. Ne ara buraya geldi, kaç saattir bu kızı izliyordu, bilmiyordu. Ahenk fışkıran hareketleri, adeta bir periyi andıran duruşu ve kendini yaptığı işe kaptırması... Hepsi bir bütün gibiydi. İster istemez kendini bu kapının önünde bulmuştu ve bir de o aptal kızı kaleme dökmüştü.

"Kim var orada?" Liya duyduğu sesle etrafına bakındı. Şu an okulun spor salonunda hiçkimse yoktu, o da bunu fırsat bilip bale yapmaya karar vermişti. Erim yakalanacağını farkedip temizlik odasına girmişti. Eğer yakalanırsa okuldaki tüm itibarı biterdi. Ama tesadüfen genç kızı izlediğinde kendine engel olamadı, kalkmak istedi fakat ayakları buna izin vermedi. Üstüne üstlük her detayına kadar çizmişti. Önündeki kağıda bakıp tebessüm etti. Fazla zarif duruyordu ve onu elde edemiyordu. Bu çok sinir bozucuydu.

Genç kız iyice paranoyaklaştığını farkedip aramayı kesti. Aniden spor salonuna giren kişiyi görünce gözleri mutlulukla açıldı. Kızıl ve uzun saçlarını elleriyle düzeltti. Gelen kişi Sinandı. Yaklaşık bir buçuk senedir dei gibi ondan hoşlanıyordu ve hiç şansı yoktu. Neredeyse bütün okul hayatı boyunca arkadaş sıkıntısı çekmemişti, erkekler hep onun peşinde dolanırdı. Ama Sinan başkaydı. Sanki umurunda değilmişçesine takılırdı hep. Okulun basketbol takımının başkanı olması da kızları spora teşvik ediyordu.

"Ah, selam Liya. Hoş görünüyorsun." Sinan, Liya'ya bakarak gülümsedi. Liya'nın kalbi heyecanla çarparken ne cevap vereceğini düşündü. "T-Teşekkür ederim."

Aralık olan temizlik odasının kapısının ardından onlara bakan bir çift mavililerden habersiz gülüyorlardı. Bu durum Erim için fazla saçmaydı. Hangi insan on yedi yaşında aşık olacak kadar düşebilirdi ki?

"Seni hiç bale yaparken görmedim ama Umut çok övüyor. Bir gün izlemek istiyorum." Liya duyduğu şeylerle utançtan kızarmasa bile yüzünü saklamak istedi. Sinan'ın yanında iki ayağı bir pabuca girerdi, o buna emindi. Onun simsiyah gözlerini, devlet çukurunu andıran gamzelerini görmek bile Liya'yı heyecanlandırmaya yetiyordu.

"Yalancı şerefsiz..." Erim kendiliğinden mırıldanıyordu. Bu okula anne ve babası boşandıktan sonra gelmişti ve ilk nefret etmeye başladığı iki isim Sinan ve Liya olmuştu. Buraya gelmesinden bu yana Liya ile hep uğraşmış, Sinan'la diyaloğa bile girmemişti. Ama bugün genç kızı öyle görünce değişik hissetmişti. Sanki her zamanki halinden fazla durgun ve zarif görünüyordu.

Sinan gülümseyip Liya'nın omzuna dokundu ve spor salonundan çıktı. Sinan her zaman Liya'yı kardeşi olarak görmüştü ve bu durumun hep böyle olacağını biliyordu ama umut etmekten alıkoyamıyordu kendini. Durumların değişmesini ümit edip duruyordu ama bir gelişme dahi yoktu. Sinan gittikten sonra Liya bacaklarının üzerine çöktü.

Sinan için yanıp biten biri vardı, Sinan'ın ondan haberi yoktu. Liya'yı izleyip derin düşüncelere dalan biri vardı, Liya'nın da ondan haberi yoktu.

ACİL KOCA ARANIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin