2.5

17.9K 1.1K 358
                                    


Heeeeerkese Adeleden Hello arkadaşlar.

Satır arası yorum pls

İyi okumalar 💣

***

Genç adam sıkıntı ile derin bir nefes verdi. Evden ayrıldığı için kendini huzursuz hissediyordu. Telefonunu kapatmış, bir süreliğine diğer evine geçmişti. Bazen Liya'nın amacını zerre anlamıyordu. Her şeyden önce onunla bilerek birlikte olması onu daha da kötü duruma sokuyordu.

En sonunda arayan olmuş mu diye telefonunu açmaya karar verdi. Liya iki kez aramıştı, Betül ise on kere. Derin bir nefes verip Betül'ü arası.

"Efend-" demesine kalmadan sinirli bir ses işitti ve telefonu biraz kulağından uzakta tuttu.

"Seni aptal?! Ne bok yiyorsun evinde?!" İlk defa Betül'ün onunla bu denli konuştuğunu duyuyordu, şaşırmıştı. Ne olursa olsun o, onun abisiydi.

"Sen benimle nasıl böyle konuşabilirsin?!" diyerek sinirle soludu. Telefonun öbür ucunda kendinden taviz vermeyen bir ses duydu yeniden.

"Depresyona mı giriyorsun, ne yapıyorsan yap! Biz hastaneye gidiyoruz." dediğinde biraz durgunlaştı.

"Kim için?" diye sordu.

"Liya... Liya kaza yapmış, eğer hâlâ onu ve bebeğini düşünüyorsan gel abi. Konum atıyorum." Suratına kapanan telefonla, ne olduğunu şaşırdı. Telefon elinden kayıp giderken Betül'ün dediklerini düşünüyordu. Dedikleri aklında yankılanırken yerde duran telefonu aldı ve evden çıkmak için kalktı.

Ne yapacağını bilmiyordu. Liya'ya kızgındı ama ne olursa olsun ebden ayrılmaması gerekiyordu. Betül'ün konum attığı hastaneye baktı. Bura ile arasında çok fark vardı. Yarım saat içnde anca orada olabilirdi.

Sıkıntı ile derin nefes verdi ve onlara bir şey olmamasını diledi.

***

2012'nin son ayları...

"Anne gitmem gerekiyor!" diyerek yakındı ve elindeki bavulları gösterdi. Kararlıydı. O da Liya'nın peşinden gidecek ve onu bulacaktı. Liya Almanya'da mutlu ise o da orada mutlu olacaktı.

"İki günlük kız için bizi terkediyorsun abi!" Betül gözlerini kısarak abisine baktı. Doğduğundan bu yana abisinin yeri onda çok başkaydı. Onu başka bir kız için terketmesine dayanamazdı.

"Üzgünüm ufaklık." dedi ve elini kız kardeşinin başına koydu. Betül sinirle abisinin elini itti ve yaşlı gözlerini sildi. O gitmek istiyorsa giderdi, bunu çok iyi bildiği için daha fazla itiraz etmesinin de bir manası olmayacaktı.

"Ne zaman geri geleceksin?" diye sordu annesi.

"Liya'yı bulduğum zaman."

***

Erim telaşla hastane koridorunda Betül'ü aradı. Onun yerine yere çökmüş oturan Teoman'ı görünce yanına gitti. Neden bu kadar üzgün görünüyordu. Ayakları geri geri gidiyordu. Duyacağı şey nedeniyle korkuyordu.

"O- O nerede?" diye sordu kısık sesiyle. Teoman sinirli bakışlarını üzerine gölge yapan adama baktı. Hızla ayağa kalktı. Rana ona vurcacağını anladığında ayağa kalkıp Teoman'ın kolunu tuttu. Teo, Rana'nın tuttuğu kolunu kurtardı ve Erim'e bir adım attı.

"Umurunda mı?" Dişlerinin arasından fısıldadı.

Betül abisini görmesiyle bir adım öne çıktı ve onu kolundan sürükleyerek Liya'nın odasının önüne getirdi. Erim ise çok merak ediyordu. Kimse ona bir şey söylemiyordu. Umarım tahmin ettiği şey olmazdı.

ACİL KOCA ARANIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin