9.SINIF TAVSİYELERİ (YENİ)

2.7K 68 69
                                    

Uzun oldu ama iyi oldu bu ara bence. Birçok şey değişti. Nasıl desem birden bire bi bi olgunluk oluşmaya başladı. Davranışlarım daha sakinleşti ve ben kendimi değişik hissetmeye başladım sjdjxjf. Başka ne oldu dersek, VEGAN oldum,kısa bir süre önce Hollanda ya gitmiştim ve orda bir sürü Din,ırk ve çeşitli gelenekler gördüm. Ve farkettim ki ben Vegan olmalıymışım. Vegan ne demek diyen merak edenler için;
VEGAN: İçerisinde herhangi bir hayvansal ürün içeren yiyecekleri ve içeçekleri,kıyafetleri ,eşyaları tüketmemek.

Öyle işte son 1 ayda bunlar oldu. Ve tekrar farkettim kitaba çok destek geldi. Gerçekten çok şaşırdım. Bunun için size çok ama gerçketen kalpten çok teşekkür ederim.💜

İnsanlar neden bölümlere canımlı cicimle başlıyosun yani neden okuyucularına o şekilde hitap ediyorsun diye soruyorlar. Şöyle diyim bu ben ve okuyucu arasında olan bir mevzu. Ve zaten şu zamana kadar rahatsız olan herhangi birini görmedim. Eğer rahatsız olan olduysa bunu hiç çekinmeden dile getirirdi ki hala getirebilir. Her türlü yoruma açığım. Kesinlikle yanlış anlamayın.

Bu kitabı çok önceden sanırım 2 yıl oldu yazmaya başlayalı. Ve bölümler git gide eskiyor.  Bu nedenle bende yenilemeye karar verdim.

Uzatmadan dicemde baya bi yazdım az önce skzkxkx başlayalım 9. Sınıf tavsiyelerine.

❇ İlk gün kesinlikle fazla makyaj yapmayın. Rimel ve balm yeterli sizin için.

❇ Herkesle tartışmayın ilk haftadan. İnsanların gözünde'ay yaratık' diye bir şeye dönüşürsünüz. (Şahsen biz öyle düşünmüştük yeni 9'lar ile ilgili)

❇ Güven. Bu konu acayip çok önemli. İlk defa gördüğüniz birine sakın herşeyinizi anlatmayın. İyice bir içinizde güven hissiyatı oluşsun öyle anlatırsınız ve güvenirsiniz.

❇İlk haftadan büyük sınıflarla da uğraşmayın. Kullanırlar sizi. Birde 11 ve 12. Sınıfsa fazlasıyla kullanır.

❇ Artık davranışlarınız değişssin. Çocuksu davranmayın.

❇ Birazcık ağır olun. Herşeye gülmeyin. Hayır demeyi bilin.

❇ Tebessüm edin.

❇ Küfür asla etmeyin ilk haftadan. Tamam kabul bende ederim ama hani ilk haftadan etmemiştim dkdkxkx

❇ İlk haftadan millete numaranızı dağıtmayın. Yoksa otobüse bindiğinizde numaranızı koltuğun arkasında görürsünüz.
( büyük sınıflardan kuzenim vardı. Hala var skdkxkkx o yapmıştı)

❇Saçlarınıza özen gösterin. Öyle ev topuzuyla gelmeyin. Erkeklerin ilgisini çekmez.

❇ Tırnaklarınız temiz ve bakımlı olsun lütfennnnn. Geçen sınava giricem yanıma bir kız oturdu. Yemin ederim o turnağın içinde bir ben imparatorluk kurmamışım haberim yok.

❇ Güzel kokun. Cidden bak.

❇ Önünüze gelen her erkeğe yüz vermeyin.

❇ Şımarık olmayın.

Yetsin mi skskxkx tamam yetmesin. Ya şuan aklıma bir şey gelmiyor. Ama bu bölümün part 2'sini yapacağım.

Keyifli günler ve okumalar💜💕👊

Bu aradaaaaaa

LGS Nasıl geçti gençlik yazın bakalım. Merak ettim çok zor falan diyolar, kimse istediği puanı alamamış diyorlar doğru mu ??

⚠ LİSE TAVSİYELERİ ⚠(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin