Evettttt çok çok bayadır böyle yıllardır asırlardır Bölüm atmadığım kitabıma geri döndüm :D
Neden döndüm tabii bir çoğunuz aranızda soruyorsunuz yada sormuyorsunuz tahmin edemiyorum fakat mesajlar almaya başladım artık en sonda bir okuyucumdan yorum alınca İşlerime ara verip yazmak istedim.Biliyorsunuz ki bu yıl Üniversite sınavına hazırlanıyorum ve oldukça yoğunum emin olun yeni liseliler bunu 4 yıl sonra anlayacak.
Bu nedenle çok sık olmasa da bölümler yazmaya çalışacağım...Başlayalım!
Öncelikle Lisede arkadaş ortamı mükemmeldir kimine göre tabii...
Hani derler ya; lisede ki arkadaşlıklar unutulmaz diye gerçekten de öyle aslında unutulmayacak bir bağınız oluşuyor, hem de ister istemez çünkü 4 yıl boyunca aynı sıralarda Ders çalışıyorsunuz aynı yerlerde yiyip içiyorsunuz..
Ama şunu da söylemeliyim ki herkese de güvenmemek gerekir çünkü lisede her türlü tip insan var bu yalan değil.
Uyarıyorum sakın herşeyinizi her önünüze gelene anlatmayın. Lise ortaokul gibi değil arkadaşlar kimse sizin iyiliğinizi düşünmez. İki kavga edersiniz herşeyinizi ortaya döker kalırsınız ortada.
Arkadaş seçimlerinize özen gösterin Size hitap edecek kaliteli kişilerle vakit geçirin. İki gülüşüp ayrıldıktan sonra zaman kaybınız olmasın.
Arkadaşlarınızla eğlenmenize bakın, yani diyorum ki öyle herşeye çok alınmayın alınan insanlar toplum içinde fazla ilgi görmezler. Unutmayın siz arkadaşsınız siz dostsunuz onu geçtim her biriniz kardeş gibi olacaksınız büyüyeceksiniz olgunlaşacaksınız...
Arkadaşlarınız sizden tiksinmesin, Sürekli küfür etmeyin ,argo kullanmayın, öz bakımınıza önem verin,diksiyonunuza önem verin..
Bu arkadaşlık ilişkilerini de lütfen sevgili işlerinizle karıştırmayın. Dost ayrıdır sevgili ayrıdır.Sakın en yakın kankanıza İlgi duymayın Siz böyle yaptıkça etrafımızda insan kalmaz.
Şimdi ben yazıyorum falan ama Emin olun okuyarak değil de yaşayınca Çok zevkli bir ortam olacağını göreceksiniz Lisenin...
Sevgiyle kalın🌸
İnstagram: arsln.gamzee
(Bana istediğiniz zaman instagran hesabımdan ulaşabilirsiniz keyifli günler!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚠ LİSE TAVSİYELERİ ⚠(Düzenleniyor)
Nonfiksi~ TANIŞMA ŞEYSİ...~ Selam canlar ,bu kitapta yok yok. Lise tavsiyeleri ,Aşk T. Vs. Yani çok kapsamlı bir kitap olmucak. Genelde istekleriniz üzere devam edicez bu yola.... SEVİYORUM SİZLERİ İyi okumalar☺☺👍✌