Giriş

484 42 14
                                    

   Dikkat! Bu diğer giriş yazılarına benzemez. Bir oku bence.

   Öncelikle herkese selam kızlarım. Size böyle seslenmemde sorun yoktur umarım. Bu kitabı kendinize Kişisel Değişim Rehberiniz gözüyle bakın lütfen. Kimseye 'O koca poponu kaldır ve yap şunu' deme lüksü görmüyorum kendimde ama siz yine de poponuzu kaldırıp yaptığınızda kötü şeyler olmayacak bana güvenin.

   Tanrım, okuduğum bir çok kitap var bu mecrada ve hepsi aynı şeyleri Google'layıp yapıştırmış. Tabii ki bazıları doğru ve ben de değineceğim ama yine de onlara benzersem beni uyarın olur mu? 😽

   Kitabın asıl amacı ne? Size dolu dolu ve yerinde bir özgüven kazandırmak. Çünkü biz buna değeriz. (: Ciddiyim. Ayrıca size çok kolay ufak tüyolar çıtlatıp çerez tadındaki bölümlerimin hayatınızda ufak da olsa büyük derecede mutluluk verici etkiler sağlamasını isterim. Ne demek mi istedim? 'Kilo mu verdin sen?' sorusu gibi basit, ama çok mutlu edici şeylerden bahsediyorum. Bu etkiyi sağlayabilirsem bana dönüş yapın! Mutlaka hem de!

   Ayrıca her bölümün sonunda size votelarınızı esirgemeyin diyebilirim çünkü benim sizi motive etmem için benim de takip edip beni seven takipçilere sahip olduğumu anlamam gerek.

   Şimdiden sizin için güzel bir liste hazırladım bile! Okul, Giyim, Fitleşme, Bakım ve bir çok konudaki başlıklarım şimdiden hazır!

   Evet bana bu kadar sabrettiğine göre iyi bir okuyucusun. Ve şanslısın! İlk bölüm şimdiden yayında! Hadi bu bölümü votela ve diğer bölümün tadına bak! Seni kim olursan ol seven bir yazar.

                                                               ~Lavinia

Kızlara Tavsiyeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin