Sabah Rutini

202 13 4
                                    

   Okul zamanı sabah, Okul zamanı akşam,
Tatil zamanı sabah, Tatil zamanı akşam olmak üzere 4 bölümden oluşturmaya karar verdim bölümü. 2 Part olacak ve bu partı da Sabah Rutini kısmını içerecek. Direkt madde madde başlamak istiyorum.

   × Okul Zamanı Sabah Rutini

   Öncelikle benim ilk dersim 9.00 da başlıyor ve yolum ortalama 20 dk. O yüzden herkese uymaz diye başlarına saat yazmak yerine normal maddeler halinde yazacağım.

   > Yatakta Telefonla Bir 10 Dakika Oyalanmak
    Bunu herkes yapıyordur. Twitter, Whatsapp ve Instagram bir gözden geçirilir, sonrasında yataktan kalkılır.
  
   > El - Yüz Yıkama, İstenirse Bakım Yapmak
   Ben bakımla sabah sabah uğraşmak istemediğimden önceki bölümlerden yüz bakımında ek kısımda belirttiğim dove salatalıklı sabun kullanıyorum. (Umarım adı budur fotoğrafını koymuştum.) Sabah bakım niyetine bana faydalı oluyor ve güne +1 puan katıyor bence. (:

   > Kahvaltı Hazırlamak
   Bu arada siz hazırlanıp kahvaltıyı yapıyor da olabilirsiniz ama ben önce kahvaltımı yapıp sonra hazırlanıyorum ki olası bir yemek/su/içecek dökülme kazasında kıyafetlerime bir şey olmasın. Ayrıca sakın kahvaltı öğününü atlama.

   > Dişlerini Fırçalamak
   Yazmaya gerek duymuyordum ama ben de bazen unutabiliyorum. Hoş bir durum değil unutmayın.

   > Favori Parfümünü Sıkmak
   Temiz olup, aynı zamanda da hoş kokmak çok güzel. Portakal çiçekli kokulara bayılıyorum. Kışın özellikle harika giden bir koku.
   Şu an kullandığım parfüm ise aslında bir vücut spreyi. Arkadaşımın tavsiyesiyle aldığım ve kokusuna bayıldığım Sweet Sunrise Body Fantasies ismindeki gratis markası. Gratis markası mı emin değilim ama öyle biliyorum. Çok hoş bir koku kesinlikle öneririm.

   > Yatağını Toplamak
   Eminim ki yatağını toplayabilecek bir yaştasındır. Yatağın toplu bir şekilde evden gittiğinde (normalde toplamıyorsan özellikle) annenin de çok mutlu olacağına eminim.

   > Kıyafetlerini Giymek
   Tabii ki forma varsa forma, yoksa (mesela biz) akşamdan hazırladığın kıyafetlerini giymen çok iyi olur çünkü sabah kıyafet seçmeye uğraşmak azap.

   > Tercih Ediyorsan Makyaj Yapmak
   Ben genelde sadece rimel ve ruj sürerek çıkıyorum. Moduma göre yaptığım makyaj da değişiyor. Ama hiçbir zaman abartı yaptığımı düşünmedim. Sonuçta sadece okula gidiyorum ve kendimi iyi hissedecek kadar yapmam yeterli.

   > Ayakkabılarını Giymek Ve Okula Yol Almak
   Eğer günlük harçlık alıyorsan harçlık almayı, anahtarını da çantaya atmayı unutma. Suyunu doldur ve çık!

   × Tatil Zamanı Sabah Rutini

   Fazla yakın şeyler var demeyin lütfen. Zaten hep yapmamız gereken şeyler var okul zamanı. Tatilde de illa ki olacak.

   > Tabii Ki Tekrardan Telefonla Uğraşmak

   > Yüzümüzü Yıkamak, Ve Bu Sefer Ayrıntılı Bakım yapabilmek 💪

   > Genişçe Bir Sofra Hazırlamak, Çay Demlemek (Normalde demleyecek zamanım olmuyor da :( )

   > Dişler Tekrar Lazım

   > Tabii ki yatağını toplaman hala gerekli

   > Sabah Sporu Yap
   Bunu Okul Zamanı Da Yapabilirsin Tabii Ki, Ama Hem Terlersin Hem De Zamanın Olmaz Diye Eklemedim. Dediğim Gibi Kendine Göre Madde Değişiklikleri Yapabilirsin

   > Parfümü Sıkmak Zorunda Değilsin, Zaten Evdesin. Git Bu Sıcak Havalarda Bir Sabah Duşu Al Ve Kokusunu Da Çok Sevdiğin O Deodorantını Sık

   > Git Mis Gibi Bir Kahve Yap, Favori Kitabını Baştan Oku. Ya Da Yeni Bir Kitap Da Okuyabilirsin Tabii!

   Okuduğunuz için teşekkürler kızlarım ♥️
Votelarınızı eksik etmeyin, Esen kalın 😽

~Lavinia

Kızlara Tavsiyeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin