Herkes bunu ister değil mi? İnce bir bel, çıkık bir popo ama bacaklar yine ince, e göğüsler de büyük olsun tabii. Yanına bisküvi de alır mıydınız efendim?
Kimse için mükemmel bir vücuda sahip olmak zorunda değiliz. Ama vücudumuzu sevmek zorundayız. Kendimizden nefret ettikçe kilolarımız bize iyice yapışacak haberiniz olsun. Neden kilo almaya uğraşanlara yardımcı olamayacağımı şimdiden belirteyim, 2 en yakın arkadaşım da kilo almaya çalışıyor ve emin olun kilo vermekten daha zor. Eğer ciddi bir zayıflığınız varsa bir diyetisyen şart derim çünkü size bir şey önerebileceğimi düşünmüyorum.
Benim kilo vermeye çalışan kızlarım buradaysa devam edebiliriz galiba. Herkes gibi ben de kilo vermeye çalışanlardanım ve sizin gibi 3-5 kilo değil en az 10 kilo vermem gereken bir durumdayım. Sağlığım için.
Belirtmediysem Lise son sınıfım ve ilk sınıfta 57 kiloyken şu an 67 kiloyu gördüm. Hatta bir ara 69u bile görmüştüm ki sinirlerim alt üst olmuştu. Şu an 66 kiloyu da görüyorum ve umarım git gide azalacak kilolarımla size bir başarı öyküsü anlatabilirim. Kilo vermek için neler yapıyorum ve şimdiden 3 kiloyu nasıl verdim inanın size bir liste sunamam çünkü yaşam tarzımı değiştirerek yapmaya çalıştığım bir şey bu. Ama size tabii ki çok kolay maddeler sunacağım ve maalesef çoğu daha önceden duyduğunuz şeyler olabilir çünkü hepsi oldukça doğru.
1- Zayıf olduğunuz zamanlardan bir fotoğrafı hep görebileceğiniz bir yere asın.
Kendi fotoğrafınızı bulamıyorsanız da medyada bıraktığım gibi fotoğrafları (fazla da uçuk olmasın ama) telefon duvar kağıdınız gibi yerlere koyarak gözünüzün önünde tutun. Sizi hırslandıracağına eminim. Benim de duvar kağıdımda spor salonunda bir kızın mirror selfiesi vardı çünkü.
2- Su içmeyi ciddi derecede arttırın.
Evet, ciddi derecede çünkü günde 2 litre su mutlaka içmemiz gerek. Bu arada görüp denememiş olabileceğiniz ufak ama faydalı bir life hack; yaklaşık 1 litre olan bir cam şişe bulun ve hemen sahiplenin. Çubuk tarçın ve limon diliminizi de hazır edin çünkü iştahınızı gözle görülür derecede kapatan tarçınlı limonlu su hazırlayacaksınız. Malzemeleri hazır eder etmez. Gün içinde normal su içeceğinize bu suyu bitirin. Ama unutmayın ki daha içeceğiniz 1 litre su daha var.
Çok ciddi söylüyorum, her gün 1.5 litre su alıyordum ve okulda bitiriyordum. Arkadaşım en büyük kefilim. Eğer bu su alışkanlığını edinmeseydim şu an 70 kiloyu çoktan geçerdim sanırım. Son dönemlerde yarım litrelik iki şişe almaya düşürsem de eski düzenime tekrar alışsam iyi olacak gibi duruyor.
3- Bol kalorili ve gereksiz kalorilere sahip yiyecekleri yavaş yavaş hayatınızdan şutlayın.
Ben bunun işe yarayacağına çok inanıyorum. Şimdiden çekirdeği ve her tür abur cuburu hayatımdan çıkardım. Canım çok çekirdek istediğinde bir avuç kabak çekirdeği ile yetiniyorum. O da nefsi körüklemek dediğimiz şey işte. (Bir de arada bir iki dilim bitter çikolata yiyorum malum dönemlerde tatlı krizi kaçınılmaz bilirsin ya.)
Ekmeği ise akşam yemeğinde asla yemiyorum ama sabah kahvaltıda iki dilim kepek ekmeği yiyorum. Eğer yapabiliyorsanız onu da yemeyin derim ben. Ve tabii hamur işi asla yemiyorum ekmek bile yememem lazımken nasıl poğaça yiyebilirsin ki?
Şu şeytanın illeti üç beyazı (Biliyorsunuz un, tuz, şeker) olabildiğinde azaltın hatta şekeri tamamen bitirin.
4- Bilinçaltınıza istek gönderin. Ve kilo verebileceğinize inanın.
Sonuçta kimse anasının karnında fit vücuduyla doğmuyor. Vücut şekliniz dışında genetik bir olayı yok bunun. Sizi motive edecek videolar izlemenin yararına çok inanıyorum. Ayrıca evrene olumlu mesaj göndermek de aynı şekilde.
YouTube camiası çok geniş, aman işte ayda 30 kilo verdim, yoğurt diyeti (sadece yoğurt yiyorlar ve pek sağlıklı sayılmaz bence.) efendime söyleyeyim 5 günde 5 kilo detoksu, bunlara kanmayın. Eğer verilecek ciddi bir miktar varsa bunları uygulamaktan kaçının. Bu tarz detoks ve hızlandırılmış diyetler, son haftalarda aldığını 3-5 fazla kiloyu dengelemek için yapılır ve sonrasında aynı düzenlerine geri dönerler. Diğer ayda 30 kilo verdim videoları ise kesinlikle mantık içeren tarzda değiller ve hiç tıklamayın bile kızlarım çünkü tıklama arttıkça onlar bu tarz şeylerle prim kasmaya devam edecekler.
Bilinçaltına istek göndermeyle ilgili bir bölüm isterseniz yorumlarda belirtin bu arada çünkü ayrıntılı bir araştırmasını yapmadan size sunmak istemiyorum.
5- Tartıya her sabah çıkma.
Özellikle evinde baskül olanlar gidip gidip çıkarlar o tartıya biliyorum sizi ama haftada bir gününüz tartı günü olsun (hatta 2 haftada bir de olabilir.) ve o günler dışında tartıya çıkmayın. Evinizde baskül yoksa ister satın alın, ister en yakın eczaneye bir koşu gidin. (Hem de yürüyüş yapmış olursun bir taşta iki kuş.)
Her tartıya çıktığında ise bir kağıda tarihle kilonu yaz. Kilonun azaldığını gördükçe mutluluğu cabası.
6- Merdiven inip-çıkın. Ya da bisiklet sürün.
Her gün 15 dakikanızı ya merdiven inip-çıkmaya, ya da bisiklet sürmeye ayırın. Hem eğlenceli oluyor hem de günlük kalori yakımınıza yardımcı oluyor. Tabii hem 15dk merdiven inip-çıkıp hem de bir yarım saat en az bisiklet sürerseniz yaktığınız kaloriyi arttırırsınız ve koca 24 saatte sadece 45 dakikanızı çalar.
7- Bir 15 dakika da egzersiz yapın.
Egzersizinizi istediğiniz yerden, YouTube'dan ya da bir uygulamadan yapabilirsiniz. (Trivago reklamı cosplay) Ben uygulamalardan yapmayı tercih ediyorum ve 30 Day Fitness Challenge adı altındaki uygulama sürüsünden bir tane tüm vücut kadın egzersizleri bulunduran uygulama keşfettim ve hatırlatma bildirimleri çaldıkça vicdanım sızladığı için yapmak zorunda hissediyorum. Belki bu şekilde siz de mecbur hisseder ve harekete geçersiniz.
İsteyenler bir spor salonuna yazılıp, yazıldığı için de gitmek mecburiyetinde hissederek, harekete geçebilir tabii. Koşu bandında en az yarım saat geçirmeyi unutmayın.
Tüm bunları bir araya toplarsak 24 saatin en az 1 saatini sadece spor ayırmış oluyorsunuz ve kazancının muhteşem olacağına kefilim.
8- Diş fırçalamak?
Çok ciddiyim, cidden işe yarıyor. Karnınız acıktığında önce su için. Çünkü aslında susamış olabilirsiniz. Sinyaller karışırmış arada. Su içip bir elma atıştırdıktan sonra dişlerinizi fırçalayın ve inanın ki hem iştahını kapanacak hem de dişleriniz beyazlayacak. ;)
Değinmediğim yerler olduysa affola, belirtirseniz yeni bölüm yazabilirim. Umarım sizi bir derece kamçılar ve hey! Kesinlikle hiçbir yerden alıntı değildir. Votelarınızı esirgemeyin kızlarım, öpüldünüz!
~Lavinia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlara Tavsiyeler
AcakGüzel, Alımlı ve Makyajsız gezebilecek bir kız olmayı kim istemez? Ben bunları uygulayarak size vaad ettiğim şeyi elde ettim. Benimle güzelleşmeye var mısınız? E hadi buyrun gelin o zaman. ?