Eh gelelim asıl konuya. Medyadaki gibi yüzler her yerde var ve görünmeyen hafif makyajlar kullandıklarına emin oluyorsunuz ama öyle değil. Cildi gerçekten güzel kadınları gerçekte de bol bol gördükçe anlarsınız ki makyaj kullanmadan, bakım yaparak da kusursuz cilde ulaşılabiliyor.
Medyadaki kadın gibi rimel-eyeliner-ruj kombiniyle bile bu kadar güzel çıkmaya ne dersin? Hiç hayır diyeceğini düşünmüyorum. Google'lamaya hazır olun cildinizi tanıtacağım size.
Kuru bir peçete alın ve katını açın. Yüzünüze bastırın ve yapışan yerler yüzünüzün orta kısmıysa ve yanak, alın kenarları gibi yerler kuruysa cildiniz karmadır. Burun kısmınızda siyah noktalar olabilir. Burun bantları alabilirsiniz siyah nokta için. Arkadaşım Diadermine kullanıyordu memnun olduğunu söylemişti. Onu önerebilirim. Burdan da bölüm bitince Google'a selamımı iletin.
Peçete yüzünüze genel olarak yapıştıysa yağlı cildiniz var demektir. Bu arada yapıştı derken löps diye bir yapışmadan bahsetmiyorum. Yapınca anlarsınız herhalde. Yağlı cildiniz varsa Google sizi bekler. Cildiniz yağlı diye nemlendirici kullanmamazlık yapmayın bu bir. İkincisi her siteyi açıp denemeyin suratınızda. Sonra ben demiş olmayayım. Dermatolog gibi bilirkişilerin konuştukları videolardan denemeniz daha yararlı.
Peçetede hiçbir değişiklik olmadıysa cildiniz kurudur. Cildinizi günde 2 defa nemlendirin mutlaka. Onun dışında Google sizi de bekliyor efendim.
1- Dediğim yöntem ya da bulduğun farklı bir yöntemle cilt türünü bul.
2- Bir ürünü satın almadan önce blog yazılarını oku ki boşuna para verdim deme ihtimalin azalsın.
3- Yüzün sivilceliyken tüm yüz bakımı yapma.
Öncelikle sivilceleri azaltmak için birkaç Dermatolog ya da bilirkişi önerisine bakın. Yüzünüz zaten sivilce çıkarmaya eğilimliyse, bir sivilce peeling yaparken patlayıp, tüm yüzünüze silivce bulaştırabilir.4- Cildine makyaj ürünü kullanma.
Hazır yaz tatilindeyken cildini rahatlat. Tatile gitsen de gitmesen de, BB krem, özellikle fondöten, kapatıcı kullanma. Bırak yüzün bir kendine gelsin, hava alsın.5- Yiyeceklerine dikkat et ve bol bol su iç.
Suyu bol içtiğimde ben bile inanamıyorum farka, ciddiyim. Birden yüzünüze bir duruluk geldiğini hissediyorsunuz ama aslında birden değil. Suyun faydaları. 🤷🏻♀EK KISIM -Benim yaptıklarım-
Ben deniz Lavinia'nın cilt bakımında neler yaptığına buyrun bakalım.
1- Türk Kahvesinin Telvesi
Ne yapıyorsun canım onunla? Derseniz hemen açıklıyorum. Doğal mı doğal bir peeling kendisi. Kahve yaptığım zaman (2 ya da 3 günde bir, bazen her gün) telvesini suratıma sürüyorum ve bekletmedem yıkıyorum. Bekletmek gerektirmiyor ama isteyen bekletebilir tabii.2- Garnier 3ü 1 arada saf ve temiz
Sevdiğim ve düzenli kullandığım bir ürün. İhtiyacınıza göre temizleme, peeling, ya da maske şeklinde uygulayabiliyorsunuz. Ben genelde maske yapıyorum. Üzerinde hangi kullanış şekli ne için yazıyor. Haftada bir kere, bazen 2 kere uyguluyorum.3- Yoğurt ve Karbonat
Dikkat etmenizi öneririm çünkü alerji yapabilir cildi çok hassas olanlara. Benim aşırı hassas olmamasına rağmen kızarabiliyor suratım yapınca ama çok sürmeden geçiyor. Cildimi yağdan temizliyor ve yumuşacık yapıyor. Haftada 2-3 defa uyguluyorum. Tarifi vereyim.
(Bol bol eklemeyin köpürdüğü için zaten çoğalıyor.)
× 1 tatlı kaşığı Yoğurt (dolu dolu değil.)
× 1 çay kaşığı ucuyla Karbonat
Bir kasede güzelce karıştırın ve yüzünüze ince bir tabaka halinde uygulayın. Tamamen kuruyana kadar bekleyin ve ılık suyla masaj yaparak yıkayın. Cildinize çok iyi gelecektir. (Bu arada ben duştan sonra yapmayı tercih ediyorum.)4- Nivea Yüz Temizleme Köpüğü
Her yerde gayet uygun fiyata bulabileceğiniz ürünle yüzümü yağlı hissedip maske ya da başka bir şeyle uğraşmak istemeyince (cildim yağlı değil karma, bazen yağlanabiliyor haliyle) yüzünü yıkadığım ürün. Düzenli bir zamanı yok.5- Sabun
Her sabah ve akşam yüzümü dove salatalıklı sabunla yıkıyorum. Ne kadar bakım sayılır bilmiyorum ama güne kötü de başlasam bana bir artı getiriyor sanki. Size de öneririm.Cildim mükemmel diye bunları önermiyorum onu söyleyeyim. İlla ki benim de sivilcelerim çıkıyor arada ama doğru düzgün sivilcem yok. (Şu sıralar çenemde oluşturacağı dehşeti belli eden kızarıklık hariç.) O yüzden belki benim yaptığım ufak şeyleri merak edersiniz diye anlatmak istedim. Bir de siyah maske kullanıyorum ama işe yaradığından değil. En azından soyulduğu için ölü deriyi biraz temizliyordur diye düşünerek kullanıyorum. Ama size önermem. Boş yere para harcamayın.
Okuduğunuz için teşekkürler kızlarım. Votelarınızı esirgemeyin lütfen. Esen kalın. ♥️
~Lavinia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlara Tavsiyeler
De TodoGüzel, Alımlı ve Makyajsız gezebilecek bir kız olmayı kim istemez? Ben bunları uygulayarak size vaad ettiğim şeyi elde ettim. Benimle güzelleşmeye var mısınız? E hadi buyrun gelin o zaman. ?