Duyuru!

167 6 5
                                    

   Kısaca biraz kendimden bahsetmek istiyorum. Kitabı düzenli takip edenler el kaldırabilir mi? Yoruma benim için bir 4 yapraklı yonca '🍀' emojisi bırakır mısınız?

   Bir hafta sonra okul kursum başlıyor. Çünkü bu sene Lise son sınıfım ve önümde belki de tüm geleceğimi belirleyecek bir sınav var nihayetinde. Kendi kendime sözler verdim bugün. Kendime de tavsiye yazdım biliyor musunuz? Yapmam gerektiğini bildiğim ama aksattığım ya da yapmadığım şeyleri yazdım. Madde eklemeye çalışırken aslında kendime iyi baktığımı hissettim ve size önerdiğim her şeyi sadece yazmış olmadığım, deneyimlediğim için de mutlu oldum.

   Sadede gelmem gerekirse, medyada gördüğünüz fotoğraf benim kendime öneriler yazma çabam. Bu sene yoğun bir tempoya gireceğiz. Burada genelde liseye daha yeni başlayan veyahut daha ortaokulda olan birçok kişi var eminim. Benden büyükleri de var tabii ama benim kitabımı takip ederler mi bilemiyorum. Lise sınavına hazırlananlar gibi değil bizim tempomuz, bambaşka. Sadece bir senenin konularını değil, lise hayatımda gördüğüm tüm konulardan sorumlu tutulacağım. Bunu başarmak zor mu, kolay mı yaşayarak göreceğim.

   Ama bu anlattıklarımdan anladığınız üzere uzun bir mola vermem şart. Geri döner miyim? Pek sanmıyorum. Ha eğer beni cidden takip eden ve bu yazıyı okuyanlar varsa o zaman belki beni bekleyenler var diyip arada bir çerez tadında bölümler yazarım. Bilemiyorum.

   Kısacası duyurumu okuduysanız kitabım hakkında fikirlerinizi lütfen belirtin bu bölümün yorumlarında. Eğer cidden isteyen ve takip eden ufak da olsa bir kitlem varsa arada bir bölüm atmaya çalışırım. Son bir haftamda da son defa davranış önerileri bölümü atmayı planlıyorum. Hadi şimdi bana güzel bir yıldız ve yorumlara fikrinizle beraber bir 🍀 bırakın.

   Sizi çok seviyorum ♥️

~Lavinia

Kızlara Tavsiyeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin